Prosím,co to asi je,pořád chcípe!
Prosím,co to asi je,pořád chcípe!
Mám dlouhodobý problém s 325ia která špatně startuje pokud je motor studenej musím udržovat plynem aby to nechcíplo! Dále když jedu např. 50km/h najednou začnou kolísta otáčky a zase skáčou nahoru má tendenci chcípnout musím přidat plyn aby jel! Každá červená na světlech znamená že se vypne,prostě dojíždim a už začne skákat a chcípat! Dnes jsem vyzkoušel vymněnit váhu vzduchu a dělá to zase to samé. Zejtra vyzkouším vymněnit teplotní čidlo a když ani to nepomůže tak se zastřelím!
Co to může být nemáte s tím někdo zkušenost?
Půjde použít na výmněnu to čidlo z 325i na 325ia,je to stejné?
Chci už normálně jezdit!
Moc Vám všem děkuju.
Co to může být nemáte s tím někdo zkušenost?
Půjde použít na výmněnu to čidlo z 325i na 325ia,je to stejné?
Chci už normálně jezdit!
Moc Vám všem děkuju.
325i touring M-technic II
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Když to dělá i za jízdyDan td píše:Volnoběžný ventil ?

Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný...

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
nejchytřejší wokurka nejspíš uhodil hřebíka na kebuli....
sundej tu velkou hadici co je mezi váhou a sáním - koukni estli nejni zpuchřelá v tý harmonice, a pod sáním sou podtlakový hadice - každá musí bejt někam zastrčená - často maj natrhlý konce a sajou si vesele vzduch
sundej tu velkou hadici co je mezi váhou a sáním - koukni estli nejni zpuchřelá v tý harmonice, a pod sáním sou podtlakový hadice - každá musí bejt někam zastrčená - často maj natrhlý konce a sajou si vesele vzduch
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
Kyž stojím na místě a přidám plyn tak se nic neděja!magiccc píše:Když to dělá i za jízdyDan td píše:Volnoběžný ventil ?![]()
Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný...
325i touring M-technic II
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Na hadice jsem se díval nic nikde není vidět vše OK.Dymak píše:nejchytřejší wokurka nejspíš uhodil hřebíka na kebuli....
sundej tu velkou hadici co je mezi váhou a sáním - koukni estli nejni zpuchřelá v tý harmonice, a pod sáním sou podtlakový hadice - každá musí bejt někam zastrčená - často maj natrhlý konce a sajou si vesele vzduch
325i touring M-technic II
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Jak nic neděje?Jan Pajer píše:Kyž stojím na místě a přidám plyn tak se nic neděja!magiccc píše:Když to dělá i za jízdyDan td píše:Volnoběžný ventil ?![]()
Tipoval bych, že to někde přisává falešnej vzduch...
Když stojíš na místě a přidáš plyn a budeš držet na stejným místě, tak taky houpou otáčky?
Tohle mi to totiž dělalo a bylo špatný těsnění...
Akorát to chcíplo jenom párkrát a za jízdy to nedělalo vůbec, takže bys to mohl mít akorát víc netěsný...
Drží to pořád stejně otáček?
Stejně bych to viděl na nějakou tu hadici. Nebo špatný těsnění někde v sání...
ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
OK zkusím to. DíkyDC píše:jestli je těsný sání zjistíš celkem jednodušše - na volnoběh otevři víčko do dolívání oleje a když motor škobrtne a poběží pak hůř, tak máš sání těsný, když naopak poběží takřka beze změny, tak je někde díra
325i touring M-technic II
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.

ex BMW e39 528it 142kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
ex BMW e39 540iAt 210kW
ex BMW e38 730DA 135kW
ex BMW e39 530DA 142kW
ex BMW e30 335iC 155kW
ex BMW e39 523iT 125kW
V serise jsem byl naposled a tam netuší co to může být typovali to na váhu vzduchu kterou jsem tam dal a dělalo to pořádmagiccc píše:Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.

Ale zkusím to. Díky
Potvrzeno vše OK dnes jsem celej den jezdil a vše super!
Jo jste všichni dobrý moc Vám děkuju!
Já jsem na tohle debil a nezvlád bych to ještě že jste tady. Ale jsem rád že jsem zase o chlup chytřejší a už umím vymněnit váhu vzduchu a volnoběžnej ventyl
Snad se to časem vyšplhá ještě vejš
Ještě jednou všem díky!
Jo jste všichni dobrý moc Vám děkuju!
Já jsem na tohle debil a nezvlád bych to ještě že jste tady. Ale jsem rád že jsem zase o chlup chytřejší a už umím vymněnit váhu vzduchu a volnoběžnej ventyl


Ještě jednou všem díky!
325i touring M-technic II
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
Lidi jsou svině čím víc dáš, tím víc dostaneš......
nevis jak se ten sprej jmenuje?nebo kde ho koupim?magiccc píše:Já to řešil strašně dlouho a bylo to těsnění pod sáním. Byl tam kousíček špatně nasazenej...Jan Pajer píše:Drží stejně otáček. Nevím hadice jsem prolez úplně všechny a nic jsem nenešel.
Auto se na volnoběh otřásalo, při vyřazení skoro chcípalo a houpali otáčky.
Přijde mi to stejný jako u tebe, akorát ty to máš podle popisu horší...
Zajeď s tím do servisu. Oni na to mají takovej sprej, kterej stříknou na místa kde by to mohlo přisávat, a když to tam bude netěsný, tak ti vylítnou otáčky a víš na čem jsi.
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 
