
jinak tankuju v beroune nafta 24,30 a beno 24,50... coz prijde celkem jako fajn ceny, za ty sracky na co to jezdi

Mno..ja myslim ze se v tomhle spektru pohybuje "idelalni/normovany" ridic, takovych je v praze hrubym odhadem tak 10% mozna minMarosh píše:Jsou dve moznosti:bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000...
A) nejsem normalni
B) jedna se tady o nejakou jinou Prahu
no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnejDan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ?![]()
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
Mě by docela zajímalo i 1,9 Tdi versus 2,5 M20 - asi kromě Tdi 66kW bych taky předem na nikoho nesázel ...DC píše:no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnejDan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ?![]()
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
Ehm, není ten koeficient náhodou z benzínového motoru na benzínový turbo motor ?Luter píše:Myslím že se tu srovnává nesrovnatelné. při koeficientu pro turbo motory 1,4 by se musela e-30 325 srovnávat s nějakým vozidlem typu ford sierra 1.8TD a tohle auto bawor rozseká na maděru tak jako neujedou frajírci s Fabkou RS za půl mega a nezbylo jim než se koukat na prdel starýho baworáka jak si s nima hrajetot má zkušenost. Tady na severní moravě maj diesel dražší o 10 haléřů za 25.30 záleží jak kde. P.S. a než já projedu finanční rozdíl 450 000
toto bude ale trvat
BOOST píše:Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.