Divné chovanie voľnobežňáku... VYRIEŠENÉ!!!

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
SlimShady
Příspěvky: 1878
Registrován: 11. 02. 2003 20:49
Bydliště: H6 Boxer
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od SlimShady » 21. 04. 2004 19:08

Fx píše:Prodano, nebo zboreno? Ci snad ukradeno?

EDIT: Uz vidim
To druhe :roll: :? :) :D :lol:
Faszom a seggedbe verem te buzi :!:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 04. 2004 22:10

Prox píše:No vec se ma tak, ze pokud tohle cidlo odpojim, je volnobeh OK, tak z toho usuzuju ze to bude tim. Blbne mi to dost skokove, jednou jsem hejbal dratama prave od toho cidla a pak to slo v pohode no a nedavno se auto zvedlo na gever, vymenili kola, pustilo dolu a hle uz to zas blblo :lol:
Kde v riti je to čidlo??? Foto nemáme?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 04. 2004 22:46

Max-Max píše:Kde v riti je to čidlo??? Foto nemáme?
V riti ne, tam neni zavit :-) Na telese termostatu jsou dve teplotni cidla (plati pro Motronic), hnede a modre. Hnede je vyse a je pro palubni ukazatel, modre je doleji a je pro Motronic.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 04. 2004 22:59

Francis píše:
Max-Max píše:Kde v riti je to čidlo??? Foto nemáme?
V riti ne, tam neni zavit :-) Na telese termostatu jsou dve teplotni cidla (plati pro Motronic), hnede a modre. Hnede je vyse a je pro palubni ukazatel, modre je doleji a je pro Motronic.
Ne ne, to sa nerozumieme. Tie dve na studený a teplý štart poznám. ACE spomínal nejaké čidlo vo váhe, nie je mi jasné kde tam je. Akurát v obvodoch váhy idú dva kábliky dolu ako ku klapke, žeby tam?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca.

Příspěvek od Venca. » 21. 04. 2004 23:06

Ve váze je čidlo uvnitř v domečku.

Piny 8 a 9.

Je tam jakoby perforovaný výstupek.

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 21. 04. 2004 23:20

Tak jsem podnešku o 3000,-lehčí, ale problém je vyřešen. Chlapík to připojil na diagnostiku a během 10ti vteřin věděl vo co de. Nefunkční lambda a spínač volnoběhu. Lambdu vyměnil ( nová BOSCH za 1700,- / co vy na to ? ) a sycení směsi se srovnalo na normál, takže už to nefluše nespálenou směs. Závada spínače volnoběhu zmizela, takže usoudili, že se v tom jenom někdo hrabal a v počítači to zůstalo uložený. Doporučil mi ještě vyměnit víčko rozdělovače a palec, protože mu to ukazovalo divný hodnoty zapalování. To by mě ale stálo jen za materiál dalších 3000,- tak nejdřív našetřím, protože to zatím není tak hrozný.
Myslel jsem, že závada mohla bejt taky na svíčkách, a tak jsem je stáhnul na 0,6mm, jak mi poradil tchán automechanik a borci z pražskýho BMW Krotil servisu. Ten servisák ze dneška mě skoro sejmul, že prej u šestiválu musí bejt mezera na svíčce 0,8, jinak že to ve vyšších otáčkách je znát a že to nejede. ( měl pravdu ).
Další možnost kolísání otáček může bejt přisávání vzduchu tou gumovou hadicí u sání, nebo někde okolo, takže se poptám na nějakou jetou ( ta moje už je na některých místech spuchřelá ). Na cenu nový se neodvažuju pomyslet.
Nevím, jestli tímhle příspěvkem někomu pomůžu, ale z podobnejch čerpám sám a často mi to pomohlo.

BlackM....W

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 04. 2004 23:34

Anonymous píše:... přisávání vzduchu tou gumovou hadicí u sání, nebo někde okolo, takže se poptám na nějakou jetou ( ta moje už je na některých místech spuchřelá ). Na cenu nový se neodvažuju pomyslet...
Na novou klidne pomysli, v AuTecu neco kolem 600 Kc, uz se to tu resilo mnohokrat. Jeta se nevyplati.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

neXen7
Příspěvky: 1
Registrován: 29. 09. 2011 19:20

E30 320i 95kW V6

Příspěvek od neXen7 » 01. 10. 2011 14:44

Čau, u lambdy jsou přetržené 3 drátky ze 4... otáčky kolísají od 500-2000, spotřeba vozu jako že nešlapu tak 15l/100km... prosímvás.. když vyřeším tu lambdu.. bude to žrát do 10 litrů? a zredukují se otáčky.. pokud nebude v háji ještě čidlo škrtící klapky.. kdyžtak mail nexenz@seznam.cz strašně moc děkuji!!

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: E30 320i 95kW V6

Příspěvek od Venca » 01. 10. 2011 15:22

neXen7 píše:Čau, u lambdy jsou přetržené 3 drátky ze 4... otáčky kolísají od 500-2000, spotřeba vozu jako že nešlapu tak 15l/100km... prosímvás.. když vyřeším tu lambdu.. bude to žrát do 10 litrů? a zredukují se otáčky.. pokud nebude v háji ještě čidlo škrtící klapky.. kdyžtak mail nexenz@seznam.cz strašně moc děkuji!!
Oprav poškozený vodiče - nejlépe pomocí zamačkávacích svorek a vhodných samosmršťovacích izolačních trubiček.

Odpoj baterku na několi minut a připoj zpět (pokud je to Motronic, bude vhodný reset ŘJ).
Pak otestuj, jak se to chová.

.

Odpovědět