Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Matyas
- Příspěvky: 552
- Registrován: 20. 03. 2003 18:50
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matyas » 11. 01. 2005 09:44
jak se postupuje při odvzdušnění? Na BMWklubu jsem se dočetl, že našlapáním jako brzdy to nejde. A byla tam zmínka o naplnění přez odvzdušnovák, ale přesnej postup nevim
-
Matyas
- Příspěvky: 552
- Registrován: 20. 03. 2003 18:50
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matyas » 11. 01. 2005 10:18
tak už zo vim

-
DC
- Příspěvky: 9364
- Registrován: 26. 08. 2003 06:10
- Bydliště: Řáholec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od DC » 11. 01. 2005 10:51
Matyas píše:tak už zo vim

tak se poděl

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
-
Matyas
- Příspěvky: 552
- Registrován: 20. 03. 2003 18:50
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matyas » 11. 01. 2005 10:59
Hanis mi poradil. Díky
Namontuju na převodovku, našroubuju hadičku a povolim odvzdušnovák. Počkám až z něj začne kapat brzdovka a pak ho utáhnu. Kamarád sešlápne pedál a já dole povolím odvzdušnovák. Pak zas utáhnu a kamarád pustí pedál. Takhle cca 3x(nebo až nebudou bublinky) a hotovo

-
Matyas
- Příspěvky: 552
- Registrován: 20. 03. 2003 18:50
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Matyas » 11. 01. 2005 22:26
Tak tenhle postup moc nefungoval
Šlo to až takhle: povolit odvzdušnovák, pomalu sešlápnout pedál a utáhnout odvzdušnovák. Udělal jsem to 4x a bylo to

-
Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
Příspěvek
od Spooky-0987 » 12. 01. 2005 00:18
ja to delal tak, ze jsem horni valecek rozebral a nechal napistit kapalinou a pak uz jen dole 1-2x a bylo to raz dva

e30/320i rv 88
-
Pepper
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 08. 09. 2003 15:39
Příspěvek
od Pepper » 13. 01. 2005 21:42
Spooky-0987 píše:ja to delal tak, ze jsem horni valecek rozebral a nechal napistit kapalinou a pak uz jen dole 1-2x a bylo to raz dva

souhlas, musel jsem to udělat taky tak, jinak jsem tam tu kapalinu nemohl dostat. Prostě si to samo nenatáhlo.
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 13. 01. 2005 21:50
Podle knihy "A je to"

od H.R.Etzolda se to odvzusnuje pres leve predni kolo - propoji se odvzdusnovaci ventilky LP kola a spojkoveho prasatka a odslapavame BRZDU jako pri odvzdusnovani tak dlouho dokud jdou do nadobky ze spojkoveho valce bubliny.
-
Stepan
- Příspěvky: 950
- Registrován: 14. 02. 2003 05:26
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Stepan » 14. 01. 2005 05:47
A taky se tam tušim píše, že auto má mít přizvedlej čumák

Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

-
BaVomil
- Příspěvky: 259
- Registrován: 12. 02. 2003 00:14
- Bydliště: děčín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od BaVomil » 14. 01. 2005 17:50
Nejlepčí je si udělat forichtunk na tlakování rezervoáru (1 atm) nebo ho koupit hotovej.
Já ho mám a vřele doporučuju. Vodvzdušnění nebo výměnu kapaliny dělám sám bez asistenta a f cukuletu (5 x 2 minuty + 15 minut na přípravu a zvednutí předku abych se dostal ke spojce).