tohle umi aji 320-bmwm3- píše:... je fakt, že pršelo, bylo hodně mokro a já jsem jel na jižní spojce na rovině a když jsem měl vytočenou trojku na 5000, tak se to rozhrabalo a vylítlo to až do omezovače.. Ale kdybych neletěl jako čů**k a neměl plnej, tak se to nestalo..
Mám si koupit 316i?
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
To sou porad reci-zeptejte se Zavea,jak je tezky byt rozumnej a ze to neni jen o rozumu. Prekvapi a mas po ptakach a muzes si myslet, co chces. Slabsi auto tak snadno neprekvapi.
Klidne si 316i kup-je to karka dobra a jestli to nechces trapit nekde na okruhu, tak ten vykon potom vubec nevyuzijes, akorat s tim muzes tak frajerit-coz ja teda moc neuznavam.
K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
Klidne si 316i kup-je to karka dobra a jestli to nechces trapit nekde na okruhu, tak ten vykon potom vubec nevyuzijes, akorat s tim muzes tak frajerit-coz ja teda moc neuznavam.
K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do SosnyKuaJa píše: K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
ale jinak jsou i ty nižší motory nad běžným průměrem zde jezdících aut
je tady však problém většiny M40 - dřív nebo pozdějí - hydroštely, vačka + relativně častá výměna rozvodů
u iSa (M42) jsou často rozvody slyšet a pořádná oprava taky nejni levná + trpěj taky na hlavy v případě špatnýho zacházení
M10 jsou koncepčně starý motory, který díky tomu víc žerou, ale dost vydržej
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
A proto M20 je správná volbaDC píše:hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do SosnyKuaJa píše: K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??![]()
ale jinak jsou i ty nižší motory nad běžným průměrem zde jezdících aut
je tady však problém většiny M40 - dřív nebo pozdějí - hydroštely, vačka + relativně častá výměna rozvodů
u iSa (M42) jsou často rozvody slyšet a pořádná oprava taky nejni levná + trpěj taky na hlavy v případě špatnýho zacházení
M10 jsou koncepčně starý motory, který díky tomu víc žerou, ale dost vydržej
no nezmiňuju ho, jelikož původní téma mělo bejt o nízkoobsahovejch motorech, ale můj pohled na ten motor ->Miguel píše: A proto M20 je správná volba
když je v pořádku, tak v rámci možností pouhých 12 ventilů jede hezky, ale je to starej traktor, takže relativně vyšší spotřeba a výkon i krouťák až ve vyšších otáčkách
časté praskání hlav, či těsnění pod nimi
taktéž rozvody se musí dělat relativně často (60-80 tisíc) - pokud ne, motor se spolehlivě potká, když řemen rupne nebo přeskočí
u starších exemplářů s vyšší kilometráží časté průsaky oleje jak ven, tak přes gufera ventilů a pístní kroužky do válců...
ano mam M20
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Zamysli se ty nez zacnes rejt - kdyz pojedu 30kmh s 1.6i,tak predjedu cokoliv na 20 metrech, ty s 2.5l na 17-nemluvime tady o Trabantu, ale o 100konovym motoru, kterej jak zmineno je nad prumerem poloviny aut v provozu. Hlavni rozdil v tom,ze slabsi motor se hur rozjizdi hlavne ve vyssich rychlostech si omlacujes o hlavu sam sobe.Jestli neumis predjizdet plynule a musis za kazdym zabrzdit a znova kotlit, tak je to akorat tvuj problem-to se naucis-ja se s 316i, kde sedim v aute sam,na predjizdeni smradlavych Avii do kopce dycky vejdu a proto ten autak klidne doporucim.Angel-bmw píše:No dobrý.Kde použít koně?Tobě se nestalo že jsi jel za avii a neměl jsi výkon ji předjet?Za smradlavym nákladákem který hrkal 30km/h?Prosím než budeš mít výchovné řeči zamysli se.DíkNeber to jako narážku ale uplně mě deptaj lidi co maj takový řeči.Sorry
Nerikam, ze je to na zavodeni, ale predjizdi se s tim dobre, i kdyz je mi jasny ze se silnejsi mrchou lip.Samo,ze az moje soucasna 316i odjezdi, tak opravdu koupim asi 2.5-je to proste silnejsi a lepsi auto, ale pripadne mi prdly,tady prezentovat,ze bez 150koni na zadnich kolech nemuzes jezdit,jak se tady snazi nekteri vnutit cloveku,kterej dodelal papiry.
Nepsal sem nic vychovnyho,ale myslim ze normalni nazor na 2.5 v 18 letech.Vidim zrovna tebe,jak tavis 2.5 cestou do prace ve slajdu a piskani vsech kol a rikas si, ze to auto je na nic,protoze je slaby.
Dik, zamyslel jsem se a bral jsem to od tebe jako ryti,protoze me stvou lidi, co maji reci jako ty-takze se taky zamysli.
Jinak mir s tebou, hadat se nechci.
Jestli s tim budeš lítat jako hovado tak zažiješ peklo, ten motor potřebuju-bmwm3- píše:Není zač, mám pocit, že tedy v povědomí drží, že když má 325, tak je to taková síla, že to hned urveš, trošku přšlápneš plyn v zatáčce a letíš bokem, tak to tak není.
Pokud prostě nejedeš jako Colin, tak se s tím dá normálně jezdit..
ale je fakt, že pršelo, bylo hodně mokro a já jsem jel na jižní spojce na rovině a když jsem měl vytočenou trojku na 5000, tak se to rozhrabalo a vylítlo to až do omezovače.. Ale kdybych neletěl jako čů**k a neměl plnej, tak se to nestalo..
E36 323i coupé
Ne nejezdim do prace s piskotem gum.At si koupi 316i je to jeho vec a na zacatek je to dobry auto.Ty jsi psal kde vyuzit kone a kdo to dokaze vyuzit.Ne nejsem ten typ co za kazdou avii zbrzdi a pak to vohuli aby ji predjel.Rozdil je ze s 325i mas rezervu pri predjizdeni.Kolikrat se mi stalo ze jsem chtel predjet blbecka kterej jel pomalu.Kdyz jsem byl vedle nej(jel jsem s Golfem 1,6i) a on mi to prislapl a ja ho nemohl predjet.Proste ty kone se hodej vzdy.A jestli vidis rozdil v predjizdeni s 316i a 325i jen 3 metry tak se asi neschodnem.
E46 328CI & Octavia 1.9Tdi
Jsem na tom stejne... Nicmene tohle uz neni vec vykonu, ale spis odhadu... Jde o to, ze i s nizsim vykonem se da v pohode predjet, ale potrebujes na to o neco vic casu a o malo vic metru. To bezesporu. Ale problem vejiti nebo nevejiti se nekam, to je problem odhadu a muze se ti to stat i s tim nejsilnejsim autem. Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm... 
E39 535i sedan
Re: Mám si koupit 316i?
Kup si co chces, myslim ze zalezi na tom na jakej kousek kde narazis, nepripada mi stastny zamerit se jen na 316 a treba pak prehlidnutou i nakou jinou peknou tricu...Joe Stone píše:Chtěl bych vás poprosit o důležié informace k bmw316i.Zajímám se o tento tip a chtěl bych vědět jeho klady a zápory.BMWčkám dlouho fandím a chtěl bych něco dobrého pro začátečníka.Řidičák mám 8 měsíců(je mi 19let) a své auto jsem ještě neměl.Jezdím občas s tátovo escortem combi(1,6 ).A v autoškole jsem měl octávii 1,9tdi.Takže si nemyslím ,že bych Bavora jako ,,novic,, nezvládl.Přesto bych si vybral slabší bavo 316i.Už kvůli spotřebě a pojištění.A snad i ceně. DEKUJU.
Pokud nejezdis jako kreten tak nebudes mit s 325 problem, pokud jsi hovado tak ze rozbijes i v 316..
Moje prvni auto bylo a je 525i a ver ze se to da pohlidat s klidem:)
Jinak ve prospech 316+318 hovori povinny ruceni, to je jasny
e28 525i, e83 X3
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
EX : e28 528i, e34 535i, e34 530i, e34 525tds, e46 318ci, e39 523i
Naprosto s Tebou souhlasím...Fx píše:Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm...![]()
Jinak je to opravdu věc názoru a toho jak se člověk cejtí ale prostě obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje na druhou stranu ale musíš taky vědět že když šlápneš na brzdu tak zastavíš... a nebo se na to vybodnout když víš že na to zatím třeba nemáš... takže někdo si koupí 316 někdo 325... nebo cokoli jinýho... hlavně BMW...
Prostě základ je znát možnosti sebe i auta!!!
Řeším životní krizi... koupit si BMW nebo BMW?
A taky reakce ostatních, bo někdy čumímím jak se lidi zachovají!!!Zdeny324 píše:Naprosto s Tebou souhlasím...Fx píše:Nekdy umi bejt dlouhejch i 5 cm...![]()
![]()
Jinak je to opravdu věc názoru a toho jak se člověk cejtí ale prostě obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje na druhou stranu ale musíš taky vědět že když šlápneš na brzdu tak zastavíš... a nebo se na to vybodnout když víš že na to zatím třeba nemáš...
Prostě základ je znát možnosti sebe i auta!!!
HOTENTOT 
e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

e30 318i cupé (R.I.P.) & e36 318i touring ALPINA (NA PRODEJ)

Bez problemuKuaJa píše:K cemu je vlastne dobra 2.5, kdyz jezdim v podminkach,kde se da jezdit max. tak 160kmh? Jak casto je mozny v normalnim provozu pouzit kone, ktery to ma?? Kolik lidi umi naplno pouzit kone, ktery to ma??
Nejde o to, kolik to jede, jde o to, jak rychle se na tu rychlost dostanes
Vykon neni podminkou k rychle jizde, ale k moznosti rychleho uniku z krizove situace
To skoro zni jako narazka na muj styl predjizdeni loudajicich se prekazek silnicniho provozuDC píše:hodi se na okreskách, kde je k předjíždění málo místa - tam se využije každej kůň i poník pod kapotou - zkušenost z nedělní cesty do Sosny![]()
Nutno podotknout, ze pri presednuti do bezkonove chciplotiny jsem pri predjizdeni potom mirne nebezpecny, neb se stava silne napinavym
Ale jak to DC hezky rozebral, vsechny motory popsal, jak kdyby je mel doma kazdej rok
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
To jo, ale když víš, že ten motor zareaguje a k tomu krásně zní, tak Tě to prostě poňouká na to šlapat furt, kord, když to je tvoje první auto a nemáš moc odjeto, nebavím se teď o Tobě..Zdeny324 píše:obecně je podle mě lepší když víš že v případě nouze můžeš šlápnou na plyn a víš že to auto zareaguje
Naprosto souhlasím, všichni se mně furt ptaj, na co chci mít silné auto, když se smí jezdit max 130 a na dálnici se stejně o moc rychleji nedá.Jirka325 píše: Bez problemua jeste se jich nedostava
![]()
Nejde o to, kolik to jede, jde o to, jak rychle se na tu rychlost dostanes![]()
Takže jinak. Je mi JEDNO jestli je maximálka 205 nebo 250, zajímá mně jak to zrychluje.
Jak říkáš, bez koníku se buď nepřejdíždí, nebo se předjíždí DOST blbě a je to fakt hodně napínavý..Jirka325 píše: pri presednuti do bezkonove chciplotiny jsem pri predjizdeni potom mirne nebezpecny, neb se stava silne napinavym
No párkrát sem jel i se slabým autem a popravdě mě to nutilo možná víc než silný jet co to de a mít furt podlahu abych z něho alespoň něco vymáčk...bmwm3 píše:To jo, ale když víš, že ten motor zareaguje a k tomu krásně zní, tak Tě to prostě poňouká na to šlapat furt, kord, když to je tvoje první auto a nemáš moc odjeto, nebavím se teď o Tobě..A tady to začíná
S tím souhlasím kdyby mi jelo auto maximálně třeba těch 130 ale bylo to tam dřív než řekneš švec tak bych byl určitě spokojenej páč na těch našich silnicích to stejně stojí za h*vno a jezdit víc je poněkud nebezpečný tím nechci tvrdit že sem nikdy nepřekročil hranici 130...bmwm3 píše:Je mi JEDNO jestli je maximálka 205 nebo 250, zajímá mně jak to zrychluje.
Řeším životní krizi... koupit si BMW nebo BMW?
presne....ted jezdim s Fobiou 1.2 "V"3Zdeny324 píše:No párkrát sem jel i se slabým autem a popravdě mě to nutilo možná víc než silný jet co to de a mít furt podlahu abych z něho alespoň něco vymáčk...![]()
![]()
![]()
H*O*T*E*N*T*O*T__C*R*E*W
a 


