MazuPm píše:Oranžová se vstřikem - když svítí za jízdy je špatný řídící vstřik. U mě když je odpojen, tak zhasne když třeba déle než 1s držím stále otáčky, jakmile se otáčky změní, znovu se rozsvítí. A mám tušení že to signalizuje ještě vodu v naftě, ale to nemám ověřené.
Neni to pravidlem. Žlutá kontrolka se vstřikovačem také značí problémy s čerpadlem, neboli dalo by se to všeobecnit jako problém se vstřikovací soustavou (týká se to pouze motorů s elektronicky řízeným čerpadlem - tzn. 324 td/325 td(s))
MazuPm píše:Zelená se šipkou dokola - Všechny žhavičky žhaví, můžeš startovat. Motor ještě dožhavuje, ale když se nerozsvítí, měla by být min. jedna žhavka v háji. To, že se rozsvěcí za jízdy nevím co znamená

Ano, jak píš MazuPm. Správně by to mělo fungovat tak, že po zhasnutí oranžové kontrolky žhavení by se u M21 měla rozsvítit zelená kontrolka se šipkou dookola, která uživateli oznamuje, že jsou všechny žhaviče ok, a může v klidu startovat. I přes to, jestě řídící jednotka žhavení při této rozsvícené konttrolce dožhavuje. Pokud se tato kontrolka po žhavení nerozsvítí, tak by to mělo znamenat, že minimálně jedna ze žhavek je v hajzlu. Já osobně M21 startuju až po zhasnutí zelené kontrolky, pokud je to aspoň trochu možné.
jinak to, že se ti rozsvěcuje za jízdy je prostě špatně

Dle mého osobního názoru je něco špatně v "jednotce" žhavení, poněvadž za normálních okolností nemá absolutně žádný důvod se tato kontrolka rozvěcovat.
Su teď celkem najebaný, tak prosím přehlížejte případné překlepy. přecejenom byla sobota a tak.... ...určitě to chápete
