Tak to me potesilo, dekuji za uzitecne info.Dušan M10B18 píše:Vypočitane... jestli má podobnou delku tak někde okolo těch 6000 by to mělo mit pěknou špičku vykonovou... ale musí být i stejně naladěné svody aby to bylo k něčemuale uvidíš časem... na první testování je to víc než dostačující
DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat..........
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat..........
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle uchaBohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat..........
E30 325i
Tak jestli myslis otackomer, tak ten zapojime na civku a jinak otacky z kliky k nicemu nepotrebujem, origo je prece potrebovala ridici jednotka k rozhazovani jisker, ale ta tam nejni, takze ted by tam ta tezka remenice bala uplne k nicemu, akorat vaha navic.Klakson píše:no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle uchaBohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat..........nebo to máte vyřešený jinak
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
zas takovej elktrikář nejsem, myslel jsem že to je stejnej vývod, tak nicBohhy píše:Tak jestli myslis otackomer, tak ten zapojime na civku a jinak otacky z kliky k nicemu nepotrebujem, origo je prece potrebovala ridici jednotka k rozhazovani jisker, ale ta tam nejni, takze ted by tam ta tezka remenice bala uplne k nicemu, akorat vaha navic.Klakson píše:no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle uchaBohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat..........nebo to máte vyřešený jinak
E30 325i
Ted sem nejakou dobu nemel cas neco napsat, tak to ted napravim.
Motor a napravy jsou umisten, vsechno je na svem miste (teda skoro vsechno, ruzny drobnosti se budou resit az pak) No a je na case dat tomu nejakou tu podobu. Jak uz sem ukzoval, auto bude mit bilou barvu. Je to proto ze se mi vzdy libila klasicka zavodni M3ka a bmw na svoje specialy pouzival casto bilou barvu. Takze sem si sehnal pet litriku barvy ktera se pouziva casto na nastrik kamionu a navesu. Kitovani a priprava nebyla nejak pecliva, ale zase nebyla odflaknuta. Ruzny boule tukance a podobne mi prislo zbytecny kitovat, akorat vaha navic. Ale nato ze se to strikalo na prasnym dvore za spoluprace krasnyho slunicka si myslim ze se ro povedlo. No posudte sami.....










Motor a napravy jsou umisten, vsechno je na svem miste (teda skoro vsechno, ruzny drobnosti se budou resit az pak) No a je na case dat tomu nejakou tu podobu. Jak uz sem ukzoval, auto bude mit bilou barvu. Je to proto ze se mi vzdy libila klasicka zavodni M3ka a bmw na svoje specialy pouzival casto bilou barvu. Takze sem si sehnal pet litriku barvy ktera se pouziva casto na nastrik kamionu a navesu. Kitovani a priprava nebyla nejak pecliva, ale zase nebyla odflaknuta. Ruzny boule tukance a podobne mi prislo zbytecny kitovat, akorat vaha navic. Ale nato ze se to strikalo na prasnym dvore za spoluprace krasnyho slunicka si myslim ze se ro povedlo. No posudte sami.....










Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Vahove asi horsi, ale zrovna tahle vec nechce zanedbat a radsi ji predimenzuju. Me ty co by tam meli bejt jako "origo" prijdou dost forovy, ale to je jen pocit. Kazdopadne tyhle se nikdy nevyrvouKlakson píše:zájímavě jste pořešili uchycení motoru ke karosérii, možná těžší možnost než vyrobit nový držáky, myslím hmotnostně, jinak moc hezký, už aby to bylo hotový co![]()
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Tak se omlouvam vsem priznivcum naseho specialu.Nemel sem ted casek sem neco dopisat, takze to ted napravim.
Skoncil sem u nalakovany kastle. Parada takze na heveru je uuuplne hola kastle a dily nahazeny ve skladu. Sup v tu chvili sem byl rad ze napravy na e30ku sou tak jednoduchy. Komplet napravnice s tlumicema perama a podobne sou na auto umisteny behem 30 minut (ale to tady urcite vetsina z vas zna). Jeste sme na predni napravu dostali jako "sponzoring" od alcaru dve novy alu kola 14ky enzo "O" ktery nejsou nejhezci ale darovanymu koni........
Ted prisel na radu motor, klasika jesterkou bez prevodovky polozit na silentbloky, pridelat prevodovku, razeni kardan a hotovo, mechanicky veci sou na miste. Nedockavosti sem musel aspon na stranu spolujezdce pridelat novy anatomy od FKcka v cerny barve s ctyrbodakama SPARCO (to me prekvapilo ze na pasech je napsano made in Czech Republic, ale to sem proste jen brzda) No posudte z fotek jak tam sedi.Potom se natahla voda s novym chladicem (jeste nevim zda nase zapojeni hadic bude fungovat, to se uvidi az bude zapojeny budiky na teplotu vody a motor se poradne ohreje)
Na rade byl vyfuk. Ten sme nijak nehrotili, jelikoz se pocita s tim ze do budoucna se budou delat svody s nejakym primo na miru delanym vyfukem. Ale to neznamena ze sme ho odflakli, na vyfuku se vzdycky vyradime u jakyhokoliv auto. Pouzili sme dva novy koncovy tlumice z fiatu 125 po 450 Kc takze parada. Umistilli sme je na misto puvodni nadrze, k nim jen roury od motoru a vytahnem jeste koncovky pod prahama, na kazdou stranu jedna vetev, takze by to mohlo mit zajimavej zvuk v tockach.Kazdopadne pri skusebnich startech to hazi dokonaly plameny a to jak z vyfuku tak z tech karburatoru (spatne nastavenej rozdelovac). To se jeste doladi.
A ted budiky, nejni mozny takovy motor provozovat bez nejakych hodnot o nem. Tak sem nakouil prozatim zakladni budiky a to teplota vody a oleje, tlak oleje, voltmetr (to z duvodu nepritomnosti altiku) a otackomer s nastavitelnym indikacnim svetlem kvuli moznymu pretoceni, jelikoz je pryc cokoliv elektronickyho tak se muze jednoduse pretocit, coz by asi nebylo to pravy orechovy. Vse sem zabudoval do stredovyho panelu, ktery sem zhotovil z hlinikovyho plechu a umistim na stred. Do auta sme umistili odpojovac baterky na stranu spolujezdce. Nejni sice zapojenej tak jak ma a to na minus, ale na plusak. Pro nas je hlavni ze nepujde porad proud do vsech relatek a prepinacu a ze v pripade neceho zavaznejsiho jde cely auto najednou odpojit. Elektrika je uplne jednoducha, proste jen to co je potreba a tim padem vzniknul tenky svazek. Drat vede jen k vetraku cidlum teplozy a tlaku, na civku, k rozdelovaci, na benzinovou pumpu (ta je v kufru) a na brzdovy (pozicni) svetla dozadu. Ale nato jak je malo dratu jich hodne vzniklo pod ovladacim panelem z duvodu relatek na spinace, a budiku, ale porad jeste nic silenyho.








Skoncil sem u nalakovany kastle. Parada takze na heveru je uuuplne hola kastle a dily nahazeny ve skladu. Sup v tu chvili sem byl rad ze napravy na e30ku sou tak jednoduchy. Komplet napravnice s tlumicema perama a podobne sou na auto umisteny behem 30 minut (ale to tady urcite vetsina z vas zna). Jeste sme na predni napravu dostali jako "sponzoring" od alcaru dve novy alu kola 14ky enzo "O" ktery nejsou nejhezci ale darovanymu koni........
Ted prisel na radu motor, klasika jesterkou bez prevodovky polozit na silentbloky, pridelat prevodovku, razeni kardan a hotovo, mechanicky veci sou na miste. Nedockavosti sem musel aspon na stranu spolujezdce pridelat novy anatomy od FKcka v cerny barve s ctyrbodakama SPARCO (to me prekvapilo ze na pasech je napsano made in Czech Republic, ale to sem proste jen brzda) No posudte z fotek jak tam sedi.Potom se natahla voda s novym chladicem (jeste nevim zda nase zapojeni hadic bude fungovat, to se uvidi az bude zapojeny budiky na teplotu vody a motor se poradne ohreje)
Na rade byl vyfuk. Ten sme nijak nehrotili, jelikoz se pocita s tim ze do budoucna se budou delat svody s nejakym primo na miru delanym vyfukem. Ale to neznamena ze sme ho odflakli, na vyfuku se vzdycky vyradime u jakyhokoliv auto. Pouzili sme dva novy koncovy tlumice z fiatu 125 po 450 Kc takze parada. Umistilli sme je na misto puvodni nadrze, k nim jen roury od motoru a vytahnem jeste koncovky pod prahama, na kazdou stranu jedna vetev, takze by to mohlo mit zajimavej zvuk v tockach.Kazdopadne pri skusebnich startech to hazi dokonaly plameny a to jak z vyfuku tak z tech karburatoru (spatne nastavenej rozdelovac). To se jeste doladi.
A ted budiky, nejni mozny takovy motor provozovat bez nejakych hodnot o nem. Tak sem nakouil prozatim zakladni budiky a to teplota vody a oleje, tlak oleje, voltmetr (to z duvodu nepritomnosti altiku) a otackomer s nastavitelnym indikacnim svetlem kvuli moznymu pretoceni, jelikoz je pryc cokoliv elektronickyho tak se muze jednoduse pretocit, coz by asi nebylo to pravy orechovy. Vse sem zabudoval do stredovyho panelu, ktery sem zhotovil z hlinikovyho plechu a umistim na stred. Do auta sme umistili odpojovac baterky na stranu spolujezdce. Nejni sice zapojenej tak jak ma a to na minus, ale na plusak. Pro nas je hlavni ze nepujde porad proud do vsech relatek a prepinacu a ze v pripade neceho zavaznejsiho jde cely auto najednou odpojit. Elektrika je uplne jednoducha, proste jen to co je potreba a tim padem vzniknul tenky svazek. Drat vede jen k vetraku cidlum teplozy a tlaku, na civku, k rozdelovaci, na benzinovou pumpu (ta je v kufru) a na brzdovy (pozicni) svetla dozadu. Ale nato jak je malo dratu jich hodne vzniklo pod ovladacim panelem z duvodu relatek na spinace, a budiku, ale porad jeste nic silenyho.








Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Hned jak sem ho tam dal tak sme se shodli na stejnym reseni. Sice tam prijde jinej volant, ale dame ho doprostred pred volant.Klakson píše:moc hezký, jestli udělám papíry na vlek, tak svojí 335i taky takhle přestavímjenom by jsi možná měl hodit ten otáčkoměr víc na oči, před volant, budeš mít lepší celkový přehled o otáčkách, jenom návrh co bych udělal jinak, z vlastní zkušenosti
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
chlapci vedete si na jendičku , moc vám fandím. Mohly by jste taky přihodit fotku, jak vlastně vypadají majitelé těch šikovných rukou které to staví 
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e
kluci super ... vim o cem mluvite a kolik to da prace 
nase stavba
http://www.djluka.ic.cz/ramgalerie/
Jen bych se pozastavil nad dvěma věcmi.
A)Pokud máte sedačky se spodní montáží a použili jste dutý profil budou se vám stále povolovat ... měl jsem to tak ve starším zavodaku a povolovali se stale. Teď jsem tam udělal dvě obrovská Lka. Máte zesílená místa kde jsou profily přivařené ke kastli ??? (taky je to potřeba).
B)Co se týče odlehčování zadku tak s tim moc neblázněte.... nevím jak na drifty ale já s tím jezdím vrchy a rally a strasne ztracim u vrchu na tom ze prohrabu start (mam slick ten nejměkčí a zahřívám před startem jako divej)
nase stavba
http://www.djluka.ic.cz/ramgalerie/
Jen bych se pozastavil nad dvěma věcmi.
A)Pokud máte sedačky se spodní montáží a použili jste dutý profil budou se vám stále povolovat ... měl jsem to tak ve starším zavodaku a povolovali se stale. Teď jsem tam udělal dvě obrovská Lka. Máte zesílená místa kde jsou profily přivařené ke kastli ??? (taky je to potřeba).
B)Co se týče odlehčování zadku tak s tim moc neblázněte.... nevím jak na drifty ale já s tím jezdím vrchy a rally a strasne ztracim u vrchu na tom ze prohrabu start (mam slick ten nejměkčí a zahřívám před startem jako divej)
lukias píše:kluci super ... vim o cem mluvite a kolik to da prace
nase stavba
http://www.djluka.ic.cz/ramgalerie/
Jen bych se pozastavil nad dvěma věcmi.
A)Pokud máte sedačky se spodní montáží a použili jste dutý profil budou se vám stále povolovat ... měl jsem to tak ve starším zavodaku a povolovali se stale. Teď jsem tam udělal dvě obrovská Lka. Máte zesílená místa kde jsou profily přivařené ke kastli ??? (taky je to potřeba).
B)Co se týče odlehčování zadku tak s tim moc neblázněte.... nevím jak na drifty ale já s tím jezdím vrchy a rally a strasne ztracim u vrchu na tom ze prohrabu start (mam slick ten nejměkčí a zahřívám před startem jako divej)
hezka prace, hlavne ten ram je propracovanej. Zeptam se, ten uz je delanej podle predpisu a z nejakejch chromolibdenovejch trubek? Stavime auto uplne poprvy, takze nevychytanejch veci tam bude urcite hodne, s tim se pocita, vse se uvidi provozem.Odlehcovani zadnku nejni vlastne skoro zadny, jen sme urizly ten hrnec na rezervu (a to hlavne proto ze byl prorezlej). Ale koukam ze treba ty mas vyrizlou zadni pricku, ma to nejaky vyhody? Sem rad ze se tady ozval taky clovek, kterej ma konkretni skusenosti v zavodnich upravach, takze sem tam na tebe budu mit nejaky dotazy, jestli mohu? Jak mas treba udelany brzdy a benzin, origo vedeni nebo v interieru?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring


