Mám si koupit 316i?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 31. 05. 2005 15:41

-bmwm3- píše:... je fakt, že pršelo, bylo hodně mokro a já jsem jel na jižní spojce na rovině a když jsem měl vytočenou trojku na 5000, tak se to rozhrabalo a vylítlo to až do omezovače.. Ale kdybych neletěl jako čů**k a neměl plnej, tak se to nestalo..
tohle umi aji 320 :wink: :D

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 31. 05. 2005 15:52

To sou porad reci-zeptejte se Zavea,jak je tezky byt rozumnej a ze to neni jen o rozumu. Prekvapi a mas po ptakach a muzes si myslet, co chces. Slabsi auto tak snadno neprekvapi.
Klidne si 316i kup-je to karka dobra a jestli to nechces trapit nekde na okruhu, tak ten vykon potom vubec nevyuzijes, akorat s tim muzes tak frajerit-coz ja teda moc neuznavam.
K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 31. 05. 2005 16:35

KuaJa píše: K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do Sosny :twisted:

ale jinak jsou i ty nižší motory nad běžným průměrem zde jezdících aut
je tady však problém většiny M40 - dřív nebo pozdějí - hydroštely, vačka + relativně častá výměna rozvodů

u iSa (M42) jsou často rozvody slyšet a pořádná oprava taky nejni levná + trpěj taky na hlavy v případě špatnýho zacházení

M10 jsou koncepčně starý motory, který díky tomu víc žerou, ale dost vydržej
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Miguel
Příspěvky: 941
Registrován: 19. 03. 2003 11:07
Bydliště: Pro-sex

Příspěvek od Miguel » 31. 05. 2005 16:59

DC píše:
KuaJa píše: K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do Sosny :twisted:

ale jinak jsou i ty nižší motory nad běžným průměrem zde jezdících aut
je tady však problém většiny M40 - dřív nebo pozdějí - hydroštely, vačka + relativně častá výměna rozvodů

u iSa (M42) jsou často rozvody slyšet a pořádná oprava taky nejni levná + trpěj taky na hlavy v případě špatnýho zacházení

M10 jsou koncepčně starý motory, který díky tomu víc žerou, ale dost vydržej
A proto M20 je správná volba :wink:

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 31. 05. 2005 17:21

No dobrý.Kde použít koně?Tobě se nestalo že jsi jel za avii a neměl jsi výkon ji předjet?Za smradlavym nákladákem který hrkal 30km/h?Prosím než budeš mít výchovné řeči zamysli se.DíkNeber to jako narážku ale uplně mě deptaj lidi co maj takový řeči.Sorry
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 31. 05. 2005 17:38

Miguel píše: A proto M20 je správná volba :wink:
no nezmiňuju ho, jelikož původní téma mělo bejt o nízkoobsahovejch motorech, ale můj pohled na ten motor ->
když je v pořádku, tak v rámci možností pouhých 12 ventilů jede hezky, ale je to starej traktor, takže relativně vyšší spotřeba a výkon i krouťák až ve vyšších otáčkách
časté praskání hlav, či těsnění pod nimi
taktéž rozvody se musí dělat relativně často (60-80 tisíc) - pokud ne, motor se spolehlivě potká, když řemen rupne nebo přeskočí
u starších exemplářů s vyšší kilometráží časté průsaky oleje jak ven, tak přes gufera ventilů a pístní kroužky do válců...

ano mam M20 :twisted: :wink:
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Luter
Příspěvky: 1029
Registrován: 10. 10. 2003 15:58
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Luter » 31. 05. 2005 18:00

Nebud blbý a kup si rovnou 325i :wink: Já si v 18ti pořídil 745i Turbo a žiju a auto taky :-)

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 31. 05. 2005 18:13

Angel-bmw píše:No dobrý.Kde použít koně?Tobě se nestalo že jsi jel za avii a neměl jsi výkon ji předjet?Za smradlavym nákladákem který hrkal 30km/h?Prosím než budeš mít výchovné řeči zamysli se.DíkNeber to jako narážku ale uplně mě deptaj lidi co maj takový řeči.Sorry
Zamysli se ty nez zacnes rejt - kdyz pojedu 30kmh s 1.6i,tak predjedu cokoliv na 20 metrech, ty s 2.5l na 17-nemluvime tady o Trabantu, ale o 100konovym motoru, kterej jak zmineno je nad prumerem poloviny aut v provozu. Hlavni rozdil v tom,ze slabsi motor se hur rozjizdi hlavne ve vyssich rychlostech si omlacujes o hlavu sam sobe.Jestli neumis predjizdet plynule a musis za kazdym zabrzdit a znova kotlit, tak je to akorat tvuj problem-to se naucis-ja se s 316i, kde sedim v aute sam,na predjizdeni smradlavych Avii do kopce dycky vejdu a proto ten autak klidne doporucim.
Nerikam, ze je to na zavodeni, ale predjizdi se s tim dobre, i kdyz je mi jasny ze se silnejsi mrchou lip.Samo,ze az moje soucasna 316i odjezdi, tak opravdu koupim asi 2.5-je to proste silnejsi a lepsi auto, ale pripadne mi prdly,tady prezentovat,ze bez 150koni na zadnich kolech nemuzes jezdit,jak se tady snazi nekteri vnutit cloveku,kterej dodelal papiry.
Nepsal sem nic vychovnyho,ale myslim ze normalni nazor na 2.5 v 18 letech.Vidim zrovna tebe,jak tavis 2.5 cestou do prace ve slajdu a piskani vsech kol a rikas si, ze to auto je na nic,protoze je slaby.
Dik, zamyslel jsem se a bral jsem to od tebe jako ryti,protoze me stvou lidi, co maji reci jako ty-takze se taky zamysli.
Jinak mir s tebou, hadat se nechci.
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 31. 05. 2005 20:14

-bmwm3- píše:Není zač, mám pocit, že tedy v povědomí drží, že když má 325, tak je to taková síla, že to hned urveš, trošku přšlápneš plyn v zatáčce a letíš bokem, tak to tak není.
Pokud prostě nejedeš jako Colin, tak se s tím dá normálně jezdit..
ale je fakt, že pršelo, bylo hodně mokro a já jsem jel na jižní spojce na rovině a když jsem měl vytočenou trojku na 5000, tak se to rozhrabalo a vylítlo to až do omezovače.. Ale kdybych neletěl jako čů**k a neměl plnej, tak se to nestalo..
Jestli s tim budeš lítat jako hovado tak zažiješ peklo, ten motor potřebuju :twisted: :lol: tak ať mi vydrží...
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 31. 05. 2005 20:16

Ne nejezdim do prace s piskotem gum.At si koupi 316i je to jeho vec a na zacatek je to dobry auto.Ty jsi psal kde vyuzit kone a kdo to dokaze vyuzit.Ne nejsem ten typ co za kazdou avii zbrzdi a pak to vohuli aby ji predjel.Rozdil je ze s 325i mas rezervu pri predjizdeni.Kolikrat se mi stalo ze jsem chtel predjet blbecka kterej jel pomalu.Kdyz jsem byl vedle nej(jel jsem s Golfem 1,6i) a on mi to prislapl a ja ho nemohl predjet.Proste ty kone se hodej vzdy.A jestli vidis rozdil v predjizdeni s 316i a 325i jen 3 metry tak se asi neschodnem.
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 31. 05. 2005 20:30

Angel: Tri metry umej bejt setsakra dlouhy :roll:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Angel-bmw
Příspěvky: 229
Registrován: 08. 03. 2005 22:21
Bydliště: PRaha 9

Příspěvek od Angel-bmw » 31. 05. 2005 20:36

to Fx:Dokazou.Proto mam rad mit rezervu a neresit nekdy az mi ty tri metry budou chybet :lol:
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 31. 05. 2005 21:06

Jsem na tom stejne... Nicmene tohle uz neni vec vykonu, ale spis odhadu... Jde o to, ze i s nizsim vykonem se da v pohode predjet, ale potrebujes na to o neco vic casu a o malo vic metru. To bezesporu. Ale problem vejiti nebo nevejiti se nekam, to je problem odhadu a muze se ti to stat i s tim nejsilnejsim autem. Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm... :(
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Albert
Příspěvky: 5307
Registrován: 26. 02. 2004 20:27
Bydliště: Praha

Re: Mám si koupit 316i?

Příspěvek od Albert » 31. 05. 2005 21:11

Joe Stone píše:Chtěl bych vás poprosit o důležié informace k bmw316i.Zajímám se o tento tip a chtěl bych vědět jeho klady a zápory.BMWčkám dlouho fandím a chtěl bych něco dobrého pro začátečníka.Řidičák mám 8 měsíců(je mi 19let) a své auto jsem ještě neměl.Jezdím občas s tátovo escortem combi(1,6 ).A v autoškole jsem měl octávii 1,9tdi.Takže si nemyslím ,že bych Bavora jako ,,novic,, nezvládl.Přesto bych si vybral slabší bavo 316i.Už kvůli spotřebě a pojištění.A snad i ceně. DEKUJU.
Kup si co chces, myslim ze zalezi na tom na jakej kousek kde narazis, nepripada mi stastny zamerit se jen na 316 a treba pak prehlidnutou i nakou jinou peknou tricu...

Pokud nejezdis jako kreten tak nebudes mit s 325 problem, pokud jsi hovado tak ze rozbijes i v 316.. :wink:

Moje prvni auto bylo a je 525i a ver ze se to da pohlidat s klidem:)

Jinak ve prospech 316+318 hovori povinny ruceni, to je jasny 8)
e28 525i, e83 X3

EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i

Uživatelský avatar
Zdeny324
Příspěvky: 259
Registrován: 28. 04. 2005 17:56
Bydliště: Všude tam kde mě mají rádi...

Příspěvek od Zdeny324 » 31. 05. 2005 21:13

Fx píše:Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm... :(
Naprosto s Tebou souhlasím... :(
Jinak je to opravdu věc názoru a toho jak se člověk cejtí ale prostě obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje na druhou stranu ale musíš taky vědět že když šlápneš na brzdu tak zastavíš... a nebo se na to vybodnout když víš že na to zatím třeba nemáš... takže někdo si koupí 316 někdo 325... nebo cokoli jinýho... hlavně BMW... :D

Prostě základ je znát možnosti sebe i auta!!!
Řeším životní krizi... koupit si BMW nebo BMW?

Uživatelský avatar
Dix
Příspěvky: 2807
Registrován: 25. 10. 2004 15:03
Bydliště: Opava/Zlaté Hory

Příspěvek od Dix » 31. 05. 2005 21:15

Zdeny324 píše:
Fx píše:Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm... :(
Naprosto s Tebou souhlasím... :(
Jinak je to opravdu věc názoru a toho jak se člověk cejtí ale prostě obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje na druhou stranu ale musíš taky vědět že když šlápneš na brzdu tak zastavíš... a nebo se na to vybodnout když víš že na to zatím třeba nemáš...

Prostě základ je znát možnosti sebe i auta!!!
A taky reakce ostatních, bo někdy čumímím jak se lidi zachovají!!!
HOTENTOT :twisted:
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)
Obrázek

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 31. 05. 2005 21:52

KuaJa píše:K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
Bez problemu :) a jeste se jich nedostava :lol:
Nejde o to, kolik to jede, jde o to, jak rychle se na tu rychlost dostanes :twisted:
Vykon neni podminkou k rychle jizde, ale k moznosti rychleho uniku z krizove situace :twisted:
DC píše:hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do Sosny :twisted:
To skoro zni jako narazka na muj styl predjizdeni loudajicich se prekazek silnicniho provozu :lol:
Nutno podotknout, ze pri presednuti do bezkonove chciplotiny jsem pri predjizdeni potom mirne nebezpecny, neb se stava silne napinavym :lol:

Ale jak to DC hezky rozebral, vsechny motory popsal, jak kdyby je mel doma kazdej rok :) uplna chodici encyklopedie :lol:

Uživatelský avatar
bmwm3
Lon Don
Příspěvky: 2437
Registrován: 14. 08. 2003 08:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bmwm3 » 01. 06. 2005 07:57

Zdeny324 píše:obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje
To jo, ale když víš, že ten motor zareaguje a k tomu krásně zní, tak Tě to prostě poňouká na to šlapat furt, kord, když to je tvoje první auto a nemáš moc odjeto, nebavím se teď o Tobě.. :-) A tady to začíná
Jirka325 píše: Bez problemu :) a jeste se jich nedostava :lol:
Nejde o to, kolik to jede, jde o to, jak rychle se na tu rychlost dostanes :twisted:
Naprosto souhlasím, všichni se mně furt ptaj, na co chci mít silné auto, když se smí jezdit max 130 a na dálnici se stejně o moc rychleji nedá.
Takže jinak. Je mi JEDNO jestli je maximálka 205 nebo 250, zajímá mně jak to zrychluje.
Jirka325 píše: pri presednuti do bezkonove chciplotiny jsem pri predjizdeni potom mirne nebezpecny, neb se stava silne napinavym
Jak říkáš, bez koníku se buď nepřejdíždí, nebo se předjíždí DOST blbě a je to fakt hodně napínavý..

Uživatelský avatar
Zdeny324
Příspěvky: 259
Registrován: 28. 04. 2005 17:56
Bydliště: Všude tam kde mě mají rádi...

Příspěvek od Zdeny324 » 01. 06. 2005 18:12

bmwm3 píše:To jo, ale když víš, že ten motor zareaguje a k tomu krásně zní, tak Tě to prostě poňouká na to šlapat furt, kord, když to je tvoje první auto a nemáš moc odjeto, nebavím se teď o Tobě.. :) A tady to začíná
No párkrát sem jel i se slabým autem a popravdě mě to nutilo možná víc než silný jet co to de a mít furt podlahu abych z něho alespoň něco vymáčk... :D :D :D
bmwm3 píše:Je mi JEDNO jestli je maximálka 205 nebo 250, zajímá mně jak to zrychluje.
S tím souhlasím kdyby mi jelo auto maximálně třeba těch 130 ale bylo to tam dřív než řekneš švec tak bych byl určitě spokojenej páč na těch našich silnicích to stejně stojí za h*vno a jezdit víc je poněkud nebezpečný tím nechci tvrdit že sem nikdy nepřekročil hranici 130... :D
Řeším životní krizi... koupit si BMW nebo BMW?

Uživatelský avatar
břečka
Příspěvky: 1471
Registrován: 23. 09. 2003 15:43
Bydliště: B r n o

Příspěvek od břečka » 01. 06. 2005 19:56

Zdeny324 píše:No párkrát sem jel i se slabým autem a popravdě mě to nutilo možná víc než silný jet co to de a mít furt podlahu abych z něho alespoň něco vymáčk... :D :D :D
presne....ted jezdim s Fobiou 1.2 "V"3 :lol: a dostava peknej kotel pac to vubec nejede. 535ku tocim tak do dvou a pul a staci to :D
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W

Odpovědět