Prodleva ve startování M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Prodleva ve startování M40

Příspěvek od Wang » 06. 01. 2005 11:40

Kluci vim ze uz se to tu resilo,ale zajimaly by me alternativy toho proc mi moje e30 pouze za vlazna startuje presne 3 vteriny. Kdyz to dlouho stoji nebo je studeny nebo naopak zahraty tak na brnk,ale pokud stoji tak pul hodky,tak je tam prodleva. Chci vedet cim mam zacit abych na to dosel a odstranil, dekuju, spoleham na vas... :?
Obrázek BMW je BMW Obrázek

DaWe
Příspěvky: 82
Registrován: 12. 02. 2003 08:13
Bydliště: Praha

Příspěvek od DaWe » 06. 01. 2005 12:51

prokapavaj vstriky. Pretesnit, rovnou kouknout jak rozprasuji.
EX VAZ 2101
EX 320i M20
EX G2 1,6 GTD + G2 1,6 D
EX 318i, M40, turisťák
OI 1,9 TDI, 103 kW

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 12. 01. 2005 18:48

mi to dělalo svíčkama skus a uvidíš vyjde to určite levnějc

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 13. 01. 2005 10:09

Svickama sem samozrejme zacal a bohuzel to neni muj pripad... :(
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Uživatelský avatar
Balda
Příspěvky: 797
Registrován: 11. 03. 2004 11:24

Příspěvek od Balda » 13. 01. 2005 13:00

No, mám obdobný problém tak asi už půl roku. Myslel jsem, že se mi strácí tlak paliva. Vyměnil jsem tedy filtry, oba tlakovací ventily, čerpadlo a zkontroloval jsem palivový vedení. Po těchto úkonech jsem zjistil, že je to pořát stejný. :cry: Tak jsem vyměnil i relé čerpadla a lambdu a změnu k lepšímu jsem nezaregistroval. :evil: Ještě jsem nezkontroloval vstřiky a nevyzkoušel jinou ŘJ. Tak uvidím. Nevím jestli jsem ti nějak pomoh. Jo, a mám 1,8 M40.
Eště mě napadá, by to mohlo taky být přicpané olejové vedení k hydroštelům, to by znamenalo, že než se k nim dostane požadovaný tklak oleje tak vlastě můžou ventily pouze pootevírat. Tam by měla být nejspíš příčina při výměně oleje. Buť při používání proplachovací kapaliny anebo při přechodu z minerálu nebo polosyntetiky na plnou syntetiku. To by se tě, ale opravdu týkalo, pokud by jsi měl m40 nebo m42 tj iSo.

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 13. 01. 2005 14:36

Balda píše:Eště mě napadá, by to mohlo taky být přicpané olejové vedení k hydroštelům, to by znamenalo, že než se k nim dostane požadovaný tklak oleje tak vlastě můžou ventily pouze pootevírat.
Tady se jedná o rozměr cca 0,5 - 1 mm, kterej na to nemůže mít takovej vliv. :wink:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Wang
Příspěvky: 258
Registrován: 23. 05. 2004 11:46
Bydliště: Brno

Příspěvek od Wang » 15. 01. 2005 10:09

M40 mimochodem mam a u tehle motoru sem to slysel uz asi od peti lidi, ale reseni neznam... :(
Obrázek BMW je BMW Obrázek

Odpovědět