Jede to jako stejně výkonný benzín. Docela od spoda, ale ve 150km/h je to stejně mrtvý. Jsem zvědavej na 2,2 TDCi 114KW/155PS 360NmZáchvat píše:A co výkonější TDCi - zrychlení.
nafta X benzin
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No je fakt, že Ford spolupráci s PSA potřeboval jako prase drbání. Ropáky, který před tím vyrobil nestáli za nic. Zatím nemám informace zda bude 2.7HDi (u Fordu TDCi) použito do modelové řady mondeo, ale třeba jo. Zatím to zůstáva u objemu 2.2 TDCi.Záchvat píše:No Peugeot teď udělal 2.7HDi V6 - 150kw a 440Nm. Porovnání proti 3.0i V6 - 155kw a asi 295Nm. Taky jsem zvědav, jak to bude hýbat s 407. Mimochodem je to ve spolupráci s Fordem, viď Hanisi? Takže asi bude i v Mondeu.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobře porovnám ti Fiestu 1.3 benzín a 1.4 TDCi.
Fiesta 1.3 (70ps) Spotřeba město/mimo město/kombinace 8,4/5,0/6,2
Fiesta 1.4 TDCi(68PS) 5,6/4,0/4,6
Když pak uvážíš že dieselové provedení s podobnou výbavou je o 70 000,- CZK dražšší tak si spočítej kolik km musíš najezdit aby se ti začala nafta vyplácet a to do toho nepočítám případné výdaje na to když se ropa posere. Ještě pořád si myslíš že se ropa vyplatí?
Schválně jsem jako model použil nové auto, aby jsme se nemuseli dohadovat kolik co musí mít najeto, jak je co rezatý a že fiat je nejlepší.
Fiesta 1.3 (70ps) Spotřeba město/mimo město/kombinace 8,4/5,0/6,2
Fiesta 1.4 TDCi(68PS) 5,6/4,0/4,6
Když pak uvážíš že dieselové provedení s podobnou výbavou je o 70 000,- CZK dražšší tak si spočítej kolik km musíš najezdit aby se ti začala nafta vyplácet a to do toho nepočítám případné výdaje na to když se ropa posere. Ještě pořád si myslíš že se ropa vyplatí?
Schválně jsem jako model použil nové auto, aby jsme se nemuseli dohadovat kolik co musí mít najeto, jak je co rezatý a že fiat je nejlepší.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Pro ty co neumeji pocitat:
rozdil spotreby 1,6 ltr/100km, pri prumerne cene benzinu/nafty 26 Kc/ltr je rozdil ceny na 1 km 1,6x26/100=0,416 Kc/km
Navyseni ceny 70.000 Kc se tedy vrati po ujeti 70.000/0,416=168.269km !!!
A to se vyplati

rozdil spotreby 1,6 ltr/100km, pri prumerne cene benzinu/nafty 26 Kc/ltr je rozdil ceny na 1 km 1,6x26/100=0,416 Kc/km
Navyseni ceny 70.000 Kc se tedy vrati po ujeti 70.000/0,416=168.269km !!!
A to se vyplati

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Francis píše:Pro ty co neumeji pocitat:![]()
rozdil spotreby 1,6 ltr/100km, pri prumerne cene benzinu/nafty 26 Kc/ltr je rozdil ceny na 1 km 1,6x26/100=0,416 Kc/km
Navyseni ceny 70.000 Kc se tedy vrati po ujeti 70.000/0,416=168.269km !!!
A to se vyplati
U nového auta je to při dnešních cenách nafty jasný, ale když máš staršího diesla v dobrém stavu a naftu kupuješ za 15,-Kč, tak jsou to jiné počty že?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Namam kamarady co kradou a tak nemam pristup k nafte za 15,- KcLuboš píše:U nového auta je to při dnešních cenách nafty jasný, ale když máš staršího diesla v dobrém stavu a naftu kupuješ za 15,-Kč, tak jsou to jiné počty že?
Jelikoz jsem zivnostnik platce DPH, tak mam litr benzinu ne za 26 ale vlastne za 21,80 Kc. A bez kradeze

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Benzin vs. Nafta
Z moji zkusenosti vyplyva, ze s benzinem je o hodne lepsi svezeni nez s naftou, nicmene naftaka jsem si poridil, a rozdil ve spotrebe pocituji silne. Ve sve podstate usetrim 2000/mesicne (coz jako pro studenta neni malo). Samozrejme naklady na opravu by s tim pohnuly jinam, nicmene do svych baworu (i benzinovych) jsem daval tolik penez, ze je to jedno :o). Kdyz mluvim o starsich baworacich, tak je asi nejlepsi mit TD nebo D na jezdeni a R6 benzin na svezeni. Jo je to tak, uz se mi po mem atmosferickem benzinovem 2.0 styska :o) a to starsi TD nema plochou krivku vykonu, ci-li neni to nuda jako v oktavce (zkusenosti 1.9TD, plocha krivka vykonu, od 2 tis to jede, ale porad jsem cekal, ze to nekde okolo 3.5 tis zabere vic... a ono nic)
Ono dalsi veci je ten toc. moment, sice je o dost vyssi, ale zase musis mit delsi prevody - ci-li tezsi, takze o tu vyhodu castecne prichazis...
Proste diesel je dobry na presun z A do B, kdezto BMW benzin (a vubec BMW) je na svezeni z bodu A do bodu B. :-)
Ono dalsi veci je ten toc. moment, sice je o dost vyssi, ale zase musis mit delsi prevody - ci-li tezsi, takze o tu vyhodu castecne prichazis...
Proste diesel je dobry na presun z A do B, kdezto BMW benzin (a vubec BMW) je na svezeni z bodu A do bodu B. :-)
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
Tedy souhlasím, ale pouze u starších aut. U novějších se mi lépe jezdí s naftou, než s benzínem. Např. zase ta 307 1.6Hdi než 307 1.6 16V. Chceš ve 100km/h předjet s dieslem na pětku šlápneš a jedeš, s benzínem min. o kvalt dolu a stejně to není jako ta nafta na pětku, nemluvě o spotřebě.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Francis píše:Namam kamarady co kradou a tak nemam pristup k nafte za 15,- KcLuboš píše:U nového auta je to při dnešních cenách nafty jasný, ale když máš staršího diesla v dobrém stavu a naftu kupuješ za 15,-Kč, tak jsou to jiné počty že?
Jelikoz jsem zivnostnik platce DPH, tak mam litr benzinu ne za 26 ale vlastne za 21,80 Kc. A bez kradeze
Neřeším jestli je ta nafta kradená, nebo ne. Pro mě je důležité, že jezdím za slušný peníze. A nehraj si na moralistu.

- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
A můžeš mi říct,jakej je rozdíl mezi Octavii RS a trojkou Golfem s motorem z Octavie RS ?BOOST píše:2 Tweety: Tak to trochu poupravím, když srovnáš motory ze stejnýho roku a podobným stupni vyladění. Takže bych to spíš viděl Fabia RS vs. Octavia RS a myslím, že se s tou fábií může jít tak akorát vysrat.
BatohTweety píše:A můžeš mi říct,jakej je rozdíl mezi Octavii RS a trojkou Golfem s motorem z Octavie RS ?BOOST píše:2 Tweety: Tak to trochu poupravím, když srovnáš motory ze stejnýho roku a podobným stupni vyladění. Takže bych to spíš viděl Fabia RS vs. Octavia RS a myslím, že se s tou fábií může jít tak akorát vysrat.


E39 535i sedan
2 Tweety: Pokud vím, tak když uvedli Fabii RS, tak všude v časopisech psali, že to oproti Octavii RS nejede a že snad udělají taky benzínovou Fabii RS. A netvrď mi, že Fabie RS pojede Octavii RS, tomu nevěřím. Neber to osobně. Nechci se tady se s někým hádat.



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Az za tebou prijdou dva panove a zacnou se vyptavat, budes mluvit jinak.Luboš píše:Neřeším jestli je ta nafta kradená, nebo ne. Pro mě je důležité, že jezdím za slušný peníze. A nehraj si na moralistu.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
K ty ekonomice provozu a uzitny hodnote motoru-muzu se teda zeptat,proc se delaji uzitkovy auta,ktery toho hodne najedou, v dieslu? 
Jinak ale uznavam,ze kdyz clovek najede par tisic rocne,tak se to moc nevyplaci.Treba nasi koupili Toledo TDi v akci za cenu benzinu a Mondeo bylo taky v nejaky vyrazny slevicce-oni dobre vidi,ze je to neprodejny a pak nevidim duvod proc to nekoupit.Jinak teda nevim,ale zda se mi prehnany porad myslet na vstriky-Toledo melo nalitano neco kolem 100kKm a v motru se nemenilo vubec nic, co by nebylo bezna udrzba-vetsina tech motoru nalita pul milionu Km bez nejakych potizi.
Jeste k cene benzinu a nafty-i kdyz stoji stejne,tak Toledo jezdilo do 6litru nafty-1.6 nebo 1.8 v benzinu si pri tezsi noze vemou kolem 8-10l-to snad neni treba nejak prepocitavat.
Me by se ropak nevyplatil,ale jinak bych ho vubec nezvrhoval,kdyz nekdo jezdi vic-nepripadne mi to jako moc smysluplna debata-asi neco jako benzin vs plyn,ktera uz tu taky probihala.

Jinak ale uznavam,ze kdyz clovek najede par tisic rocne,tak se to moc nevyplaci.Treba nasi koupili Toledo TDi v akci za cenu benzinu a Mondeo bylo taky v nejaky vyrazny slevicce-oni dobre vidi,ze je to neprodejny a pak nevidim duvod proc to nekoupit.Jinak teda nevim,ale zda se mi prehnany porad myslet na vstriky-Toledo melo nalitano neco kolem 100kKm a v motru se nemenilo vubec nic, co by nebylo bezna udrzba-vetsina tech motoru nalita pul milionu Km bez nejakych potizi.
Jeste k cene benzinu a nafty-i kdyz stoji stejne,tak Toledo jezdilo do 6litru nafty-1.6 nebo 1.8 v benzinu si pri tezsi noze vemou kolem 8-10l-to snad neni treba nejak prepocitavat.
Me by se ropak nevyplatil,ale jinak bych ho vubec nezvrhoval,kdyz nekdo jezdi vic-nepripadne mi to jako moc smysluplna debata-asi neco jako benzin vs plyn,ktera uz tu taky probihala.