jinak tankuju v beroune nafta 24,30 a beno 24,50... coz prijde celkem jako fajn ceny, za ty sracky na co to jezdi
nafta X benzin
nafta X benzin
Co rikate na ceny? po Praze stoji nafta vic jak beno...sice je furt lepsi jedit za 5-6 litru nafty nez 8-10 benalu, ale ten pozitek z jizdy je nesrovnatelnej
jinak tankuju v beroune nafta 24,30 a beno 24,50... coz prijde celkem jako fajn ceny, za ty sracky na co to jezdi
jinak tankuju v beroune nafta 24,30 a beno 24,50... coz prijde celkem jako fajn ceny, za ty sracky na co to jezdi
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Já teda nevím, ale po praze je to nafta mezi 7-9 a benál mezi 10-12. Jo je to nesrovnatelný, ale nafta má prostě svoje megavýhody. Nemusí být roztoženej motor a když TEĎ potřebuje, tak prostě jede. Ty pořád musíš kvaltovat. Zrovna včera jsme se nechali unést s jedním Koktávkou v TDI. Vyjezd z křižovatky, já měl jedničku 3500 rpm. Přesně jsem věděl, že když odřadím, udělá se tam mezera on tam vjede a já budu neroztočenej. Navíc, jede i tímhle stylem za daleko míň než já.. Nafta je dražší, protože víc lidí jezdí na naftu a já se jim ani nedivím.. I když radší budu takhle desetkrát pomalejší než decht, abych pak jednou udělal huňá huňá
Takže rozum pro diesel, srdce ..... 
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To jste mne špatně pochopili.. Prostě s dieslem když potřebuješ jet TEĎ, šlápneš a jedeš, když pojedeme oba na dvojku 40, tak mi prostě ujede, až budu točit 3500 už moc ne až budu na 4000, začnu ho dohánět
Z pražskýho ježdění to znám.. Na tu Phu je diesel lepší. jedeš 30-40 a potřebuješ do rychlýho pruhu, šlápneš a do 70-75 dvojku necháš. já jí tam nechám sice do 100, ale nevystřelím tak rychle.. Rozumíme si? Proto vidím diesly kladně. Jo, zapomněl jsem říct, že mám na myslí nový dechty..
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000, když máš menší objem, tak 2000-4000. A když prostě normálně jedu na 3 na 2500, jedu 60. A z tohodle spektra otáček diesel vždycky vystřelí dřív, hm? Jde o to, že diesel má v normálním spektru otáček pro běžný provoz zároveň i největší tah a krouťák.. Kdybych jezdil v rozsahu 3500-6200, tak nám to bude jezdit na vystřelení stejně
.
Jinak mám teda vyzkoušený, že když jedu s B5 TDI
a začneme od dvojky /jedničku má moc krátkou/, tak mě dá, pak se mi roztočí dvojka, začnu ho trošku dohánět, trojka mu jede pořád dobře, takže jsme vedle sebe, jenže já tu trojku podržím o 20 km/h dýl.. Tak nevím a to nemluvím o tom, že mám v tu chvíli spotřebu daleko větší než on...
Jinak mám teda vyzkoušený, že když jedu s B5 TDI
a začneme od dvojky /jedničku má moc krátkou/, tak mě dá, pak se mi roztočí dvojka, začnu ho trošku dohánět, trojka mu jede pořád dobře, takže jsme vedle sebe, jenže já tu trojku podržím o 20 km/h dýl.. Tak nevím a to nemluvím o tom, že mám v tu chvíli spotřebu daleko větší než on...
Mno..ja myslim ze se v tomhle spektru pohybuje "idelalni/normovany" ridic, takovych je v praze hrubym odhadem tak 10% mozna minMarosh píše:Jsou dve moznosti:bmwm3 píše:Takhle, abych to ještě doplnil, normální řidič se v Praze /ať už s dieslem, nebo s benálem/ pohybuje ve spektru otáček 1800-3000...
A) nejsem normalni
B) jedna se tady o nejakou jinou Prahu
5er
marosh: no tou prahou to nebude tak asi neses normalni.. jen tak pro zajimavost v jakym spektru se pohybujes ty?
bmw: no to mas pravdu pokud budou oba tocit na trojku 2000rpm tak diesel vystreli driv ale na jak dlouho?
staci bud s prokluzem nebo podradit o stupen dolu a slapnout podlahu a zachvili ho mas
bmw: no to mas pravdu pokud budou oba tocit na trojku 2000rpm tak diesel vystreli driv ale na jak dlouho?
----------------------:)
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ?
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnejDan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ?![]()
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Mě by docela zajímalo i 1,9 Tdi versus 2,5 M20 - asi kromě Tdi 66kW bych taky předem na nikoho nesázel ...DC píše:no třeba v případě 2,5 TDI a 2,5 M20 je výsledek jasnejDan td píše:No jestli to s těma otáčkama není tím, že diesel má maximum krouťáku k dispozici zhruba od 2 tis.otáček a benzín až kolem čtyř a něco, že ?![]()
Pokud bychom porovnávali stejně starý diesel a benzín, tak je to na hraně, kdo bude rychlejší, ale pokud bychom brali nějaké novější tdi a většinu běžných E30, tak sázím na tdi - a můžete se do mě pustit
jo bylo by zajímavý udělat nějaký globální porovnání 
tu 2,5 TDI jsem udolal na dálnici - do kopce mu to prostě odmítlo od 170 vejš zrychlovat stejně rychle jako 2,5 M20
na sprint dokáže Fabie RS pozlobit 2,5 M20 docela slušně, ale hlavně při tom startu - jak se M20 vytočí, tak už je to hukot (samosebou relativně)
tu 2,5 TDI jsem udolal na dálnici - do kopce mu to prostě odmítlo od 170 vejš zrychlovat stejně rychle jako 2,5 M20
na sprint dokáže Fabie RS pozlobit 2,5 M20 docela slušně, ale hlavně při tom startu - jak se M20 vytočí, tak už je to hukot (samosebou relativně)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
Myslím že se tu srovnává nesrovnatelné. při koeficientu pro turbo motory 1,4 by se musela e-30 325 srovnávat s nějakým vozidlem typu ford sierra 1.8TD a tohle auto bawor rozseká na maděru tak jako neujedou frajírci s Fabkou RS za půl mega a nezbylo jim než se koukat na prdel starýho baworáka jak si s nima hraje
tot má zkušenost. Tady na severní moravě maj diesel dražší o 10 haléřů za 25.30 záleží jak kde. P.S. a než já projedu finanční rozdíl 450 000
toto bude ale trvat 
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Ehm, není ten koeficient náhodou z benzínového motoru na benzínový turbo motor ?Luter píše:Myslím že se tu srovnává nesrovnatelné. při koeficientu pro turbo motory 1,4 by se musela e-30 325 srovnávat s nějakým vozidlem typu ford sierra 1.8TD a tohle auto bawor rozseká na maděru tak jako neujedou frajírci s Fabkou RS za půl mega a nezbylo jim než se koukat na prdel starýho baworáka jak si s nima hrajetot má zkušenost. Tady na severní moravě maj diesel dražší o 10 haléřů za 25.30 záleží jak kde. P.S. a než já projedu finanční rozdíl 450 000
toto bude ale trvat
-
De Be
BOOST píše:Podle mě není fér porovnávat TD s benzínem, aby to bylo fér, tak by se podle mě měli porovnávat benzín a obyč. diesel (ty se dneska skoro nedělaj), je jasný kdo to komu natře. A TD a TURBO benzín a to myslím je taky jednoznačný. Ať si řiká kdo chce co chce, jediná výhoda dieselu je spotřeba, jinak je to pro mě mrtvý auto.
Já tě příště v Kolíně svezu, ale vem si něco na převlečení.

