Podrazovani s meziplynem

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Ered_Mithrin
Příspěvky: 131
Registrován: 05. 09. 2004 09:15
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Podrazovani s meziplynem

Příspěvek od Ered_Mithrin » 10. 01. 2005 16:08

De to vubec v E30? Mam dojem, ze kdyz hamtnu na brzdu a posimram plyn, vyleti otacky nepatrne, z cehoz mam dojem, ze ten meziplyn ztraci smysl.
Vite nekdo, proc se slape pravou hranou na plyn? Proc to neni treba patou na brzdu a spickou doslapnout na plyn? Vypada to docela detsky, ale pride mi to prirozenejsi :o)
Jak dlouho vam trvalo se naucit meziplyn pri podrazovani?
A nemrda se tim auto?
Naposledy upravil(a) Ered_Mithrin dne 10. 01. 2005 16:19, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 - R35P3CT

Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 10. 01. 2005 16:14

u E30 mi to taky moc nejde, ale v nasem Renaultu Scenic to de paradne. Zalezi na umisteni pedalu

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 10. 01. 2005 16:23

Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.

Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.

U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ... :roll:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 10. 01. 2005 16:24

k cemu to je? :lol:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 10. 01. 2005 16:25

podle me je to proto, aby se nezablokovali kola.

Uživatelský avatar
Ered_Mithrin
Příspěvky: 131
Registrován: 05. 09. 2004 09:15
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ered_Mithrin » 10. 01. 2005 16:27

Dan td píše:Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.

Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.

U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ... :roll:
Jj, jasan, to sme se ucili v autoskole :o)
Zave píše:k cemu to je?
Nespadnou ti otacky pri podrazovani do zatacky.
Doporucuju shlednout skoro jakykoliv japonsky testovani aut na okruhu, nejlepe Drif bible (muzu nasdilet, mam ji doma)
BMW E30 - R35P3CT

Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 10. 01. 2005 16:27

aha... to sem nikdy nezkousel... nekdy akorat u nasi dodavky radim s meziplynem ale to je aby tam sel narvat kvalt :lol: :lol:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 10. 01. 2005 16:27

Dan td píše:Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.

Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.

U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ... :roll:
Ono to jde celkem lehce i bez nějakého cvičení. Pokud není motor v záběru (nebo nebrzdí), tak vyřadit není problém. Potom stačí zvednout otáčky, lehce tlačit na řadící páku a při správných otáčkách tam ta rychlost zajede sama.

Ale žádnou výhody v tom taky nevidím. Občas jenom používám to vyřazení bez spojky - když se mi nechce kvůli tomu mačkat spojka. :wink:

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 10. 01. 2005 16:32

Tak u V3S by tam ta rychlost bez tohodle manevru nesla pordne zaradit a slo by to pres kola..
5er

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 10. 01. 2005 16:45

U novych aut to ma opravdu minimalni vyznam - snad jen fakt, aby se nesekly kola pri podrazeni na nejakym klouzavejsim povrchu - razeni s meziplynem je o neco plynulejsi.
Nedelaji to ti zaponcici treba i kvuli tomu, aby jim neklesal tlak turba? -ptam se.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 10. 01. 2005 17:01

jo to jsem se naucil, když jsem se učil řadit hezky čistě bez spojky

už se těšim až si vyzkoušim systém pata-špička na okruhu
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Peter
Příspěvky: 99
Registrován: 02. 11. 2004 20:07
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peter » 10. 01. 2005 18:17

KuaJa píše:U novych aut to ma opravdu minimalni vyznam - snad jen fakt, aby se nesekly kola pri podrazeni na nejakym klouzavejsim povrchu - razeni s meziplynem je o neco plynulejsi.
Nedelaji to ti zaponcici treba i kvuli tomu, aby jim neklesal tlak turba? -ptam se.
Aby jim neklesl tlak turba, na to jsou pop-off a blow-off ventily, akorát pořád nevím, jakej je mezi nima rozdíl. Dneska jsem viděl týpka s CRXem a s meziplynem řadil nahoru. Trocha jsem nechápal, tady se spekuluje, jestli má význam podřazovat s meziplynem a on řadí s meziplynem. Ale na pohled to vypadá dobře, to se musí nechat.
325E Hoří vzduch :twisted:

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 10. 01. 2005 18:36

Peter píše:Ale na pohled to vypadá dobře, to se musí nechat.
A je to fakt dobře VIDĚT? :wink: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
psena
Příspěvky: 510
Registrován: 02. 02. 2004 16:12
Bydliště: Brno

Příspěvek od psena » 10. 01. 2005 19:44

Meziplyn zavodaci pouzivaji,protoze kazde cuknuti kol muze znamenat v zavodnim tempu ztratu adheze, take se tim vyraznou merou setri motor,treba nova M5 ma meziplyn automatickej stejne jako treba F1 a dalsi.
Kdyz to ti borci stihaji tak proc to nedelat.
E 34 M5

Uživatelský avatar
Rotten
Příspěvky: 436
Registrován: 13. 03. 2003 15:10
Bydliště: Ostrov

Příspěvek od Rotten » 10. 01. 2005 19:50

Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale mícháte tady 2 věci - řazení s meziplynem a řazení bez spojky (takže taky s meziplynem).
Znám týpka,kterej když chce jet zoostra, tak řadí systémem jedu-sešlápnu spojku+dupnu na plyn+zařadím-pustím spojku. Má to 2 výhody - zaprvé motor vylítne během řazení do otáček (až do omezovače většinou) a jak pak pustí z fleku spojku tak setvračnost motoru samozřejmě s autem škubne a trochu ho popožene. Druhá výhoda je, že si o něm člověk okamžitě myslí že je ještě větší magor než se zdál a má tím pádem má větší respekt :D :D :D

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 10. 01. 2005 22:03

:roll: Teda jen tak z plezíru to tůrovat, to bych zkoušel na nějaký 14ti letý kikiny :lol:
Jedinej efekt je podle mě že ušetříš spojkový obložení, nic víc 8)
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 11. 01. 2005 11:45

Rotten píše:Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale mícháte tady 2 věci - řazení s meziplynem a řazení bez spojky (takže taky s meziplynem).
Znám týpka,kterej když chce jet zoostra, tak řadí systémem jedu-sešlápnu spojku+dupnu na plyn+zařadím-pustím spojku. Má to 2 výhody - zaprvé motor vylítne během řazení do otáček (až do omezovače většinou) a jak pak pustí z fleku spojku tak setvračnost motoru samozřejmě s autem škubne a trochu ho popožene. Druhá výhoda je, že si o něm člověk okamžitě myslí že je ještě větší magor než se zdál a má tím pádem má větší respekt :D :D :D
a jednu velkou nevyhodu spojka je cejtit a dlouho nevydrzi :lol:
ja teda podrazuju s meziplynem skoro porad protoze to auto tak necuka kdy brzdim tak patou si podrzim brzdu a proslapnu plyn dam tam kvalt a pustim spojku =klidna jizda a nekurvi se tolik spojka
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 11. 01. 2005 13:09

Zave píše:k cemu to je? :lol:
Já používam meziplyn při jakémkoli podřezování. Prostě to mám vštípené. U sierry prostě nejde šlapat jednou nohou na oba, tak před zatáčkou vyženu otáčky, pak začnu przdit a když brzdím ostře, už se vrtí zadek, takže bez meziplynu by se ty kola točily ohodně pomaleji. Když u hodně silnýho auta podřadíš a bez plynu pustíš spojku, tak se ti kola zastaví. I když máš v zádu 335/35/17 8) Vím o čem mluvím..

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 11. 01. 2005 15:30

bmwm3 píše:Já používam meziplyn při jakémkoli podřezování. Prostě to mám vštípené. U sierry prostě nejde šlapat jednou nohou na oba, tak před zatáčkou vyženu otáčky, pak začnu przdit a když brzdím ostře, už se vrtí zadek, takže bez meziplynu by se ty kola točily ohodně pomaleji. Když u hodně silnýho auta podřadíš a bez plynu pustíš spojku, tak se ti kola zastaví. I když máš v zádu 335/35/17 8) Vím o čem mluvím..
Je fakt,ze si myslim,ze o tom to je hodne-to prudky brzdeni motoru by tam udelalo asi docela brajgl, ale mozna by stacilo jen pomalejc pustit spojku :-) Je to ale trochu strihli,kdyz budes prudce brzdit,tak pustit brzdu. Ale nemusis delat opravdovy meziplyn-ty jen pridas a muzes mit spojku vyslaplou,aby se ti kola neblokovaly nevytocenym motorem-tohle na motorce musis delat,jinak usetrelis jak kamzik. Ale nemusis delat opravdovy meziplyn-tj. ze pustis spojku,roztocis predlohovy (opravte me jestli jinak?) hridel v prevodovce,aby mel stejny otacky jako hnaci. Opravdovy meziplyn ma cenu u velkych rozdilu otacek nebo horsim razeni.
Radit nahoru s meziplynem (tj.ze uvolnuje spojku) je dost lamovina-to musi to razeni hrozne zpomalit-co to ma za smysl?? :shock:
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 11. 01. 2005 16:27

Ja si jezdim vyhlidkovou jizdu (neco jako klobouk) :lol: tak ten meziplyn nepotrebuju (podrazovani z 1500otacek na 1800 a mezitim aby mi to vylitlo na 5k to neni ideal :lol: :lol: :lol: :lol: )
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Odpovědět