324 TD kontrolky
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
324 TD kontrolky
mam dotaz, ktery kontrolky co znamenaji u 324 TD? je tam jedna jakoby nadrz/vstrik - oranzova, sviti po zhasnuti zhaveni, jak naskoci motor zhasne, druha vedle ni, sipka dokola v zeleny policku, taky sviti po zhasnuti zhaveni, ale jen nekdy, kdysi se samovolne rozsvecela za jizdy, ted pro zmenu nesviti vubec

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Oranžová se vstřikem - když svítí za jízdy je špatný řídící vstřik. U mě když je odpojen, tak zhasne když třeba déle než 1s držím stále otáčky, jakmile se otáčky změní, znovu se rozsvítí. A mám tušení že to signalizuje ještě vodu v naftě, ale to nemám ověřené.
Zelená se šipkou dokola - Všechny žhavičky žhaví, můžeš startovat. Motor ještě dožhavuje, ale když se nerozsvítí, měla by být min. jedna žhavka v háji. To, že se rozsvěcí za jízdy nevím co znamená
Zelená se šipkou dokola - Všechny žhavičky žhaví, můžeš startovat. Motor ještě dožhavuje, ale když se nerozsvítí, měla by být min. jedna žhavka v háji. To, že se rozsvěcí za jízdy nevím co znamená
Neni to pravidlem. Žlutá kontrolka se vstřikovačem také značí problémy s čerpadlem, neboli dalo by se to všeobecnit jako problém se vstřikovací soustavou (týká se to pouze motorů s elektronicky řízeným čerpadlem - tzn. 324 td/325 td(s))MazuPm píše:Oranžová se vstřikem - když svítí za jízdy je špatný řídící vstřik. U mě když je odpojen, tak zhasne když třeba déle než 1s držím stále otáčky, jakmile se otáčky změní, znovu se rozsvítí. A mám tušení že to signalizuje ještě vodu v naftě, ale to nemám ověřené.
Ano, jak píš MazuPm. Správně by to mělo fungovat tak, že po zhasnutí oranžové kontrolky žhavení by se u M21 měla rozsvítit zelená kontrolka se šipkou dookola, která uživateli oznamuje, že jsou všechny žhaviče ok, a může v klidu startovat. I přes to, jestě řídící jednotka žhavení při této rozsvícené konttrolce dožhavuje. Pokud se tato kontrolka po žhavení nerozsvítí, tak by to mělo znamenat, že minimálně jedna ze žhavek je v hajzlu. Já osobně M21 startuju až po zhasnutí zelené kontrolky, pokud je to aspoň trochu možné.MazuPm píše:Zelená se šipkou dokola - Všechny žhavičky žhaví, můžeš startovat. Motor ještě dožhavuje, ale když se nerozsvítí, měla by být min. jedna žhavka v háji. To, že se rozsvěcí za jízdy nevím co znamená
jinak to, že se ti rozsvěcuje za jízdy je prostě špatně
Su teď celkem najebaný, tak prosím přehlížejte případné překlepy. přecejenom byla sobota a tak.... ...určitě to chápete
No smoke, no fun...


- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
v pohode, muj poznatek je ten, ze sipka svitila i kdyz sem mel tri zhavice ze sesti v prdeli, pred nedavnem sem dal vsechny dokupy a svitilo to asi jak to svitit ma, ted resim, ze nestartuje a ani nesviti, zkusim teda jestli ty zhavky zas nejak neumreli, coz by mi docela nasralo po trech mesicich 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
jo a ridici vstrik mam utrzenej a oranzova kontrolka normalne po startu zhasina, takze asi nebere info z nej, s tou vodou v palivu to je mozna, ale ja mam seriovej vyltr odstavenej a jedu pres maly pruhledny filtriky, abych videl jaka je kontaminace strouhanky v palivu
ty vole, kdyz tak koukam jak to tu ma vsechno zbastleny, tak se divym ze to vubec najelo tech 40000 co to mam 
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 
Nerupla ti teda spíš pojistka v jednotce žhavení? Ten popis by na toto sedělmaca píše:v pohode, muj poznatek je ten, ze sipka svitila i kdyz sem mel tri zhavice ze sesti v prdeli, pred nedavnem sem dal vsechny dokupy a svitilo to asi jak to svitit ma, ted resim, ze nestartuje a ani nesviti, zkusim teda jestli ty zhavky zas nejak neumreli, coz by mi docela nasralo po trech mesicich
No smoke, no fun...


