Ktere auto se zadnim nahonem?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2004 14:17

To já koupil 524td bez hlavy s dokladama za 10 000,- , nainstaloval hlavu z 324d a frčím si v prostorným, tichým, celkem svižným autě za pár šupů . A na jaře půjde motor ven a šup s ním do e30
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 16. 12. 2004 14:18

Dan td píše:1,8 TD je sračka největší, dva dny pod tím ležet a den jezdit. 1,8 D o malinko lepší, ale výkon a zrychlení horší než fáčko :-(
Sierra měla konstrukční chybu v chlazení, odcházel 4. válec. V mínus 15°C je ten motor po ujetí 100 000 km prakticky nenastartovatelnej. 1,8 TD je to největší neštěstí, kterej Ford pustil na silnici.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 16. 12. 2004 14:35

Jo pravidelně každé ráno roztahuju známého s Escortem 1.8d.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 16. 12. 2004 14:38

1.8D v tom mym escu byla uplne v pohode, startovalo to v klidu i v zime... Ale proste to je chciplotina a je fakt, ze ja to mel jen chvili po nevlastnim otci, coz byl druhy majitel toho auta, r.v. 91 a my to meli od roku 94... Jo, to byly casy
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 16. 12. 2004 14:48

:shock: :shock: :shock: nejak zapominate na dalsi husty kary se zadnim nahonem... :twisted: :twisted: :twisted:

<------------------ obrazek pod nickem..... :twisted: :twisted: :twisted:
Obrázek

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 16. 12. 2004 17:11

Night.chimera píše:jo jo kouzlo zadnihi nahonu taky me desne rajcuje :twisted: jen si myslim ze bmw 316,318 je celkem v pohode ja s nim jezdim do prace a o vikendu na disco nebo jen tak nocni projizdka a uzivim v pohode mam ted naklady za 200 kc najedu 90 km to jde kdyz tomu trosku nalozim tak najedu za dve ste tak 60-70km az povysim jdu do 2,5 dneska jsem se svezl ve 2,5 4*4 a je to docela mazec ,ale ja chci zadohrab
Tak to ti závidim.Já s mojí 320i najedu za dvě kila na klobouka 60km.Nevim.... :cry: :(

Uživatelský avatar
Flery
Bazarník
Příspěvky: 6079
Registrován: 16. 05. 2003 23:55
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Flery » 16. 12. 2004 19:07

GeRoX píše::shock: :shock: :shock: nejak zapominate na dalsi husty kary se zadnim nahonem... :twisted: :twisted: :twisted:

<------------------ obrazek pod nickem..... :twisted: :twisted: :twisted:
asi proto ze rikal neco levnyho takze :idea:
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 18. 12. 2004 11:50

Francis píše:
Raon píše:existuje snad i 240TD, ale jinak je to vetsi tezsi auto
Ja bych sel asi ale stejne do BMW, ale spolehlivy prej sou!
240D je malovalec, vic jak 140 to nejede :-( Pohotovostni hmotnost ma 1385 (to nema ani 325iX Touring :-)) takze tezsi jiste je.

W123 byla s turbem jen 300D, tedy pokud nelzou na http://www.geocities.com/SiliconValley/ ... 3body.html Oznaceni 240TD je pro Station a znaci kombi, ne turbo.
jj mas pravdu, vzdy jen na kombajnech
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Příspěvek od Raon » 18. 12. 2004 11:53

Lukas-e21 píše:
Francis píše:
Raon píše:ja bych to videl na BMW v dieselu, nebo jestli chce neco co se (motoricky) i vseobecne skoro nesere stoji to malo a malo to zere - Mercedes Piano 200D nebo 220D, myslim ze oznaceni je W123 - ale vubec to nejede
Existuje i 300D a 300D turbo. Ty uz docela jedou. Tata ma W123 240D a rekl bych ze E30 324d je lepe.
jojo, jenze W123 je pomalu o pul tuny těžší :-)

volil bych w123 240d da se v dobrym stavu jezdit kolem 8 a je pohodlny, ale nečekej sportovni jizdní vlastnosti je to auto pro "fotry" :-)

P.S. nemit bawce jezdim s pianem, je to jeden z mala mercedesu pro kteryho mam slabost
me se to hrozne libi v kupecku 8) , s tou 2,8 to snad i trochu jede, ale u Mergla bych chtel stejne 8val - to k MB proste patri, bohuzel 8val se daval jen do S-klasse
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 12. 2004 12:20

já jezdil se sierrou 2.0 DOHC tak za 8 a v zácpách za 10 ale po dálnici to sneslo i 7 furt 170. To auto mam pocit žere hodně když když po něm chceš axelerasi ale po fotrovsku to jde, jízdní vlastnosti uplně na piču, ale seženeš jí za 15koliků mraky. jinak na spotřebu je escort 1.8d uplně nářezovej, s tim se dá jezdit za 5 uplně krásně a jede to 180, teda mě to jelo. Sám si ho plánuju časem koupit, ale nenji to zadohrab. ale mít 35K tak neváham sehnat E30 diesel, to je tutový, nikdy jsem v tom nejel teda ale věřim že je to bawor :wink: a hlavně krásnej...
e28 je zas libový pohodlí a tak moc taky nestojí

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 18. 12. 2004 12:28

Tweety tenhle údaj jsem znal u 320i e30 dokud jsem nevyoperoval KAT, potom jsem se nestačil divit kolik výkonu to přidalo a kolik litrů mi to vrátilo do nádrže, a hlavně, je to jednoduchý proces :D
Učinil jsem to i u svýho bejvalýho escorta a fungovalo to stejně

Uživatelský avatar
POL
Příspěvky: 446
Registrován: 08. 12. 2003 23:55
Bydliště: Würzburg

Příspěvek od POL » 19. 12. 2004 01:13

JJ co se týče dieselovýho escorta - je to bída... poprvé sem do toho sedl a měl to někomu dovézt do Brna .Ten prvotní šok po nastartování :? těžká klepatura , co se zrychlení týče,tak spíš nic jak moc :D nikdy bych nevěřil ,že palubka v tom autě může skákat centimetr sem a tam :shock: - Ty vybrace od motoru třásly celým autem :lol: :lol:
Never more :!:
ex 325i Touring
320i
my phone 732/866610

athlon_137
Příspěvky: 1885
Registrován: 15. 02. 2003 12:21

Příspěvek od athlon_137 » 19. 12. 2004 01:16

POL píše:nikdy bych nevěřil ,že palubka v tom autě může skákat centimetr sem a tam :shock:
Tohle umi aji Kadett :lol:

Supino
Příspěvky: 10
Registrován: 06. 04. 2003 09:19
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

BMW

Příspěvek od Supino » 19. 12. 2004 13:14

Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.

Uživatelský avatar
Raon
Příspěvky: 1572
Registrován: 18. 10. 2003 10:54
Bydliště: Shark's not Dead !!!

Re: BMW

Příspěvek od Raon » 19. 12. 2004 13:22

Supino píše:Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.
tak asi takhle si to predstavuju taky 8) , zvlast tu Sestku
akorat, ze e30 zatim na veteransky znacky nedostanes
([316i e30], 318i e36, M530xdA e60), 324td tour e30, 318i e21, 324d e30, 732iA e23, 524td e28, Obrázek535i e28, 325i e30 coupe, 635CSi e24, 540i tour 6q e34 -> 318i tour e30

Uživatelský avatar
Zave
Příspěvky: 4512
Registrován: 23. 06. 2004 06:16
Bydliště: Starobrno/Charlie's

Příspěvek od Zave » 19. 12. 2004 13:24

my doma mame 635csi e24... no je to supr, kdyz to v nedeli vytahnem, nalestime a protahnem... nebo na sraziky apod... proste BMWnavzdy... :wink:
330dT full porn... el sicny, televiza, dévédé atd :D

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 19. 12. 2004 14:28

adam320 píše:Tweety tenhle údaj jsem znal u 320i e30 dokud jsem nevyoperoval KAT, potom jsem se nestačil divit kolik výkonu to přidalo a kolik litrů mi to vrátilo do nádrže, a hlavně, je to jednoduchý proces :D
Učinil jsem to i u svýho bejvalýho escorta a fungovalo to stejně
Myslíš ? No stejně je v něm malinká dirka,takže bych ho chtěl stejně dát pryč.No zase jedna dobrá rada,kterou jsem ještě nevyzkoušel.Dík :wink:

Supino
Příspěvky: 10
Registrován: 06. 04. 2003 09:19
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW

Příspěvek od Supino » 19. 12. 2004 17:59

Já vím, že teď E30 na veteránský papíry nedostanu. Chci tak 10 let počkat. Pak to budu jen leštit. :D :D :D
Raon píše:
Supino píše:Já mám 318i. Jezdím s ním po městě za 10,5l/100km a v životě by mě nenapadlo, že to žere moc. Předtím jsem měl Oltcita a ten papal 13,5l/100l a nevytáhnul jsem z něj víc než 120 km/h. Doporučuji si nechat BMW. Má třeba větší spotřebu než ostatní značky. Ale kdo má BMW, tak ho má kvůli pohodlí a super svezení ne kvůli spotřebě. Uvažuju, že si ke svýmu dráčku baworáčku ještě koupím 635CSi a oba si je nechám jako veterány, protože i ten 318i je ve vynikajícím stavu a nebojím se s ním jet i 200 km/h. Dělám to sice nerad, protože ho radši leštím než závodím, ale když se na Vás ze zadu lepí blbec s novou Octavií, tak proč mu do kopce nenechat čuchnout kouře a ukázat mu, že 17 let starý auto jede líp než ten jeho křáp. I potom, co bych si koupil ještě ten 635CSi, si chci koupit novější typ 3 řady nebo i 5 řady. Ale E30 si určitě nechám, pokud ho nerozmlátím.
BMW navždy, jak to má tady někdo jako motto.
tak asi takhle si to predstavuju taky 8) , zvlast tu Sestku
akorat, ze e30 zatim na veteransky znacky nedostanes

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 19. 12. 2004 18:18

POL píše:JJ co se týče dieselovýho escorta - je to bída... poprvé sem do toho sedl a měl to někomu dovézt do Brna .Ten prvotní šok po nastartování :? těžká klepatura , co se zrychlení týče,tak spíš nic jak moc :D nikdy bych nevěřil ,že palubka v tom autě může skákat centimetr sem a tam :shock: - Ty vybrace od motoru třásly celým autem :lol: :lol:
Never more :!:
když jsou v pořádku silentbloky na motoru tak to vůbec netluče, problém toho auta je ale ten že brzo odejdou, já jezdil s jednim ve fakt supr stavu a ten neklepal a i jel dost rychle, no do města mi to přijde jako užitečný přibližovadlo, to člověk nesmí tak řešit, je to FORD :D ale spotřebou se tomu máloco vyrovná, jako jediný auto bych to ale nechtěl

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 19. 12. 2004 19:11

DAN píše:
And píše:alfa romeo 75 ale moje zkusenosti s timto autem - zadna slava :roll:
ta 75 má převodoftku a diff za kardanem, jestež to tak ? - to je hodně zajimavý řešení, ale se s touto koncepcí se určitě popasovali líp u Porsche - myslím 934 :roll: - motor - kardan - převodovka, diff = dobré rozložení hmotnosti na nápravy

těch alfiček 75 - je prej v čr registrovanejch málo = málo ND "second hand"

Já sem vždy, když teče do bot :twisted: pro "piáno" - navíc zima = ideální doba pro nákup dieselovýho kárese
Merdeces "piáno" - pohodlný, bezpečný, pokud se o něj dobře někdo staral, kvalitní komponenty nahrazoval jen kvalitními komponenty = nesmrtelný auto
Bohužel už je jich míň než strašně málo v gutn stavu. Ale člověk musí jít štěstí naproti - kdo hledá občas najde 8)
75ka je od 2.0 vejš docela zábavná, má transaxle, což je fakt dobrý na rozložení hmotnosti a je jich tady docela dost... :wink:
E36 323i coupé

Odpovědět