Hrochův Tynec

Info o všemožných akcích a srazech - hlavně BMW
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 16. 06. 2003 11:38

Nezapomeň na mě dej to vše na cd a až to bude tak tam pro to pošlu človíčka :!: :!: :!: :haro:

Andy

hehe

Příspěvek od Andy » 16. 06. 2003 12:26

@GeRoX

heheheheh tak to je jasny že 2.7 KOMPRESSOR mě rozmastí :-)

no bavil sem se se znamym skrz ten kompressor .. a von řikal že ten motor to neda že neni stavěnej na otačky :-( prej by mu daval 5000km :-( tak nevim .. bud našetřím a dam tam c20XE = 2.0 16V 150ps zaklad anebo C20let = 2.0 16V Turbo 210ps ale to je jen budoucnost tedka sem se dost vycucu finančně ....

Ale dal by se na to m komp. nastavit tlak třeba 0.1 ?

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 12:40

tys to nejak nepochopil....


kompressor toci 12 tisic a dava cca 1.0 baru, co uz je na neturbovej motor strasne moc...pokud nemas prekopanej vnitrek...

...nicmene podle remenicky se daji nastavit otacky kompressoru, potazmo i tlak...takze by se dalo nastvait i 0.1 baru coz je nic moc ale ucitil bys to, ale kvuly takovymu tlaku to tam nema cenu davat...tak 0,5 baru a litalo by to hezky...a o motor bych se fakt nebal - poradny motor (BMW) by to mel vydrzet...je pravda ze ty mas opel - takze to nevim .... :twisted: :twisted: :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 12:44

Ivo píše:Nezapomeň na mě dej to vše na cd a až to bude tak tam pro to pošlu človíčka :!: :!: :!: :haro:
v poho...myslim na tebe a ty prosim zkus informativne ty sotolinovy kotouce na evo VI jo? meli byt to byt 275/24/25 nebo tak nejak...proste ty mensi (ne ty asfaltovy 330-ky) co se davaj na EVO na sotolinu....dik
Obrázek

Andy

heh

Příspěvek od Andy » 16. 06. 2003 13:11

@GeRoX
ja sem to pochopil že je to podle řemeničky .. spiš sem prave těl vedět esi to ma na 0.1 cenu :-( ja nevim necu muj miloučkej motorek odvařit je mi jasny že by šlo asi srat těsnění :-( mam nalitanych cca 170 000km a zatim sem na to nešah a jede to furt ...

jooooo to sem se nevoptalll jaxte dojely !!! my sme vzali stopaře :-) chudak auto bylo klesly jak F1 a z Mohelnice sme se honily s Koktavkou 1.9TDI ... škaredy diesely mužou jet 1h 190km/h a nic :-) na dalnici sem ho předjel cca 210km/h ale nechtělo se mi jet touhle rychlosti celou cestu pač by ten motor šel srat :-) tak sme klesly na 160km ... a von toho využil a zmizel :-(

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 06. 2003 13:19

jo v pohode...vikendove...uz se nam nechtelo litat....:)

jinak vysledky uz jsou na auto-tuning.cz!!!!
Obrázek

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 16. 06. 2003 20:46

Vysledky me docela potesily, mam jen o 0,03s horsi cas nez OctaviaRS vytunena na 161kW a o 0,07s lepsi nez Ivo :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 17. 06. 2003 06:17

Počkej příště si nechám v nádrži jen 5 litrů a ne 50l a pak se uvidí ty čtyřkoláku!!!

Andy

no

Příspěvek od Andy » 17. 06. 2003 07:42

mě potěšily taktéž idyž mohlo to byt pod 17 :-( a ne 17.03 i dyž 102kW Hundai cupe ma 17,38 :lol: :lol: a je to 2.0 16V :-))) a VW Passat VR6 134kW ma 17,06 hehehe ... jinač škoda fakt že nedojely 16V kadetty to je o něčem jinym než ta moje plečka z Ascony :-)) )

Andy

a

Příspěvek od Andy » 17. 06. 2003 07:44

@Francis

heheheh s tou koktavkou to je huste ja na to čumim 161kW :shock: :shock:
typek byl asi hodně nervozdí že jeho embéčko r.v. 03 neni the best :-)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2003 07:57

a kdo rikal ze rs-o je dobry auto???

...180 koni na takovou kravu??? to je hodne malo... 8)
Obrázek

Andy

no

Příspěvek od Andy » 17. 06. 2003 08:05

no ale 161kW na takovou kravu už je docela dobry vykon .... ale nechapu spiš tu VR6 prassata :-O takovej pomalej čas !!

Uživatelský avatar
Mao
Příspěvky: 754
Registrován: 25. 02. 2003 16:30
Bydliště: Zmrdville

Příspěvek od Mao » 17. 06. 2003 08:08

GeRoX píše:a kdo rikal ze rs-o je dobry auto???

...180 koni na takovou kravu??? to je hodne malo... 8)
Dovolim si s tebou lehce nesouhlasit - Oktávka RS je zatraceně dobrý auto a nejni to žádná kráva, je zhruba stejně těžká jako e30 v dvouapůli, možná lehčí :?
member of zewl crew

Andy

aaaaaaaaa

Příspěvek od Andy » 17. 06. 2003 08:09

@GeRoX


aaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D tak ty tvoje komentaře k tem fotkam mě tedka malem zhodily z židle smichy .. prej "Ivo si myslí že je rychlejší" :) :) :) aaaaaaa

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2003 08:21

Mao píše:
GeRoX píše:a kdo rikal ze rs-o je dobry auto???

...180 koni na takovou kravu??? to je hodne malo... 8)
Dovolim si s tebou lehce nesouhlasit - Oktávka RS je zatraceně dobrý auto a nejni to žádná kráva, je zhruba stejně těžká jako e30 v dvouapůli, možná lehčí :?
jo ja jsem daval duraz na tech 180 a ne na kravu...:) jo je to dobry auto ale proc tam nemohli dat tech 220 nebo kolik ma s tim samym motorem S3-a nebo TT??? :roll:

180 na jeho vahu je malo...je to videt i na casech...nic ve zlym ale 15 let stary auto s atmosferickym motorem je pomalejsi od soucanyho Turob High TEch-u jen o nake desetiny??? :roll: :roll:

...i kdyz Turbo High Tech??? to jsem rekl ale pi....nu.... :roll: :twisted: :roll: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Re: aaaaaaaaa

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2003 08:24

Andy píše:@GeRoX


aaaaaaaaaaaaaaaa :D :D :D tak ty tvoje komentaře k tem fotkam mě tedka malem zhodily z židle smichy .. prej "Ivo si myslí že je rychlejší" :) :) :) aaaaaaa
jojo chteli jsme to se Shadym trochu ozivit...je to takova lehka letni smes humoru a provokace...:)

...doufam ze Ivo mi to nebude mit za zly... :twisted: :lol: 8)
Obrázek

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 17. 06. 2003 08:33

Ne já se nezlobím ono s 30l kanystrem v kufru se nedá závodit a na té fotce co jsem ze předu tak zrovna telefonuju a nemám hands free ale mazda mě mile překvapila jede to fakt pěkně ofroudek malej :crazy:

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 17. 06. 2003 08:37

jo jezdi to hezky ale neni to jeste ono... :twisted:

az sezenem prevodovku tak tam tech koniku bude vic...

...tak me napada nevis nahodou o naky prevodovce z LANCIA Delta HF Integrale???

...je to hodne velka rarita...no to auto uz ma taky sve za sebou tak by mozna bylo mozny nakou splasit... :roll:
Obrázek

Andy

hehehe

Příspěvek od Andy » 17. 06. 2003 09:40

@GeRoX

no vidim že ste opravdu nenaročni převodofku z HF Integralky .. v gut stavu :-/ to bude hooodně těžške schanění ...

ty mysliš že to tam paásne ?

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 17. 06. 2003 09:41

Ivo píše:Počkej příště si nechám v nádrži jen 5 litrů a ne 50l a pak se uvidí ty čtyřkoláku!!!
Já měl nárž skoro plnou, jetě dneska na ni jezdím 8) A taky mám 90 Ah akumulátor, elektrický šíbr a spoustu dalších výbavy ...
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Odpovědět