nafta X benzin

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

nafta X benzin

Příspěvek od Iwan » 14. 12. 2004 13:06

Co rikate na ceny? po Praze stoji nafta vic jak beno...sice je furt lepsi jedit za 5-6 litru nafty nez 8-10 benalu, ale ten pozitek z jizdy je nesrovnatelnej :roll:
jinak tankuju v beroune nafta 24,30 a beno 24,50... coz prijde celkem jako fajn ceny, za ty sracky na co to jezdi :twisted:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 14. 12. 2004 13:18

Já teda nevím, ale po praze je to nafta mezi 7-9 a benál mezi 10-12. Jo je to nesrovnatelný, ale nafta má prostě svoje megavýhody. Nemusí být roztoženej motor a když TEĎ potřebuje, tak prostě jede. Ty pořád musíš kvaltovat. Zrovna včera jsme se nechali unést s jedním Koktávkou v TDI. Vyjezd z křižovatky, já měl jedničku 3500 rpm. Přesně jsem věděl, že když odřadím, udělá se tam mezera on tam vjede a já budu neroztočenej. Navíc, jede i tímhle stylem za daleko míň než já.. Nafta je dražší, protože víc lidí jezdí na naftu a já se jim ani nedivím.. I když radší budu takhle desetkrát pomalejší než decht, abych pak jednou udělal huňá huňá :-) Takže rozum pro diesel, srdce ..... :-)

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 14. 12. 2004 13:40

to me to pripadne opacny teda ze s benzinem kdyz na to slapnes a trochu vytocis tak jedes ale naftu musis furt kvaltovat a pohybovat se v prostoru s nejvetsim kroutakem, vykon zadnej
----------------------:)

Uživatelský avatar
Akmall
Příspěvky: 1457
Registrován: 09. 09. 2004 08:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od Akmall » 14. 12. 2004 14:05

And píše:to me to pripadne opacny teda ze s benzinem kdyz na to slapnes a trochu vytocis tak jedes ale naftu musis furt kvaltovat a pohybovat se v prostoru s nejvetsim kroutakem, vykon zadnej
Mam taky takovej pocit.

Jinak cena benolu je perfektni jen tak DAL. :D

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 14. 12. 2004 14:26

To jste mne špatně pochopili.. Prostě s dieslem když potřebuješ jet TEĎ, šlápneš a jedeš, když pojedeme oba na dvojku 40, tak mi prostě ujede, až budu točit 3500 už moc ne až budu na 4000, začnu ho dohánět :twisted: Z pražskýho ježdění to znám.. Na tu Phu je diesel lepší. jedeš 30-40 a potřebuješ do rychlýho pruhu, šlápneš a do 70-75 dvojku necháš. já jí tam nechám sice do 100, ale nevystřelím tak rychle.. Rozumíme si? Proto vidím diesly kladně. Jo, zapomněl jsem říct, že mám na myslí nový dechty..

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 14. 12. 2004 14:33

Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000, když máš menší objem, tak 2000-4000. A když prostě normálně jedu na 3 na 2500, jedu 60. A z tohodle spektra otáček diesel vždycky vystřelí dřív, hm? Jde o to, že diesel má v normálním spektru otáček pro běžný provoz zároveň i největší tah a krouťák.. Kdybych jezdil v rozsahu 3500-6200, tak nám to bude jezdit na vystřelení stejně :-).
Jinak mám teda vyzkoušený, že když jedu s B5 TDI
a začneme od dvojky /jedničku má moc krátkou/, tak mě dá, pak se mi roztočí dvojka, začnu ho trošku dohánět, trojka mu jede pořád dobře, takže jsme vedle sebe, jenže já tu trojku podržím o 20 km/h dýl.. Tak nevím a to nemluvím o tom, že mám v tu chvíli spotřebu daleko větší než on...

Uživatelský avatar
Marosh
Příspěvky: 842
Registrován: 21. 02. 2004 09:50

Příspěvek od Marosh » 14. 12. 2004 16:37

bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000...
Jsou dve moznosti:

A) nejsem normalni

B) jedna se tady o nejakou jinou Prahu

:lol:

Uživatelský avatar
Prox
Příspěvky: 1363
Registrován: 11. 02. 2003 19:38
Bydliště: ČSSR

Příspěvek od Prox » 14. 12. 2004 17:28

Marosh píše:
bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000...
Jsou dve moznosti:

A) nejsem normalni

B) jedna se tady o nejakou jinou Prahu

:lol:
Mno..ja myslim ze se v tomhle spektru pohybuje "idelalni/normovany" ridic, takovych je v praze hrubym odhadem tak 10% mozna min :)
5er

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 14. 12. 2004 18:33

marosh: no tou prahou to nebude tak asi neses normalni.. jen tak pro zajimavost v jakym spektru se pohybujes ty?
bmw: no to mas pravdu pokud budou oba tocit na trojku 2000rpm tak diesel vystreli driv ale na jak dlouho? :P staci bud s prokluzem nebo podradit o stupen dolu a slapnout podlahu a zachvili ho mas
----------------------:)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 12. 2004 20:19

No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ? 8)

Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit :twisted:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 12. 2004 20:23

Dan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ? 8)

Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit :twisted:
no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnej
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 14. 12. 2004 20:25

mě se s koktávkou tdi jezdí docela dobře :wink: na okreskách se nemusí moc řadit a když chceš bejt rychlej na rozjezd tak to taky de.jen ty kvalty házíš rychleji 8)
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 12. 2004 20:34

DC píše:
Dan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ? 8)

Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit :twisted:
no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnej
Mě by docela zajímalo i 1,9 Tdi versus 2,5 M20 - asi kromě Tdi 66kW bych taky předem na nikoho nesázel ...
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 12. 2004 20:39

jo bylo by zajímavý udělat nějaký globální porovnání :)

tu 2,5 TDI jsem udolal na dálnici - do kopce mu to prostě odmítlo od 170 vejš zrychlovat stejně rychle jako 2,5 M20

na sprint dokáže Fabie RS pozlobit 2,5 M20 docela slušně, ale hlavně při tom startu - jak se M20 vytočí, tak už je to hukot (samosebou relativně)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 14. 12. 2004 21:45

Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 14. 12. 2004 23:05

Myslím že se tu srovnává nesrovnatelné. při koeficientu pro turbo motory 1,4 by se musela e-30 325 srovnávat s nějakým vozidlem typu ford sierra 1.8TD a tohle auto bawor rozseká na maděru tak jako neujedou frajírci s Fabkou RS za půl mega a nezbylo jim než se koukat na prdel starýho baworáka jak si s nima hraje :twisted: tot má zkušenost. Tady na severní moravě maj diesel dražší o 10 haléřů za 25.30 záleží jak kde. P.S. a než já projedu finanční rozdíl 450 000 :-) toto bude ale trvat :-)

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 14. 12. 2004 23:16

Luter píše:Myslím že se tu srovnává nesrovnatelné. při koeficientu pro turbo motory 1,4 by se musela e-30 325 srovnávat s nějakým vozidlem typu ford sierra 1.8TD a tohle auto bawor rozseká na maděru tak jako neujedou frajírci s Fabkou RS za půl mega a nezbylo jim než se koukat na prdel starýho baworáka jak si s nima hraje :twisted: tot má zkušenost. Tady na severní moravě maj diesel dražší o 10 haléřů za 25.30 záleží jak kde. P.S. a než já projedu finanční rozdíl 450 000 :-) toto bude ale trvat :-)
Ehm, není ten koeficient náhodou z benzínového motoru na benzínový turbo motor ? 8)
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 14. 12. 2004 23:46

Dan TD mno to je pravda :-) někde jsem četl že přepočet je stejný ale třeba to byl kec těžko říct. kolik teda u dieselů je koeficient ? tak jiné srovnání ford scorpio 2.5td a bmw 325i oba rok 90, cenově na stejné urovni. to je spravedlivé srovnání.

De Be

Příspěvek od De Be » 15. 12. 2004 06:39

jen at naftu zdrazujou, voni si ty pitomci s oktafkama f tedeicku budou rvat vlasy......

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 15. 12. 2004 07:22

BOOST píše:Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.

Já tě příště v Kolíně svezu, ale vem si něco na převlečení. :lol:

Odpovědět