Prosím,co to asi je,pořád chcípe!

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Prosím,co to asi je,pořád chcípe!

Příspěvek od Jan Pajer » 01. 02. 2006 21:49

Mám dlouhodobý problém s 325ia která špatně startuje pokud je motor studenej musím udržovat plynem aby to nechcíplo! Dále když jedu např. 50km/h najednou začnou kolísta otáčky a zase skáčou nahoru má tendenci chcípnout musím přidat plyn aby jel! Každá červená na světlech znamená že se vypne,prostě dojíždim a už začne skákat a chcípat! Dnes jsem vyzkoušel vymněnit váhu vzduchu a dělá to zase to samé. Zejtra vyzkouším vymněnit teplotní čidlo a když ani to nepomůže tak se zastřelím!
Co to může být nemáte s tím někdo zkušenost?
Půjde použít na výmněnu to čidlo z 325i na 325ia,je to stejné?
Chci už normálně jezdit!

Moc Vám všem děkuju.
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 01. 02. 2006 22:12

Volnoběžný ventil ?
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 01. 02. 2006 22:16

Dan td píše:Volnoběžný ventil ?
Když to dělá i za jízdy :?

Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný... :roll:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
Dymak
Příspěvky: 567
Registrován: 24. 07. 2003 18:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Dymak » 01. 02. 2006 22:22

nejchytřejší wokurka nejspíš uhodil hřebíka na kebuli....

sundej tu velkou hadici co je mezi váhou a sáním - koukni estli nejni zpuchřelá v tý harmonice, a pod sáním sou podtlakový hadice - každá musí bejt někam zastrčená - často maj natrhlý konce a sajou si vesele vzduch
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 01. 02. 2006 22:25

magiccc píše:
Dan td píše:Volnoběžný ventil ?
Když to dělá i za jízdy :?

Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný... :roll:
Kyž stojím na místě a přidám plyn tak se nic neděja!
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 01. 02. 2006 22:28

Dymak píše:nejchytřejší wokurka nejspíš uhodil hřebíka na kebuli....

sundej tu velkou hadici co je mezi váhou a sáním - koukni estli nejni zpuchřelá v tý harmonice, a pod sáním sou podtlakový hadice - každá musí bejt někam zastrčená - často maj natrhlý konce a sajou si vesele vzduch
Na hadice jsem se díval nic nikde není vidět vše OK.
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 02. 02. 2006 09:07

Jan Pajer píše:
magiccc píše:
Dan td píše:Volnoběžný ventil ?
Když to dělá i za jízdy :?

Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný... :roll:
Kyž stojím na místě a přidám plyn tak se nic neděja!
Jak nic neděje?
Drží to pořád stejně otáček?

Stejně bych to viděl na nějakou tu hadici. Nebo špatný těsnění někde v sání...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 02. 02. 2006 09:31

Přesně tak,když držím plyn tak drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 02. 02. 2006 09:33

jestli je těsný sání zjistíš celkem jednodušše - na volnoběh otevři víčko do dolívání oleje a když motor škobrtne a poběží pak hůř, tak máš sání těsný, když naopak poběží takřka beze změny, tak je někde díra :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 02. 02. 2006 09:35

DC píše:jestli je těsný sání zjistíš celkem jednodušše - na volnoběh otevři víčko do dolívání oleje a když motor škobrtne a poběží pak hůř, tak máš sání těsný, když naopak poběží takřka beze změny, tak je někde díra :wink:
OK zkusím to. Díky
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 02. 02. 2006 09:38

Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi. :wink:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 02. 02. 2006 10:04

magiccc píše:
Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi. :wink:
V serise jsem byl naposled a tam netuší co to může být typovali to na váhu vzduchu kterou jsem tam dal a dělalo to pořád :evil:
Ale zkusím to. Díky

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 02. 02. 2006 10:11

Staci tam kolem striknout strikackou benzin, kdyz je spatny tesneni, prisaje si ho to a otacky se zvysi.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 03. 02. 2006 01:06

Dnes snad vyřešeno :D
Sehnal jsem volnoběžnej ventyl a vymněnil a vše zatím OK i o něco líp jede tak jsem zvědavej jestli to bylo tím,snad jo!
Děkuju za vaše rady!
Díky
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 03. 02. 2006 12:12

Jan Pajer píše:Dnes snad vyřešeno :D
Sehnal jsem volnoběžnej ventyl a vymněnil a vše zatím OK i o něco líp jede tak jsem zvědavej jestli to bylo tím,snad jo!
Děkuju za vaše rady!
Díky
Vždyť jsem to říkal :P :wink: :twisted:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 03. 02. 2006 12:23

Dan td píše:
Vždyť jsem to říkal :P :wink: :twisted:
Ty vago, ty jsi fakt bombovej :P

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 03. 02. 2006 13:00

bmwm3 píše:
Dan td píše:
Vždyť jsem to říkal :P :wink: :twisted:
Ty vago, ty jsi fakt bombovej :P
Vidíš, a o to jsi všechno přicházel, když jsi ze zásady nečetl moje příspěvky :D
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
Jan Pajer
Příspěvky: 215
Registrován: 31. 07. 2005 02:29
Bydliště: Praha 3
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jan Pajer » 03. 02. 2006 23:42

Potvrzeno vše OK dnes jsem celej den jezdil a vše super!
Jo jste všichni dobrý moc Vám děkuju!
Já jsem na tohle debil a nezvlád bych to ještě že jste tady. Ale jsem rád že jsem zase o chlup chytřejší a už umím vymněnit váhu vzduchu a volnoběžnej ventyl :wink: Snad se to časem vyšplhá ještě vejš :D
Ještě jednou všem díky!
325i touring M-technic II

Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 04. 02. 2006 12:55

magiccc píše:
Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi. :wink:
nevis jak se ten sprej jmenuje?nebo kde ho koupim?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
magiccc
Plaváček
Příspěvky: 1925
Registrován: 21. 04. 2004 10:39
Bydliště: hlavní město piva

Příspěvek od magiccc » 04. 02. 2006 13:42

Ghost82 píše:
Myslím že by stačil čistič brzd nebo motoru. Ten hoři dost. :D
Taky sem to chtěl napsat.
Čistič brzd bude dobrej prevít... :twisted:
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW

Odpovědět