m10 2,0
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
Bosch K-JetronicJardžíno píše:a...aspon info o motoru. vím že je ale co to umí by mě zajímalo. jestli má cenu ho shánět a čekat nějáký nárust výkonu než 1,8. líbí se mi m10 proto jen tahle varianta směrem nahoru
175Nm @ 4350
125 @ 5700
M 10
320i 11/75 - 03/77
*
Solex DIDTA 32/32
160Nm @ 3700
109 @ 5800
M 10
320i 08/75 - 03/77
*
Jestli se nepletu, tak je větší objem oproti M10 1766 ccm dosažen větším zdvihem, proto ten dosti lepší kroutící moment.
Takže ano, "chod poršnja = 80 mm".Venca píše:Jestli se nepletu, tak je větší objem oproti M10 1766 ccm dosažen větším zdvihem, proto ten dosti lepší kroutící moment.
Avtomobil BMW ceria 3, vypusk 1975 - 1982
- celkem pěknej manuál, 143 stran, bohužel ve východním jazyce...
Ale zkusím to uložit někam a dám odkaz do FAQ - rozkreslení všech ústrojí (převodovek, diferenciálu, řízení, karburátoru) se může hodit...
*
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
má vyšší max. hodnotu krouťáku i jak M20B20Venca píše:
Bosch K-Jetronic
175Nm @ 4350
125 @ 5700
M 10
320i 11/75 - 03/77
*
Solex DIDTA 32/32
160Nm @ 3700
109 @ 5800
M 10
320i 08/75 - 03/77
*
Jestli se nepletu, tak je větší objem oproti M10 1766 ccm dosažen větším zdvihem, proto ten dosti lepší kroutící moment.
ten motor byl hodně vyhledávanej - dá se z něho dostat hodně a zástavba je lepší než R6
BMW The Ultimate Driving Machine
- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
chlapci, možná asi prodám, opět se mi rozrůstá rodina, a nemam čas na nějakou stavbu, sledujte zraloci.net - je to takovej závodní polotovar.Až budu mít chut si zazávodit bud si neco pučim nebo koupim už hotový.Chci dovect Inku k dokonalosti a to mi ten zbytek času rozhodně sežere.
Jinak dojmy a bavíme se o serii jsou takový že na rozjezd i za plynem toho tam máš oproti 1,6-1,8 citelně víc. Aspon pro mě teda.
V top verzích z nej de dostat přes 200 kobyl
Jinak dojmy a bavíme se o serii jsou takový že na rozjezd i za plynem toho tam máš oproti 1,6-1,8 citelně víc. Aspon pro mě teda.
V top verzích z nej de dostat přes 200 kobyl
Pláťákoslužby 608528957
524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

524TdA RULEZZ
WRX Sti
..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

- Jan Kučera
- Příspěvky: 1694
- Registrován: 03. 01. 2006 15:49
- Bydliště: Klanowitz
¨říkáš že je to docíleno vyšším zdvihem? myslíš teda že by 1,8 šla předělat na 2,0 tímto způsobem?Venca píše:Takže ano, "chod poršnja = 80 mm".Venca píše:Jestli se nepletu, tak je větší objem oproti M10 1766 ccm dosažen větším zdvihem, proto ten dosti lepší kroutící moment.
Avtomobil BMW ceria 3, vypusk 1975 - 1982
- celkem pěknej manuál, 143 stran, bohužel ve východním jazyce...
Ale zkusím to uložit někam a dám odkaz do FAQ - rozkreslení všech ústrojí (převodovek, diferenciálu, řízení, karburátoru) se může hodit...
*
Bmw e30 318i coupé
m10
Teď e30 325i coupé 24V

Teď e30 325i coupé 24V
¨DC píše:jo, musíš dát kliku a písty
ok ¨takže ten zdvih je změněn klikou ? nebo se klika mění z důvodů většího namáhání a zdvih je zvětšen ojnicí a pístem? a nebo jsou ojnice stejné a je jiné uložení v pístu ...(ojniční čep níže). a co na to hlava? ¨jinak děkuju všem.

Bmw e30 318i coupé
m10
Teď e30 325i coupé 24V

Teď e30 325i coupé 24V
Kovaná klika,ojnice a pístní čep se dává kvůli větší zátěži,protože originál by to nemusel vydržet,přece jen je originál konstruovaný na určitý tlak.Jinak nevím jak u e30,ale na kamarádovo škodovce 130 jsme dosáhli většího zdvihu použitím klikovky z Fabie 1.4 . Jinak co se týče hlavy tak ta by to vydržet měla,ale dává se asi jiné těsnění pod hlavu , jiné hlavně složením materiálu z kterého je vyrobeno.....Pokud jsem napsal něco špatně tak mě opravte,protože se zvětšováním objemu motorů moc zkušeností nemám....Jardžíno píše:¨DC píše:jo, musíš dát kliku a písty
ok ¨takže ten zdvih je změněn klikou ? nebo se klika mění z důvodů většího namáhání a zdvih je zvětšen ojnicí a pístem? a nebo jsou ojnice stejné a je jiné uložení v pístu ...(ojniční čep níže). a co na to hlava? ¨jinak děkuju všem.
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis