Počkej,počkej.XR3i znamená turbo jo ? To jsem netušil.Myslel jsem že je to ostřejší 1,8 DOHCHanis píše:Escort 1,6 turbo neboli XR3i má 97 KW tedy 132 PSTweety píše:Že by M10 měla 105kW ?To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař
mr. závodník
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
U Escortu od 1/86 do 7/90 měl model XR3i 1,6 (největší použitej obsah benzínovýho motoru) turbo no a u novějšího modelu od 8/90 do 9/01 nebylo označení XR3i ale RS a tam byl použit motor 2,0 DOHC 16V 110 KW 150 PS a vrchol nabídky byl pak RS Cosworth 2,0 DOHC 16V turbo s 162 KW 220 PSTweety píše:Počkej,počkej.XR3i znamená turbo jo ? To jsem netušil.Myslel jsem že je to ostřejší 1,8 DOHC
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- tomik
- Příspěvky: 2313
- Registrován: 04. 04. 2004 10:14
- Bydliště: Dvůr Králové n.Labem
- Kontaktovat uživatele:
Kdyby jsi se mnou někam jel tak bys věděl,že se uhejbám,když vidím,že někdo chce předjíždět.Taky vím jaký to je.Nejezdím levým kolem na čáře,na sinici kde se dá předjed ikdyž jede něco proti.KuaJa píše:To Tomik: To jsi velkej borec, kdyz mas nalozeny auto, do zatacek musis jet jak podelanej, aby se ti to neurvalo a nenechas se predjet v useku, ve kterym by to slo. To neni zavodeni tohle je pakarna-kdybys nebyl psycho, tak ho pak za tim kopcem nekde pustis predjet, i kdybys to mel na chvili odstavit. Fakt bezohlednost a lamovina - nekoho za sebou podrzet s nalozenym vozejkem,tak to bych ti dal hnedka medaily-na to bys mel mit jeste treba nejakej 4.0litr abys mohl zdrzovat jeste vykonejsi auta nez Facka.
PS: Sorry, ale ja jsem na tohle fakt alergickej-hrozne me vadi lidi, kteri jezdi pomalu a zdrzujou provoz-litej si 160kmh a vadit mi nebudes-ale tahni se nekde 70 do zatacek a budes me stvat vic.
Pak jsem se mu uhnul a dokonce jsem mu i bliknul,spoustu aut mě předjelo,ale on už nechtěl.
- gusto318is
- Příspěvky: 322
- Registrován: 24. 03. 2004 11:05
- Bydliště: Bratislava
Ani nie, jazdil som s tým. Síce to celkom jede, ale motor nemá ani intercooler, malé turbo v otáčkach už nestíha a vzadu má namiesto kotúčov väčšie bubny!Tweety píše:Že by M10 měla 105kW ?Reno... píše:Kamarád (velkej frajer) si koupil starýho eckorta XR3i - cabrio, 13' kola, snížený, spojlery, modrý diody - prostě velkej drsnák![]()
V seriový 318i m10 jsem si ho dal úplně bez problému![]()
![]()
Jen tak pro srovnání: nejvýkonější eckort (XR3i) má zhruba stejnej výkon jako nejslabší e30 (318i)To spíš to má nějaký posraný,protože podle mě (ať ctím BMW jakkoliv) by ta XR3i BMW 1.8 natrhla prdel. Mě se líbí v tý tabulce ta kolonka RS 1600 turbo,to může bejt dobrej trakař


ex-E30 2,5i 24V Coupe Driftcar - 204 PS
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
(OO=[][]=OO)
BMW 328i E36 Touring
Ano to je pravda, to auto jsem měl a i s timhle autem se dá pokořit 318kaHanis píše:Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Jsou různý varianty, třeba moje byl packet:XR3 (podvozek sání výbava ) s motorem 1.6i 8V ale XR3i je motorově 1.6i 16V, o turbu nic nevim v tomhle autě, možná ty kulatější typy ale hranatej určo turbo nema a věřim tomu že to ukáže M40ce záda docela spolehlivě
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pokud se bavíme o starým Escortu (1/86 - 7/90) tak 16 ventilové motory nebyly v tomto modelu použity. Model XR3i byl 1,6 8V v turbu s mechanickým vstřikováním KE-Jetronic. Ostatní 1,6 měli buď karburátor Weber nebo jednobodové vstřikování s výkony od 65KW (88PS) až 79KW(102PS) takže záleží na typu motoru (102 PS - taky KE-Jetronic) a pochybuju, že i ta nejsilnější 1,6 bez turba ukáže dobrý 1,8 M40 jen tak záda. Hovadinu jako že jsi měl sání a jiný nesmysly z XR3i a že opravdová XR3i neměla turbo nebudu radši komentovat.adam320 píše:Ano to je pravda, to auto jsem měl a i s timhle autem se dá pokořit 318kaHanis píše:Tohle ovšem není XR3i, ale obyčejná 1,6 8V.Reno... píše:XR3 i 1,6l 77?kW (105PS)
Jsou různý varianty, třeba moje byl packet:XR3 (podvozek sání výbava ) s motorem 1.6i 8V ale XR3i je motorově 1.6i 16V, o turbu nic nevim v tomhle autě, možná ty kulatější typy ale hranatej určo turbo nema a věřim tomu že to ukáže M40ce záda docela spolehlivě
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano v modelu od 8/90 do 9/01 byly již motory zetec s 16V a turbo měl pouze model RS Cosworth s 220 PS.Tweety píše:Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
ale je to prostorny vevnitr az sem cumel takovy maly auto kamoska taky ma toho novejsiho ale vevnitr mista jak svina vepredu i vzadu srovnatelny jak v bmw 5 ale je fakt ze tam nic neni.milimetrovej plech a tenkej tapecir a pak uz nic zadnej kardan apod.Hanis píše:Každej Ford je krámReno... píše:...ale je to prostě krám![]()
Zlatá M10
----------------------:)
já měl 8v a KE-Jetronic na tom byl takyHanis píše:Ano v modelu od 8/90 do 9/01 byly již motory zetec s 16V a turbo měl pouze model RS Cosworth s 220 PS.Tweety píše:Nevim jakej Escort turbo má a jakej má 16 ventilů, ale v jednom mě kamarád vezl,už ten kulatější typ (myslim něco kolem 93,a vim,že ten turbo určitě neměl) a to jelo celkem fajn,tudíž si myslim,že tomuhle typu by M10 napít nedala.Ale nechci se o ničem dohadovat.BMW je BMW a Ford je Ford.Já jsem na straně BMW,ať to jede líp nebo hůř

jde o tzv mezityp přechod z hranatýho na kulatej v 89 a 90 jsem myslel že už je ten kulatej, no to je jedno, komentuj co chceš já to auto měl a XR3i 16V bez turba jsem viděl nejmíň třikrát a ve dvou jsem jel a vim o čem mluvim, byli včechny z 89 a jeli dost slušně, o kulatiny jsem se nezajímal a nezajímam ale já jsem s osmiventilem chromáckýmu čtyřválci taky s přehledem ujel, ve 150ti bych asi dostal ale na dvojku za 8vteřin 110 mi přišlo na auto s 350tis pod kapotou celkem slušný ať je to FORD nebo cokoli jinýho a proto si dovolim domnívat že 16V by m40 pokořil, netvrdim že každej každou, ale dovedu si to celkem živě představit
Nechápu proč tady vyzíváte všichni furt BMW nade vše a přitom se bavíte o e30, to neni zdaleka takový BMW jako jiný který by stáli za zmínku když už chcete bezkonkurenční stroj tak aspoň nevokecávejte připosraný čtyřválce, nic proti včem majitelům, ale žádnej ultramazec to neni, najdou se i jiný auta který se výkonově daj srovnávat, netvrdim že jsou po ostatních stránkách srovnatejný a netvrdim že jsou lepší to ne, ani nych je sám nechtěl ale historky vo tom jak m10 krutě ujela čemusi jinýmu

jinak ford je ford, to bych taky neřek že je uplná pravda
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Žádnej mezityp nebyl, byl buď novější (kulatej) nebo starší (hranatej). Už jsem to psal (asi neumíš číst nebo nevím). Hranatý modely neměli nikdy motor s 16V a už vůbec to nebyla XR3i pokud to němělo turbo.adam320 píše:[já měl 8v a KE-Jetronic na tom byl taky![]()
jde o tzv mezityp přechod z hranatýho na kulatej v 89 a 90 jsem myslel že už je ten kulatej, no to je jedno, komentuj co chceš já to auto měl a XR3i 16V bez turba jsem viděl nejmíň třikrát a ve dvou jsem jel a vim o čem mluvim, byli včechny z 89 a jeli dost slušně, o kulatiny jsem se nezajímal a nezajímam ale já jsem s osmiventilem chromáckýmu čtyřválci taky s přehledem ujel, ve 150ti bych asi dostal ale na dvojku za 8vteřin 110 mi přišlo na auto s 350tis pod kapotou celkem slušný ať je to FORD nebo cokoli jinýho a proto si dovolim domnívat že 16V by m40 pokořil, netvrdim že každej každou, ale dovedu si to celkem živě představit
Nevím co si kde viděl nebo neviděl třeba desetkrát, ale 16V zetec byl použit kolem roku 1991-92 do novějšího modelu a to jestli chápeš nemohl být montován do starších modelů u kterých skončila výroba 7/90. Co je hrozně zajímavý, že to Ford nikdy nevyrobil a ty jsi to viděl aspoň třikrát, pokud teda nešlo o stodolovou zástavbu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Asi jsi nepochopil tvrzení : Ford je ford a BMW je BMW.Měla to bejt věta,která ukončuje dohady.Prostě jsem tou větou chtěl říci,že každý auto má svý pro a svý proti.To je to tak těžký pochopit.Jak jako že bys řekl,že to taky není úplná pravda ? Nebo mi chceš říct,že Ford je Ferrariadam320 píše: jinak ford je ford, to bych taky neřek že je uplná pravda
