Mám to udělaný jak říkáš, čekám kdy mě zastavěj policajti a budou se se mnou hádat,že je to kradenýJirka325 píše:Jinak jedno auto "s dvema VIN" jsem videl, normalne bylo domlaceny na tom cylindru jak je uchyceni tlumice pod kapotou, vypadalo to dost hruzne, jak naka corka, ale bylo to prej takhle uredne od policajtu...kazdopadne to vypadalo desne
Hele když půjdu za Stehlíkem s přestavbou tak mi přepíše i r
No toho jsem se taky bal, kdyz jsem to videl na jedny 525 v jednom mensim bazaru...vypadalo to fakt dost neduveryhodne, nevim jestli je o tom zaznam v malym technicaku, ale asi bych pak s sebou radsi vozil kopii velkyhomizuh píše:Mám to udělaný jak říkáš, čekám kdy mě zastavěj policajti a budou se se mnou hádat,že je to kradenýJirka325 píše:Jinak jedno auto "s dvema VIN" jsem videl, normalne bylo domlaceny na tom cylindru jak je uchyceni tlumice pod kapotou, vypadalo to dost hruzne, jak naka corka, ale bylo to prej takhle uredne od policajtu...kazdopadne to vypadalo desne
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Jasně v malým TP je věta-VIN vyražen náhradní technologií. Je to samozřejmě jen v češtině a z toho vyplývá, že už např. maďarskej policista tomu asi moc rozumět nebude.
Jinak už podle typu motoru 276 KA je jasný, že je to etička.
Dvaapůlka ičko je 256 .. (třeba 256 EB,..) , dvatrojka je 236 ..
KA, tzn. kataliátor.
Už na emisích to maník pozná, typ podle čísla.
Jinak máš americkou bábowku? Má nějaký výhody oproti "klasický"? Mě se na ni např. nelíběj nárazníky, ale to je věc názoru. Zase je to "bezpečnější".
Jinak už podle typu motoru 276 KA je jasný, že je to etička.
Dvaapůlka ičko je 256 .. (třeba 256 EB,..) , dvatrojka je 236 ..
KA, tzn. kataliátor.
Už na emisích to maník pozná, typ podle čísla.
Jinak máš americkou bábowku? Má nějaký výhody oproti "klasický"? Mě se na ni např. nelíběj nárazníky, ale to je věc názoru. Zase je to "bezpečnější".
BMW The Ultimate Driving Machine
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
DAN píše:Jasně v malým TP je věta-VIN vyražen náhradní technologií. Je to samozřejmě jen v češtině a z toho vyplývá, že už např. maďarskej policista tomu asi moc rozumět nebude.
Jinak už podle typu motoru 276 KA je jasný, že je to etička.
Dvaapůlka ičko je 256 .. (třeba 256 EB,..) , dvatrojka je 236 ..
KA, tzn. kataliátor.
Už na emisích to maník pozná, typ podle čísla.
Jinak máš americkou bábowku? Má nějaký výhody oproti "klasický"? Mě se na ni např. nelíběj nárazníky, ale to je věc názoru. Zase je to "bezpečnější".
276 KA = cislo je obsah, tj. 2,7 a pocet valcu, tj. 6. Pismena nevim.
Tak to je dost debilni, to tam mohli napsat alespon este anglicky a nemecky, aby to alespon gramotnejsi policajti byli schopny akceptovat. No tak na to se netesim, nevim jestli vubec na tu prestavbu jit, ale preci jenom asi je to lepsi nez kdyz ty VINy nesedejDAN píše:Jasně v malým TP je věta-VIN vyražen náhradní technologií. Je to samozřejmě jen v češtině a z toho vyplývá, že už např. maďarskej policista tomu asi moc rozumět nebude.
Jinak už podle typu motoru 276 KA je jasný, že je to etička.
Dvaapůlka ičko je 256 .. (třeba 256 EB,..) , dvatrojka je 236 ..
KA, tzn. kataliátor.
Už na emisích to maník pozná, typ podle čísla.
Jinak máš americkou bábowku? Má nějaký výhody oproti "klasický"? Mě se na ni např. nelíběj nárazníky, ale to je věc názoru. Zase je to "bezpečnější".
No moje babowka sice je americka, ale pomalu ji poevropstuju
Opps jakej stitek ? To jako ta plechova cedulka na ktery mam VIN a mam ji prinejtovanou na palubce u spodni hrany celniho skla ? Ale to maj snad jenom ty USA verze, v evropskym baworu jsem to nemel. Nebo to je neco jinyho ? Jediny co mam z puvodniho auta je technicak, protokol z technicky a emisi a kupni smlouvuDAN píše:Ještě budeš potřebovat identifikační štítek ko tomu autu, na jehož papíry to tady v Kurdystanu budeš stavět.
Když ho nemáš, dá se objednat v AuTecu, stojí to kolem 100,-
Tak to nevim jestli a kde takovahle cedulka byla...a na ni je VIN, nebo co tam je ? Protoze je tam VIN tak mi neleze do hlavy, jak mi daj nahradu se specifickym cislem...barva neni problem, to vim presne DiamantSchwarz Metallic i kdyz v technicaku bylo normalne napsano cerna. Ale to mam v papirech prepsany, pac prvni co jsem stih udelat, aby me nebuzerovaly benga je prepsal jsem barvu podle aktualniho auta a udelal vymenu SPZ za ztracene. Takze ted ouha jestli jim tvrdit, ze to byla cerna metla, nebo bila kterou jsem tam nechal prepsat...??DAN píše:Jo je to ta plechová cedulička. Já ji mám u pravýho předního světla.
V AuTecu získáš náhradu, už to není plechový, ale je to nálepka.
Měl by jsi znát barvu-jméno, např. stříbrných bylo u E30 7 druhů.to může někdy dělat docela problém.
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Bez jakýkoli diskuze, barva kterou auto mělo, když bylo vyrobeno, jestli to byla diamantschwartz nebo jiná to je právě na tom štítku taky mimo jiné. Je tam VIN, č. motoru, barva.
V českým techničáku je barva podle českýho vzorníku, já mám taky černou metalízu a v TP mám nápsáno černá. Proto k objednání štítku v AuTecu musíš vědět jméno barvy-diamantschwartz, delphinmetalic,......
V českým techničáku je barva podle českýho vzorníku, já mám taky černou metalízu a v TP mám nápsáno černá. Proto k objednání štítku v AuTecu musíš vědět jméno barvy-diamantschwartz, delphinmetalic,......
BMW The Ultimate Driving Machine
Aha, tak to dokonce bude vyrobeny na zakazku dle mnou dodanejch udajuDAN píše:Bez jakýkoli diskuze, barva kterou auto mělo, když bylo vyrobeno, jestli to byla diamantschwartz nebo jiná to je právě na tom štítku taky mimo jiné. Je tam VIN, č. motoru, barva.
V českým techničáku je barva podle českýho vzorníku, já mám taky černou metalízu a v TP mám nápsáno černá. Proto k objednání štítku v AuTecu musíš vědět jméno barvy-diamantschwartz, delphinmetalic,......
