Tak se omlouvam vsem priznivcum naseho specialu.Nemel sem ted casek sem neco dopisat, takze to ted napravim.
Skoncil sem u nalakovany kastle. Parada takze na heveru je uuuplne hola kastle a dily nahazeny ve skladu. Sup v tu chvili sem byl rad ze napravy na e30ku sou tak jednoduchy. Komplet napravnice s tlumicema perama a podobne sou na auto umisteny behem 30 minut (ale to tady urcite vetsina z vas zna). Jeste sme na predni napravu dostali jako "sponzoring" od alcaru dve novy alu kola 14ky enzo "O" ktery nejsou nejhezci ale darovanymu koni........

Ted prisel na radu motor, klasika jesterkou bez prevodovky polozit na silentbloky, pridelat prevodovku, razeni kardan a hotovo, mechanicky veci sou na miste. Nedockavosti sem musel aspon na stranu spolujezdce pridelat novy anatomy od FKcka v cerny barve s ctyrbodakama SPARCO (to me prekvapilo ze na pasech je napsano made in Czech Republic, ale to sem proste jen brzda) No posudte z fotek jak tam sedi.Potom se natahla voda s novym chladicem (jeste nevim zda nase zapojeni hadic bude fungovat, to se uvidi az bude zapojeny budiky na teplotu vody a motor se poradne ohreje)
Na rade byl vyfuk. Ten sme nijak nehrotili, jelikoz se pocita s tim ze do budoucna se budou delat svody s nejakym primo na miru delanym vyfukem. Ale to neznamena ze sme ho odflakli, na vyfuku se vzdycky vyradime u jakyhokoliv auto. Pouzili sme dva novy koncovy tlumice z fiatu 125 po 450 Kc takze parada. Umistilli sme je na misto puvodni nadrze, k nim jen roury od motoru a vytahnem jeste koncovky pod prahama, na kazdou stranu jedna vetev, takze by to mohlo mit zajimavej zvuk v tockach.Kazdopadne pri skusebnich startech to hazi dokonaly plameny a to jak z vyfuku tak z tech karburatoru (spatne nastavenej rozdelovac). To se jeste doladi.
A ted budiky, nejni mozny takovy motor provozovat bez nejakych hodnot o nem. Tak sem nakouil prozatim zakladni budiky a to teplota vody a oleje, tlak oleje, voltmetr (to z duvodu nepritomnosti altiku) a otackomer s nastavitelnym indikacnim svetlem kvuli moznymu pretoceni, jelikoz je pryc cokoliv elektronickyho tak se muze jednoduse pretocit, coz by asi nebylo to pravy orechovy. Vse sem zabudoval do stredovyho panelu, ktery sem zhotovil z hlinikovyho plechu a umistim na stred. Do auta sme umistili odpojovac baterky na stranu spolujezdce. Nejni sice zapojenej tak jak ma a to na minus, ale na plusak. Pro nas je hlavni ze nepujde porad proud do vsech relatek a prepinacu a ze v pripade neceho zavaznejsiho jde cely auto najednou odpojit. Elektrika je uplne jednoducha, proste jen to co je potreba a tim padem vzniknul tenky svazek. Drat vede jen k vetraku cidlum teplozy a tlaku, na civku, k rozdelovaci, na benzinovou pumpu (ta je v kufru) a na brzdovy (pozicni) svetla dozadu. Ale nato jak je malo dratu jich hodne vzniklo pod ovladacim panelem z duvodu relatek na spinace, a budiku, ale porad jeste nic silenyho.

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring