mr. závodník

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 22. 12. 2004 18:32

Hanis píše:
Tweety píše:Že by M10 měla 105kW ? :wink: To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař
Escort 1,6 turbo neboli XR3i má 97 KW tedy 132 PS
Počkej,počkej.XR3i znamená turbo jo ? To jsem netušil.Myslel jsem že je to ostřejší 1,8 DOHC

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 22. 12. 2004 18:42

Tweety píše:Počkej,počkej.XR3i znamená turbo jo ? To jsem netušil.Myslel jsem že je to ostřejší 1,8 DOHC
U Escortu od 1/86 do 7/90 měl model XR3i 1,6 (největší použitej obsah benzínovýho motoru) turbo no a u novějšího modelu od 8/90 do 9/01 nebylo označení XR3i ale RS a tam byl použit motor 2,0 DOHC 16V 110 KW 150 PS a vrchol nabídky byl pak RS Cosworth 2,0 DOHC 16V turbo s 162 KW 220 PS
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 22. 12. 2004 21:46

Tweety píše: Že by M10 měla 105kW ? :wink:
Napsal jsem, že podle tabulek má ten jeho eskort o 3 PSy víc :idea:
318i 1,8l 75kW (102PS)
XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Když jsem napsal "nejsilnější" tak jsem pozapomněl na 1600i a turbo :?
Obrázek

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 22. 12. 2004 22:49

No 318i da zakladu na prdel jak nic, ale vyssi m jen, kdyz za volantem sedi mamrd :lol:

EDIT: Tech 10 piv je znat, sakra :lol:
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 23. 12. 2004 09:02

Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
tomik
Příspěvky: 2313
Registrován: 04. 04. 2004 10:14
Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomik » 23. 12. 2004 13:23

KuaJa píše:To Tomik: To jsi velkej borec, kdyz mas nalozeny auto, do zatacek musis jet jak podelanej, aby se ti to neurvalo a nenechas se predjet v useku, ve kterym by to slo. To neni zavodeni tohle je pakarna-kdybys nebyl psycho, tak ho pak za tim kopcem nekde pustis predjet, i kdybys to mel na chvili odstavit. Fakt bezohlednost a lamovina - nekoho za sebou podrzet s nalozenym vozejkem,tak to bych ti dal hnedka medaily-na to bys mel mit jeste treba nejakej 4.0litr abys mohl zdrzovat jeste vykonejsi auta nez Facka.
PS: Sorry, ale ja jsem na tohle fakt alergickej-hrozne me vadi lidi, kteri jezdi pomalu a zdrzujou provoz-litej si 160kmh a vadit mi nebudes-ale tahni se nekde 70 do zatacek a budes me stvat vic.
Kdyby jsi se mnou někam jel tak bys věděl,že se uhejbám,když vidím,že někdo chce předjíždět.Taky vím jaký to je.Nejezdím levým kolem na čáře,na sinici kde se dá předjed ikdyž jede něco proti.
Pak jsem se mu uhnul a dokonce jsem mu i bliknul,spoustu aut mě předjelo,ale on už nechtěl.

Uživatelský avatar
gusto318is
Příspěvky: 322
Registrován: 24. 03. 2004 11:05
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od gusto318is » 23. 12. 2004 13:36

Tweety píše:
Reno... píše:Kamarád (velkej frajer) si koupil starýho eckorta XR3i - cabrio, 13' kola, snížený, spojlery, modrý diody - prostě velkej drsnák 8)
V seriový 318i m10 jsem si ho dal úplně bez problému :lol: :lol: :lol:

Jen tak pro srovnání: nejvýkonější eckort (XR3i) má zhruba stejnej výkon jako nejslabší e30 (318i) 8)
Že by M10 měla 105kW ? :wink: To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař
Ani nie, jazdil som s tým. Síce to celkom jede, ale motor nemá ani intercooler, malé turbo v otáčkach už nestíha a vzadu má namiesto kotúčov väčšie bubny! :oops: :!:
ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 23. 12. 2004 14:47

Hanis píše:
Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.
Ano to je pravda, to auto jsem měl a i s timhle autem se dá pokořit 318ka
Jsou různý varianty, třeba moje byl packet:XR3 (podvozek sání výbava ) s motorem 1.6i 8V ale XR3i je motorově 1.6i 16V, o turbu nic nevim v tomhle autě, možná ty kulatější typy ale hranatej určo turbo nema a věřim tomu že to ukáže M40ce záda docela spolehlivě

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 23. 12. 2004 16:24

adam320 píše:
Hanis píše:
Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.
Ano to je pravda, to auto jsem měl a i s timhle autem se dá pokořit 318ka
Jsou různý varianty, třeba moje byl packet:XR3 (podvozek sání výbava ) s motorem 1.6i 8V ale XR3i je motorově 1.6i 16V, o turbu nic nevim v tomhle autě, možná ty kulatější typy ale hranatej určo turbo nema a věřim tomu že to ukáže M40ce záda docela spolehlivě
Pokud se bavíme o starým Escortu (1/86 - 7/90) tak 16 ventilové motory nebyly v tomto modelu použity. Model XR3i byl 1,6 8V v turbu s mechanickým vstřikováním KE-Jetronic. Ostatní 1,6 měli buď karburátor Weber nebo jednobodové vstřikování s výkony od 65KW (88PS) až 79KW(102PS) takže záleží na typu motoru (102 PS - taky KE-Jetronic) a pochybuju, že i ta nejsilnější 1,6 bez turba ukáže dobrý 1,8 M40 jen tak záda. Hovadinu jako že jsi měl sání a jiný nesmysly z XR3i a že opravdová XR3i neměla turbo nebudu radši komentovat.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 23. 12. 2004 16:57

Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 23. 12. 2004 17:03

Tweety píše:Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř
Ano v modelu od 8/90 do 9/01 byly již motory zetec s 16V a turbo měl pouze model RS Cosworth s 220 PS.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 23. 12. 2004 23:16

Hanis píše:
Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.
Nevím přesně co je to za motor, ale má to označený jako XR3i, v techničáku asi 77kW. V celku mě je to úplně jedno, ten jeho je o rok novější než moje BMW, ale je to prostě krám :)
Zlatá M10 :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 24. 12. 2004 12:10

Reno... píše:...ale je to prostě krám :)
Zlatá M10 :twisted:
Každej Ford je krám :wink:
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 24. 12. 2004 13:52

Hanis píše:
Reno... píše:...ale je to prostě krám :)
Zlatá M10 :twisted:
Každej Ford je krám :wink:
ale je to prostorny vevnitr az sem cumel takovy maly auto kamoska taky ma toho novejsiho ale vevnitr mista jak svina vepredu i vzadu srovnatelny jak v bmw 5 ale je fakt ze tam nic neni.milimetrovej plech a tenkej tapecir a pak uz nic zadnej kardan apod.
----------------------:)

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 24. 12. 2004 14:12

Hanis píše:
Tweety píše:Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř
Ano v modelu od 8/90 do 9/01 byly již motory zetec s 16V a turbo měl pouze model RS Cosworth s 220 PS.
já měl 8v a KE-Jetronic na tom byl taky :wink:
jde o tzv mezityp přechod z hranatýho na kulatej v 89 a 90 jsem myslel že už je ten kulatej, no to je jedno, komentuj co chceš já to auto měl a XR3i 16V bez turba jsem viděl nejmíň třikrát a ve dvou jsem jel a vim o čem mluvim, byli včechny z 89 a jeli dost slušně, o kulatiny jsem se nezajímal a nezajímam ale já jsem s osmiventilem chromáckýmu čtyřválci taky s přehledem ujel, ve 150ti bych asi dostal ale na dvojku za 8vteřin 110 mi přišlo na auto s 350tis pod kapotou celkem slušný ať je to FORD nebo cokoli jinýho a proto si dovolim domnívat že 16V by m40 pokořil, netvrdim že každej každou, ale dovedu si to celkem živě představit

Nechápu proč tady vyzíváte všichni furt BMW nade vše a přitom se bavíte o e30, to neni zdaleka takový BMW jako jiný který by stáli za zmínku když už chcete bezkonkurenční stroj tak aspoň nevokecávejte připosraný čtyřválce, nic proti včem majitelům, ale žádnej ultramazec to neni, najdou se i jiný auta který se výkonově daj srovnávat, netvrdim že jsou po ostatních stránkách srovnatejný a netvrdim že jsou lepší to ne, ani nych je sám nechtěl ale historky vo tom jak m10 krutě ujela čemusi jinýmu :shock: a zaujatost proti všemu ostatnímu mi nepříde moc férová ale tímto nechci nikoho prudit, jen jsem to nevydržel a taky jsem se projevil, holt se nedivim že furt slícham jak bavoráři pičujou do fšeho vostatního


jinak ford je ford, to bych taky neřek že je uplná pravda

Fx - neprihlasen

Příspěvek od Fx - neprihlasen » 24. 12. 2004 14:47

A jsme zase u toho, ja to porad rikam - Hanis tomu proste nerozumi... 8) :lol:

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 24. 12. 2004 14:53

adam320 píše:[já měl 8v a KE-Jetronic na tom byl taky :wink:
jde o tzv mezityp přechod z hranatýho na kulatej v 89 a 90 jsem myslel že už je ten kulatej, no to je jedno, komentuj co chceš já to auto měl a XR3i 16V bez turba jsem viděl nejmíň třikrát a ve dvou jsem jel a vim o čem mluvim, byli včechny z 89 a jeli dost slušně, o kulatiny jsem se nezajímal a nezajímam ale já jsem s osmiventilem chromáckýmu čtyřválci taky s přehledem ujel, ve 150ti bych asi dostal ale na dvojku za 8vteřin 110 mi přišlo na auto s 350tis pod kapotou celkem slušný ať je to FORD nebo cokoli jinýho a proto si dovolim domnívat že 16V by m40 pokořil, netvrdim že každej každou, ale dovedu si to celkem živě představit
Žádnej mezityp nebyl, byl buď novější (kulatej) nebo starší (hranatej). Už jsem to psal (asi neumíš číst nebo nevím). Hranatý modely neměli nikdy motor s 16V a už vůbec to nebyla XR3i pokud to němělo turbo.
Nevím co si kde viděl nebo neviděl třeba desetkrát, ale 16V zetec byl použit kolem roku 1991-92 do novějšího modelu a to jestli chápeš nemohl být montován do starších modelů u kterých skončila výroba 7/90. Co je hrozně zajímavý, že to Ford nikdy nevyrobil a ty jsi to viděl aspoň třikrát, pokud teda nešlo o stodolovou zástavbu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 24. 12. 2004 15:36

adam320 píše: jinak ford je ford, to bych taky neřek že je uplná pravda
Asi jsi nepochopil tvrzení : Ford je ford a BMW je BMW.Měla to bejt věta,která ukončuje dohady.Prostě jsem tou větou chtěl říci,že každý auto má svý pro a svý proti.To je to tak těžký pochopit.Jak jako že bys řekl,že to taky není úplná pravda ? Nebo mi chceš říct,že Ford je Ferrari :?:

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 24. 12. 2004 15:57

Hanis píše: Každej Ford je krám :wink:
No každej zase ne, takový capri, nebo mustang 8)
Tomu bych se zas tak nebránil :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 24. 12. 2004 15:59

Reno... píše:
Hanis píše: Každej Ford je krám :wink:
No každej zase ne, takový capri, nebo mustang 8)
Tomu bych se zas tak nebránil :D
Ty hajzle ty trhas partu!!! :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: (toto nepatri k tematu) 8) :lol: :lol: :lol:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Odpovědět