Podrazovani s meziplynem
- Ered_Mithrin
- Příspěvky: 131
- Registrován: 05. 09. 2004 09:15
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Podrazovani s meziplynem
De to vubec v E30? Mam dojem, ze kdyz hamtnu na brzdu a posimram plyn, vyleti otacky nepatrne, z cehoz mam dojem, ze ten meziplyn ztraci smysl.
Vite nekdo, proc se slape pravou hranou na plyn? Proc to neni treba patou na brzdu a spickou doslapnout na plyn? Vypada to docela detsky, ale pride mi to prirozenejsi :o)
Jak dlouho vam trvalo se naucit meziplyn pri podrazovani?
A nemrda se tim auto?
Vite nekdo, proc se slape pravou hranou na plyn? Proc to neni treba patou na brzdu a spickou doslapnout na plyn? Vypada to docela detsky, ale pride mi to prirozenejsi :o)
Jak dlouho vam trvalo se naucit meziplyn pri podrazovani?
A nemrda se tim auto?
Naposledy upravil(a) Ered_Mithrin dne 10. 01. 2005 16:19, celkem upraveno 1 x.
BMW E30 - R35P3CT
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.
Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.
U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ...
Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.
U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ...

- Ered_Mithrin
- Příspěvky: 131
- Registrován: 05. 09. 2004 09:15
- Bydliště: Praha 13
- Kontaktovat uživatele:
Jj, jasan, to sme se ucili v autoskole :o)Dan td píše:Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.
Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.
U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ... :roll:
Nespadnou ti otacky pri podrazovani do zatacky.Zave píše:k cemu to je?
Doporucuju shlednout skoro jakykoliv japonsky testovani aut na okruhu, nejlepe Drif bible (muzu nasdilet, mam ji doma)
BMW E30 - R35P3CT
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Nezbavujete se nekdo pohodlne kozene sedacky (idealne ze sedmy)? Za rozumny peniz bych rad koupil...
Ono to jde celkem lehce i bez nějakého cvičení. Pokud není motor v záběru (nebo nebrzdí), tak vyřadit není problém. Potom stačí zvednout otáčky, lehce tlačit na řadící páku a při správných otáčkách tam ta rychlost zajede sama.Dan td píše:Meziplyn se původně používal u aut, které neměly synchrony v převodovce. Kdo jezdil Pragou V3S, ví, o čem mluvím.
Postup: Sundat nohu z plynu - zmáčknout spojku - vyhodit kvalt - pustit spojku - meziplyn - zmáčknout spojku - zařadit nižší kvalt - pustit spojku - přidat plyn. Tímto způsobem se při troše cviku dá řadit úplně bez spojky a čistě.
U závodních aut se používá systém pata - špička, prostě jednou nohou zašlápneš oba pedály. Ale u běžné e30 v tom nevidím žádnou výhodu ...
Ale žádnou výhody v tom taky nevidím. Občas jenom používám to vyřazení bez spojky - když se mi nechce kvůli tomu mačkat spojka.

Aby jim neklesl tlak turba, na to jsou pop-off a blow-off ventily, akorát pořád nevím, jakej je mezi nima rozdíl. Dneska jsem viděl týpka s CRXem a s meziplynem řadil nahoru. Trocha jsem nechápal, tady se spekuluje, jestli má význam podřazovat s meziplynem a on řadí s meziplynem. Ale na pohled to vypadá dobře, to se musí nechat.KuaJa píše:U novych aut to ma opravdu minimalni vyznam - snad jen fakt, aby se nesekly kola pri podrazeni na nejakym klouzavejsim povrchu - razeni s meziplynem je o neco plynulejsi.
Nedelaji to ti zaponcici treba i kvuli tomu, aby jim neklesal tlak turba? -ptam se.
325E Hoří vzduch 

Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale mícháte tady 2 věci - řazení s meziplynem a řazení bez spojky (takže taky s meziplynem).
Znám týpka,kterej když chce jet zoostra, tak řadí systémem jedu-sešlápnu spojku+dupnu na plyn+zařadím-pustím spojku. Má to 2 výhody - zaprvé motor vylítne během řazení do otáček (až do omezovače většinou) a jak pak pustí z fleku spojku tak setvračnost motoru samozřejmě s autem škubne a trochu ho popožene. Druhá výhoda je, že si o něm člověk okamžitě myslí že je ještě větší magor než se zdál a má tím pádem má větší respekt

Znám týpka,kterej když chce jet zoostra, tak řadí systémem jedu-sešlápnu spojku+dupnu na plyn+zařadím-pustím spojku. Má to 2 výhody - zaprvé motor vylítne během řazení do otáček (až do omezovače většinou) a jak pak pustí z fleku spojku tak setvračnost motoru samozřejmě s autem škubne a trochu ho popožene. Druhá výhoda je, že si o něm člověk okamžitě myslí že je ještě větší magor než se zdál a má tím pádem má větší respekt



- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
a jednu velkou nevyhodu spojka je cejtit a dlouho nevydrziRotten píše:Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale mícháte tady 2 věci - řazení s meziplynem a řazení bez spojky (takže taky s meziplynem).
Znám týpka,kterej když chce jet zoostra, tak řadí systémem jedu-sešlápnu spojku+dupnu na plyn+zařadím-pustím spojku. Má to 2 výhody - zaprvé motor vylítne během řazení do otáček (až do omezovače většinou) a jak pak pustí z fleku spojku tak setvračnost motoru samozřejmě s autem škubne a trochu ho popožene. Druhá výhoda je, že si o něm člověk okamžitě myslí že je ještě větší magor než se zdál a má tím pádem má větší respekt![]()
![]()

ja teda podrazuju s meziplynem skoro porad protoze to auto tak necuka kdy brzdim tak patou si podrzim brzdu a proslapnu plyn dam tam kvalt a pustim spojku =klidna jizda a nekurvi se tolik spojka
520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já používam meziplyn při jakémkoli podřezování. Prostě to mám vštípené. U sierry prostě nejde šlapat jednou nohou na oba, tak před zatáčkou vyženu otáčky, pak začnu przdit a když brzdím ostře, už se vrtí zadek, takže bez meziplynu by se ty kola točily ohodně pomaleji. Když u hodně silnýho auta podřadíš a bez plynu pustíš spojku, tak se ti kola zastaví. I když máš v zádu 335/35/17Zave píše:k cemu to je?

Je fakt,ze si myslim,ze o tom to je hodne-to prudky brzdeni motoru by tam udelalo asi docela brajgl, ale mozna by stacilo jen pomalejc pustit spojkubmwm3 píše:Já používam meziplyn při jakémkoli podřezování. Prostě to mám vštípené. U sierry prostě nejde šlapat jednou nohou na oba, tak před zatáčkou vyženu otáčky, pak začnu przdit a když brzdím ostře, už se vrtí zadek, takže bez meziplynu by se ty kola točily ohodně pomaleji. Když u hodně silnýho auta podřadíš a bez plynu pustíš spojku, tak se ti kola zastaví. I když máš v zádu 335/35/17Vím o čem mluvím..

Radit nahoru s meziplynem (tj.ze uvolnuje spojku) je dost lamovina-to musi to razeni hrozne zpomalit-co to ma za smysl??
