Ktere auto se zadnim nahonem?
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Sierra měla konstrukční chybu v chlazení, odcházel 4. válec. V mínus 15°C je ten motor po ujetí 100 000 km prakticky nenastartovatelnej. 1,8 TD je to největší neštěstí, kterej Ford pustil na silnici.Dan td píše:1,8 TD je sračka největší, dva dny pod tím ležet a den jezdit. 1,8 D o malinko lepší, ale výkon a zrychlení horší než fáčko
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Tak to ti závidim.Já s mojí 320i najedu za dvě kila na klobouka 60km.Nevim....Night.chimera píše:jo jo kouzlo zadnihi nahonu taky me desne rajcujejen si myslim ze bmw 316,318 je celkem v pohode ja s nim jezdim do prace a o vikendu na disco nebo jen tak nocni projizdka a uzivim v pohode mam ted naklady za 200 kc najedu 90 km to jde kdyz tomu trosku nalozim tak najedu za dve ste tak 60-70km az povysim jdu do 2,5 dneska jsem se svezl ve 2,5 4*4 a je to docela mazec ,ale ja chci zadohrab


jj mas pravdu, vzdy jen na kombajnechFrancis píše:240D je malovalec, vic jak 140 to nejedeRaon píše:existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!Pohotovostni hmotnost ma 1385 (to nema ani 325iX Touring
) takze tezsi jiste je.
W123 byla s turbem jen 300D, tedy pokud nelzou na http://www.geocities.com/SiliconValley/ ... 3body.html Oznaceni 240TD je pro Station a znaci kombi, ne turbo.
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

me se to hrozne libi v kupeckuLukas-e21 píše:jojo, jenze W123 je pomalu o pul tuny těžšíFrancis píše:Existuje i 300D a 300D turbo. Ty uz docela jedou. Tata ma W123 240D a rekl bych ze E30 324d je lepe.Raon píše:ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
volil bych w123 240d da se v dobrym stavu jezdit kolem 8 a je pohodlny, ale nečekej sportovni jizdní vlastnosti je to auto pro "fotry"
P.S. nemit bawce jezdim s pianem, je to jeden z mala mercedesu pro kteryho mam slabost

([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

já jezdil se sierrou 2.0 DOHC tak za 8 a v zácpách za 10 ale po dálnici to sneslo i 7 furt 170. To auto mam pocit žere hodně když když po něm chceš axelerasi ale po fotrovsku to jde, jízdní vlastnosti uplně na piču, ale seženeš jí za 15koliků mraky. jinak na spotřebu je escort 1.8d uplně nářezovej, s tim se dá jezdit za 5 uplně krásně a jede to 180, teda mě to jelo. Sám si ho plánuju časem koupit, ale nenji to zadohrab. ale mít 35K tak neváham sehnat E30 diesel, to je tutový, nikdy jsem v tom nejel teda ale věřim že je to bawor
a hlavně krásnej...
e28 je zas libový pohodlí a tak moc taky nestojí

e28 je zas libový pohodlí a tak moc taky nestojí
JJ co se týče dieselovýho escorta - je to bída... poprvé sem do toho sedl a měl to někomu dovézt do Brna .Ten prvotní šok po nastartování
těžká klepatura , co se zrychlení týče,tak spíš nic jak moc
nikdy bych nevěřil ,že palubka v tom autě může skákat centimetr sem a tam
- Ty vybrace od motoru třásly celým autem
Never more





Never more

ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610
320i
my phone 732/866610
-
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
BMW
Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.
Re: BMW
tak asi takhle si to predstavuju takySupino píše:Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.

akorat, ze e30 zatim na veteransky znacky nedostanes
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28,
535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Myslíš ? No stejně je v něm malinká dirka,takže bych ho chtěl stejně dát pryč.No zase jedna dobrá rada,kterou jsem ještě nevyzkoušel.Díkadam320 píše:Tweety tenhle údaj jsem znal u 320i e30 dokud jsem nevyoperoval KAT, potom jsem se nestačil divit kolik výkonu to přidalo a kolik litrů mi to vrátilo do nádrže, a hlavně, je to jednoduchý proces![]()
Učinil jsem to i u svýho bejvalýho escorta a fungovalo to stejně

Re: BMW
Já vím, že teď E30 na veteránský papíry nedostanu. Chci tak 10 let počkat. Pak to budu jen leštit.



Raon píše:tak asi takhle si to predstavuju takySupino píše:Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto., zvlast tu Sestku
akorat, ze e30 zatim na veteransky znacky nedostanes
když jsou v pořádku silentbloky na motoru tak to vůbec netluče, problém toho auta je ale ten že brzo odejdou, já jezdil s jednim ve fakt supr stavu a ten neklepal a i jel dost rychle, no do města mi to přijde jako užitečný přibližovadlo, to člověk nesmí tak řešit, je to FORDPOL píše:JJ co se týče dieselovýho escorta - je to bída... poprvé sem do toho sedl a měl to někomu dovézt do Brna .Ten prvotní šok po nastartovánítěžká klepatura , co se zrychlení týče,tak spíš nic jak moc
nikdy bych nevěřil ,že palubka v tom autě může skákat centimetr sem a tam
- Ty vybrace od motoru třásly celým autem
![]()
![]()
Never more

75ka je od 2.0 vejš docela zábavná, má transaxle, což je fakt dobrý na rozložení hmotnosti a je jich tady docela dost...DAN píše:ta 75 má převodoftku a diff za kardanem, jestež to tak ? - to je hodně zajimavý řešení, ale se s touto koncepcí se určitě popasovali líp u Porsche - myslím 934And píše:alfa romeo 75 ale moje zkusenosti s timto autem - zadna slava![]()
- motor - kardan - převodovka, diff = dobré rozložení hmotnosti na nápravy
těch alfiček 75 - je prej v čr registrovanejch málo = málo ND "second hand"
Já sem vždy, když teče do botpro "piáno" - navíc zima = ideální doba pro nákup dieselovýho kárese
Merdeces "piáno" - pohodlný, bezpečný, pokud se o něj dobře někdo staral, kvalitní komponenty nahrazoval jen kvalitními komponenty = nesmrtelný auto
Bohužel už je jich míň než strašně málo v gutn stavu. Ale člověk musí jít štěstí naproti - kdo hledá občas najde

E36 323i coupé