DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 08. 2007 19:22

Dušan M10B18 píše:Vypočitane... jestli má podobnou delku tak někde okolo těch 6000 by to mělo mit pěknou špičku vykonovou... ale musí být i stejně naladěné svody aby to bylo k něčemu :D ale uvidíš časem... na první testování je to víc než dostačující :lol:
Tak to me potesilo, dekuji za uzitecne info. :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 15. 08. 2007 20:54

Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat.......... :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 16. 08. 2007 07:13

Bohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat.......... :wink:
no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle ucha :lol: nebo to máte vyřešený jinak :?:
E30 325i

Uživatelský avatar
Paja
Příspěvky: 1771
Registrován: 22. 10. 2003 08:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Paja » 16. 08. 2007 08:16

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: No tak to mě poserte ale to vypadá parádně - chlapi fandím moc moc ať se dílo povede!

Je to luxus a zase je co číst! :D

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 16. 08. 2007 09:52

Klakson píše:
Bohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat.......... :wink:
no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle ucha :lol: nebo to máte vyřešený jinak :?:
Tak jestli myslis otackomer, tak ten zapojime na civku a jinak otacky z kliky k nicemu nepotrebujem, origo je prece potrebovala ridici jednotka k rozhazovani jisker, ale ta tam nejni, takze ted by tam ta tezka remenice bala uplne k nicemu, akorat vaha navic.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 16. 08. 2007 15:34

Bohhy píše:
Klakson píše:
Bohhy píše:Ta prihodime neco malo o moturku.
Prozatim je uplne seriovej az na karburatory.Klika, pisty, ojnice, vacka, vsechno seriovy. Dotaz zde padnul na spojku a setrvak, tak tam prozatim zadny zmeny nejsou, pocitam ze asi prenos pres seriovou spojku na zadni kola bude spatnej, ale jak dost casto pisu, vsechno je o testovani, proste pokus omyl, kdo vi treba to ten dvouhmotak s origo spojkou a pritlacakem pobere s prehledem.
Ale to neznamena ze sme nepodrobili motor nejakymu tomu odlehceni. Zasadni vec ktera zde nejni a nebude ja altik, elektriku bude dodavat pouze nejaka vetsi baterka vzadu v kufru kde nebude urcite naskodu (vaha na zadek). Je pryc i servo (casem dodame mozna elektricky). No a kdyz uz sme u tech prsou, na motoru je danej rozdelovac, takze to nepotrebuje snimat nejaky impulsy na klice a tim padem ta gumozelezna hovadina sla taky do pryc. Misto ni sem vytocil z hliny remenicku a ted klika zene akorat vodni cerpadlo, ktery je samozrejme taky dany novy.
Chlazeni u takovyho motoru se nesmi zanedbat a proto sem zakoupil i fungl nagl chladic (na doporuceni z e30 diesela), takze by se urcite motor mel dobre chladit.K tomuhle bohuzel nemam zadny foto, dodam ho pak.Dneska sem se na dilne stavil jen na skosk a par zmen uz probehlo, takze par clanku urcite zase padne. Jako dalsi cast bych videl lakovani, protoze vse je hotove a pak uz se bude jen sroubovat a sem tam vrtat.......... :wink:
no spojka by to utáhnout měla úplně v poho, když jste vyhodili tu gumozeleznou hovadinu jak budete snímat otáčky, podle ucha :lol: nebo to máte vyřešený jinak :?:
Tak jestli myslis otackomer, tak ten zapojime na civku a jinak otacky z kliky k nicemu nepotrebujem, origo je prece potrebovala ridici jednotka k rozhazovani jisker, ale ta tam nejni, takze ted by tam ta tezka remenice bala uplne k nicemu, akorat vaha navic.
zas takovej elktrikář nejsem, myslel jsem že to je stejnej vývod, tak nic :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 21. 08. 2007 17:55

Ted sem nejakou dobu nemel cas neco napsat, tak to ted napravim.

Motor a napravy jsou umisten, vsechno je na svem miste (teda skoro vsechno, ruzny drobnosti se budou resit az pak) No a je na case dat tomu nejakou tu podobu. Jak uz sem ukzoval, auto bude mit bilou barvu. Je to proto ze se mi vzdy libila klasicka zavodni M3ka a bmw na svoje specialy pouzival casto bilou barvu. Takze sem si sehnal pet litriku barvy ktera se pouziva casto na nastrik kamionu a navesu. Kitovani a priprava nebyla nejak pecliva, ale zase nebyla odflaknuta. Ruzny boule tukance a podobne mi prislo zbytecny kitovat, akorat vaha navic. Ale nato ze se to strikalo na prasnym dvore za spoluprace krasnyho slunicka si myslim ze se ro povedlo. No posudte sami.....


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 21. 08. 2007 18:47

zájímavě jste pořešili uchycení motoru ke karosérii, možná těžší možnost než vyrobit nový držáky, myslím hmotnostně, jinak moc hezký, už aby to bylo hotový co :lol: :lol:
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 21. 08. 2007 18:59

Klakson píše:zájímavě jste pořešili uchycení motoru ke karosérii, možná těžší možnost než vyrobit nový držáky, myslím hmotnostně, jinak moc hezký, už aby to bylo hotový co :lol: :lol:
Vahove asi horsi, ale zrovna tahle vec nechce zanedbat a radsi ji predimenzuju. Me ty co by tam meli bejt jako "origo" prijdou dost forovy, ale to je jen pocit. Kazdopadne tyhle se nikdy nevyrvou :-D
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 28. 08. 2007 18:36

Tak se omlouvam vsem priznivcum naseho specialu.Nemel sem ted casek sem neco dopisat, takze to ted napravim.

Skoncil sem u nalakovany kastle. Parada takze na heveru je uuuplne hola kastle a dily nahazeny ve skladu. Sup v tu chvili sem byl rad ze napravy na e30ku sou tak jednoduchy. Komplet napravnice s tlumicema perama a podobne sou na auto umisteny behem 30 minut (ale to tady urcite vetsina z vas zna). Jeste sme na predni napravu dostali jako "sponzoring" od alcaru dve novy alu kola 14ky enzo "O" ktery nejsou nejhezci ale darovanymu koni........ :-)
Ted prisel na radu motor, klasika jesterkou bez prevodovky polozit na silentbloky, pridelat prevodovku, razeni kardan a hotovo, mechanicky veci sou na miste. Nedockavosti sem musel aspon na stranu spolujezdce pridelat novy anatomy od FKcka v cerny barve s ctyrbodakama SPARCO (to me prekvapilo ze na pasech je napsano made in Czech Republic, ale to sem proste jen brzda) No posudte z fotek jak tam sedi.Potom se natahla voda s novym chladicem (jeste nevim zda nase zapojeni hadic bude fungovat, to se uvidi az bude zapojeny budiky na teplotu vody a motor se poradne ohreje)
Na rade byl vyfuk. Ten sme nijak nehrotili, jelikoz se pocita s tim ze do budoucna se budou delat svody s nejakym primo na miru delanym vyfukem. Ale to neznamena ze sme ho odflakli, na vyfuku se vzdycky vyradime u jakyhokoliv auto. Pouzili sme dva novy koncovy tlumice z fiatu 125 po 450 Kc takze parada. Umistilli sme je na misto puvodni nadrze, k nim jen roury od motoru a vytahnem jeste koncovky pod prahama, na kazdou stranu jedna vetev, takze by to mohlo mit zajimavej zvuk v tockach.Kazdopadne pri skusebnich startech to hazi dokonaly plameny a to jak z vyfuku tak z tech karburatoru (spatne nastavenej rozdelovac). To se jeste doladi.
A ted budiky, nejni mozny takovy motor provozovat bez nejakych hodnot o nem. Tak sem nakouil prozatim zakladni budiky a to teplota vody a oleje, tlak oleje, voltmetr (to z duvodu nepritomnosti altiku) a otackomer s nastavitelnym indikacnim svetlem kvuli moznymu pretoceni, jelikoz je pryc cokoliv elektronickyho tak se muze jednoduse pretocit, coz by asi nebylo to pravy orechovy. Vse sem zabudoval do stredovyho panelu, ktery sem zhotovil z hlinikovyho plechu a umistim na stred. Do auta sme umistili odpojovac baterky na stranu spolujezdce. Nejni sice zapojenej tak jak ma a to na minus, ale na plusak. Pro nas je hlavni ze nepujde porad proud do vsech relatek a prepinacu a ze v pripade neceho zavaznejsiho jde cely auto najednou odpojit. Elektrika je uplne jednoducha, proste jen to co je potreba a tim padem vzniknul tenky svazek. Drat vede jen k vetraku cidlum teplozy a tlaku, na civku, k rozdelovaci, na benzinovou pumpu (ta je v kufru) a na brzdovy (pozicni) svetla dozadu. Ale nato jak je malo dratu jich hodne vzniklo pod ovladacim panelem z duvodu relatek na spinace, a budiku, ale porad jeste nic silenyho.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Dušan M10B18
Příspěvky: 1376
Registrován: 19. 10. 2006 20:22
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Dušan M10B18 » 28. 08. 2007 19:36

No teda :shock: vypadá to skvěle... jen s tím víkem ventilů bych ještě něco udělal :wink:
Už se těším jak vám to bude šlapat... :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 28. 08. 2007 19:39

bila=porno :P vyfuky budou do stran jo? :)
Obrázek

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 28. 08. 2007 19:43

Dušan M10B18 píše:No teda :shock: vypadá to skvěle... jen s tím víkem ventilů bych ještě něco udělal :wink:
Už se těším jak vám to bude šlapat... :wink:
to prijde
ARMAN píše:bila=porno :P vyfuky budou do stran jo? :)
jo
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 28. 08. 2007 19:48

kua, ja mit bila zavist :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Klakson
člen E30.cz
Příspěvky: 1485
Registrován: 17. 08. 2005 12:41
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od Klakson » 28. 08. 2007 21:04

moc hezký, jestli udělám papíry na vlek, tak svojí 335i taky takhle přestavím :lol: jenom by jsi možná měl hodit ten otáčkoměr víc na oči, před volant, budeš mít lepší celkový přehled o otáčkách, jenom návrh co bych udělal jinak, z vlastní zkušenosti :wink:
E30 325i

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 28. 08. 2007 21:06

Klakson píše:moc hezký, jestli udělám papíry na vlek, tak svojí 335i taky takhle přestavím :lol: jenom by jsi možná měl hodit ten otáčkoměr víc na oči, před volant, budeš mít lepší celkový přehled o otáčkách, jenom návrh co bych udělal jinak, z vlastní zkušenosti :wink:
Hned jak sem ho tam dal tak sme se shodli na stejnym reseni. Sice tam prijde jinej volant, ale dame ho doprostred pred volant. :wink:
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Exclusive
Příspěvky: 1056
Registrován: 27. 07. 2006 11:30
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od Exclusive » 28. 08. 2007 21:34

chlapci vedete si na jendičku , moc vám fandím. Mohly by jste taky přihodit fotku, jak vlastně vypadají majitelé těch šikovných rukou které to staví :wink:
Kdo si hraje nezlobí prestavba-635csi-na-andvideo-t34570.html
ex E36 325 TDS Touring
ex E34 2,5 Vanos 225k/300N.m 0-100km/h 6,8s e34-525-vanos-i-po-letech-krasavec-t35558.html
ex E28 525e

Uživatelský avatar
BigMara
Příspěvky: 1023
Registrován: 12. 02. 2003 08:37
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od BigMara » 29. 08. 2007 09:02

no uz jsem si rikal, kdy bude pokracovani, tak sup sup :twisted:
Vypada to paradne, fandim vam kluci :wink:

Uživatelský avatar
lukias
Příspěvky: 171
Registrován: 10. 01. 2005 12:53

Příspěvek od lukias » 29. 08. 2007 10:10

kluci super ... vim o cem mluvite a kolik to da prace :-)
nase stavba

http://www.djluka.ic.cz/ramgalerie/

Jen bych se pozastavil nad dvěma věcmi.
A)Pokud máte sedačky se spodní montáží a použili jste dutý profil budou se vám stále povolovat ... měl jsem to tak ve starším zavodaku a povolovali se stale. Teď jsem tam udělal dvě obrovská Lka. Máte zesílená místa kde jsou profily přivařené ke kastli ??? (taky je to potřeba).

B)Co se týče odlehčování zadku tak s tim moc neblázněte.... nevím jak na drifty ale já s tím jezdím vrchy a rally a strasne ztracim u vrchu na tom ze prohrabu start (mam slick ten nejměkčí a zahřívám před startem jako divej)

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 29. 08. 2007 20:52

lukias píše:kluci super ... vim o cem mluvite a kolik to da prace :-)
nase stavba

http://www.djluka.ic.cz/ramgalerie/

Jen bych se pozastavil nad dvěma věcmi.
A)Pokud máte sedačky se spodní montáží a použili jste dutý profil budou se vám stále povolovat ... měl jsem to tak ve starším zavodaku a povolovali se stale. Teď jsem tam udělal dvě obrovská Lka. Máte zesílená místa kde jsou profily přivařené ke kastli ??? (taky je to potřeba).

B)Co se týče odlehčování zadku tak s tim moc neblázněte.... nevím jak na drifty ale já s tím jezdím vrchy a rally a strasne ztracim u vrchu na tom ze prohrabu start (mam slick ten nejměkčí a zahřívám před startem jako divej)

hezka prace, hlavne ten ram je propracovanej. Zeptam se, ten uz je delanej podle predpisu a z nejakejch chromolibdenovejch trubek? Stavime auto uplne poprvy, takze nevychytanejch veci tam bude urcite hodne, s tim se pocita, vse se uvidi provozem.Odlehcovani zadnku nejni vlastne skoro zadny, jen sme urizly ten hrnec na rezervu (a to hlavne proto ze byl prorezlej). Ale koukam ze treba ty mas vyrizlou zadni pricku, ma to nejaky vyhody? Sem rad ze se tady ozval taky clovek, kterej ma konkretni skusenosti v zavodnich upravach, takze sem tam na tebe budu mit nejaky dotazy, jestli mohu? Jak mas treba udelany brzdy a benzin, origo vedeni nebo v interieru?
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Odpovědět