odvzdušnění spojkového válečku

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

odvzdušnění spojkového válečku

Příspěvek od Matyas » 11. 01. 2005 09:44

jak se postupuje při odvzdušnění? Na BMWklubu jsem se dočetl, že našlapáním jako brzdy to nejde. A byla tam zmínka o naplnění přez odvzdušnovák, ale přesnej postup nevim

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 01. 2005 10:18

tak už zo vim :D

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 11. 01. 2005 10:51

Matyas píše:tak už zo vim :D
tak se poděl :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 01. 2005 10:59

Hanis mi poradil. Díky :wink:
Namontuju na převodovku, našroubuju hadičku a povolim odvzdušnovák. Počkám až z něj začne kapat brzdovka a pak ho utáhnu. Kamarád sešlápne pedál a já dole povolím odvzdušnovák. Pak zas utáhnu a kamarád pustí pedál. Takhle cca 3x(nebo až nebudou bublinky) a hotovo :D

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 01. 2005 22:26

Tak tenhle postup moc nefungoval :?
Šlo to až takhle: povolit odvzdušnovák, pomalu sešlápnout pedál a utáhnout odvzdušnovák. Udělal jsem to 4x a bylo to :D

Uživatelský avatar
Spooky-0987
Příspěvky: 2232
Registrován: 29. 07. 2003 04:07
Bydliště: západní čechy - KV kraj

Příspěvek od Spooky-0987 » 12. 01. 2005 00:18

ja to delal tak, ze jsem horni valecek rozebral a nechal napistit kapalinou a pak uz jen dole 1-2x a bylo to raz dva :)
e30/320i rv 88

Uživatelský avatar
Pepper
Příspěvky: 1576
Registrován: 08. 09. 2003 15:39

Příspěvek od Pepper » 13. 01. 2005 21:42

Spooky-0987 píše:ja to delal tak, ze jsem horni valecek rozebral a nechal napistit kapalinou a pak uz jen dole 1-2x a bylo to raz dva :)
souhlas, musel jsem to udělat taky tak, jinak jsem tam tu kapalinu nemohl dostat. Prostě si to samo nenatáhlo.

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 13. 01. 2005 21:50

Podle knihy "A je to" :-) od H.R.Etzolda se to odvzusnuje pres leve predni kolo - propoji se odvzdusnovaci ventilky LP kola a spojkoveho prasatka a odslapavame BRZDU jako pri odvzdusnovani tak dlouho dokud jdou do nadobky ze spojkoveho valce bubliny.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 14. 01. 2005 05:47

A taky se tam tušim píše, že auto má mít přizvedlej čumák :roll:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
BaVomil
Příspěvky: 259
Registrován: 12. 02. 2003 00:14
Bydliště: děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaVomil » 14. 01. 2005 17:50

Nejlepčí je si udělat forichtunk na tlakování rezervoáru (1 atm) nebo ho koupit hotovej.
Já ho mám a vřele doporučuju. Vodvzdušnění nebo výměnu kapaliny dělám sám bez asistenta a f cukuletu (5 x 2 minuty + 15 minut na přípravu a zvednutí předku abych se dostal ke spojce).

Odpovědět