viewtopic.php?t=4232&highlight=krytJirka325 píše: ...Ale uz me to fakt nebavi, asi zacnu vymyslet nejaky sofistikovany kryt, nevi nekdo o necem ?
olej - teče
Dekuju, zrovna jsem s Mackem mluvil.Stepan píše:viewtopic.php?t=4232&highlight=krytJirka325 píše: ...Ale uz me to fakt nebavi, asi zacnu vymyslet nejaky sofistikovany kryt, nevi nekdo o necem ?
Jsem proste sikovnyRotten píše:to Jirka:
1) jak jsi prosímtě tu vanu sundal, aniž bys demontoval čerpadlo? To bys musel motor zvednout aspoň o 20cm. Pokud ho jenom trochu přizvedneš (cca 8cm) tak to ven prostě nejde.

Radsi si povolim napravnici, nez abych nekde nasmataval srouby na cerpadle a hlavne se pak trefoval pri montazi novy vany s cerpadlem zpatky.
Tesneni pod ventildekl je tesneni pod ventildekl, tesneni vany je tesneni vany....a ani to tesneni ventildeklu nestoji 400, ale neco pres dve kila bez dph, s dani asi 250....ale jestli trvas na sve cene, tak ti jich za ni klidne prodam kolik budes chtitRotten píše:2) těsnění pod vanu za 100kč????? Když těsnění pod ventildekl stojí 400Kč?


Ták, a je hotovo. Dneska jsem se na to vrhl a je to.
Byla to docela fuška. Nakonec jsem to řešil tak, že jsem si povolil nápravici (ta je na dvou šroubech 15) a tím vzniklo dost místa abych povolil čerpadlo a vanu pak i s ním vyndal ven. Vanu jsem nechal zavařit. Při nandávání zpátky byla dost drbačka to čerpadlo. Kdybych to nedělal s kámošem, co mě tu vanu zatím držel ve "vhodné" poloze, tak bych to asi ani nedal. Padlo u toho aj pár sprostejch slov, a to já normálně mluvím slušně.
Ale nakonec se povedlo, všechno je (snad) tam kde má být a motor vrčí.
Ale teď mě začala svítit na Checku kontrolka motoroil.
Kontrolka na palubce nesvítí, ta samozřejmě hned po naskočení zhasne, ale ta ne checku neé. Takže toto je můj další dotaz. Co s tím? Jak funguje kontrola oleje na checku? V čem je problém? 





Napravnice je na dvou sroubech ? Ja ji mam na ctyrechsloukamartin píše:Ták, a je hotovo. Dneska jsem se na to vrhl a je to.Byla to docela fuška. Nakonec jsem to řešil tak, že jsem si povolil nápravici (ta je na dvou šroubech 15) a tím vzniklo dost místa abych povolil čerpadlo a vanu pak i s ním vyndal ven. Vanu jsem nechal zavařit. Při nandávání zpátky byla dost drbačka to čerpadlo. Kdybych to nedělal s kámošem, co mě tu vanu zatím držel ve "vhodné" poloze, tak bych to asi ani nedal. Padlo u toho aj pár sprostejch slov, a to já normálně mluvím slušně.
Ale nakonec se povedlo, všechno je (snad) tam kde má být a motor vrčí.
Ale teď mě začala svítit na Checku kontrolka motoroil.
Kontrolka na palubce nesvítí, ta samozřejmě hned po naskočení zhasne, ale ta ne checku neé. Takže toto je můj další dotaz. Co s tím? Jak funguje kontrola oleje na checku? V čem je problém?

Kontrolka na checku funguje hrozne jednoduse, sviti, kdyz je malo oleje

Co z toho vypliva ? panacek zapomnel zpatky zapojit cidlo hladiny, ktery musel pri vyndani vany prehodit, nebo minimalne odpojit a zapojit jiny, popr. je na novy vane v haji pokud jsi ho neprohazoval z ty stary...no a moznost ze je tam malo oleje to uz by fakt bylo dost drsny po vymene vany

Tak to mám vyfocený co to je a proč to kape?Havran píše:Mám to samí akorát že mi to neteče spíš kape a to hlavně kdzž běží motor. A je to přesně v těch místech co je olejovej filtr. Vlastně naproti toho filtru je takový kulatý otvor z kterýho to kape. Zatím jse se tím moc nezabíval ale časem...
http://www.foto-album.cz/album.asp?Id=4563
Doufam ze fotka bude fungovat.