zástavba M52B28 do E30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
kalafuna
Příspěvky: 25
Registrován: 07. 06. 2013 07:58
Bydliště: vsetín

Příspěvek od kalafuna » 04. 05. 2014 12:59

EWS cvakne, i přes diagnostiku je start povolen, motor před zástavbou jel na 100%, rozvoďák jsem nesundával. připadá mi že je směs příliš chudá ale vstřiky jsem čistil ultrazvukem takže možná málo tlačí čerpadlo ?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 04. 05. 2014 13:50

změř tlak benzinu na liště. Nemáš přehozené palivové hadice?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

kalafuna
Příspěvky: 25
Registrován: 07. 06. 2013 07:58
Bydliště: vsetín

Příspěvek od kalafuna » 04. 05. 2014 16:33

hadice jsou zapojené dobře, tlak jsem neměřil ale čerpadlo u minulého motoru tlačilo normálně ale zkusím to..

Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 673
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Příspěvek od 528i » 12. 05. 2014 18:40

chlapi řešil se tu motor z e39, mám celou e39 m52b28, a chtěl bych dát ten motor do e30, mám i vanu a sací koš z e34 , ale musím to vůbec řešit? Nepasuje tam motor z e39 bez výměny, vany? držáky motoru předpokládám z e36, nemá s tím někdo zkušenosti?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 12. 05. 2014 21:44

vanu musíš přehodit e39 je skoro stejna jak e36, držáky nevím nikdy jsem je mezi sebou neporovnaval. Motorová elektrika je do e30 taky nevhodná svými konektory i delkou. ještě je otázka jestli máš singlevanos nebo doublevanos tam je to z elektrikou už trochu horší
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 673
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Příspěvek od 528i » 13. 05. 2014 05:09

děkuji už to vidím, držáky motoru by měli snad pasovat z e 36, elektriku mám také připravenou z e 36 m52b20, ako rát nevim co převodovka tu mám e39 asi jinou :( a ews si nechám vypnout, když vidím jaký s tim máte problémy, a já nejsem zrovna elektrikář :)

Uživatelský avatar
528i
člen E30.cz
Příspěvky: 673
Registrován: 17. 01. 2014 10:46
Bydliště: Liberec

Příspěvek od 528i » 13. 05. 2014 05:10

jo a motor je single vanos r.v. 1996

Dawe20
Příspěvky: 10
Registrován: 20. 10. 2011 12:45
Bydliště: Olomouc

Dotaz

Příspěvek od Dawe20 » 15. 08. 2014 19:09

Má někdo zkušenosti se zástavbou m54b30 do e30? Za radu,popřípadě návod co a jak rád zaplatím,v případě zájmu pište na email:kiwis123@seznam.cz
Předem díky za odpovědi:)

Maty Praha
člen E30.cz
Příspěvky: 283
Registrován: 30. 10. 2008 10:08
Bydliště: Praha-Trenčín

Příspěvek od Maty Praha » 25. 08. 2014 14:14

Konzultoval jsem stejny napad z Tino Trummerem-spravce webu e30.de, ktereho povazuju za fachmana, na strankach ma slusne navody na vselijaky prestavby a prave m54 a m52TU motory tam chybi. Odpovedel mi, ze mechanicky je to stejny, ale prusvih je elektronika "CAN Bus Kopplung zur ZKE Servotronic DSC" Kopplung znamena spojeni, synchronizace

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od alkaba » 25. 08. 2014 14:25

Spojení sběrnice CAN ke ZKE Servotronic DSC :wink: Podle mě je nutné nahodit taky snímače otáček kol apod., aby to fungovalo jak má :) Nebo tam naroubovat elektriku z M52? :)
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i

Jednou tříca, pořád tříca...

Obrázek Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 25. 08. 2014 19:04

To bude asi stejný jako s jednotkou na S62ku řekl bych.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 25. 08. 2014 20:49

Cubrd píše:To bude asi stejný jako s jednotkou na S62ku řekl bych.
v podstatě je to podobný, dá se na to udělat emulátor, kterej tomu nasimuluje signály atd. ale v konečným výsledku to může postavit na úplně jiným managementu :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Příspěvek od olee » 29. 11. 2014 22:22

jinak dozapojil jsem signál rychlosti z budíků do ŘJ motor získal mnohem lepší chod a reakci na plyn, paráda :lol:[/quote]

zdravim vsechny,
zajimalo by mne zapojeni signalu rychlosti,poradil by nekdo odkud kam se zapojuje?
popr.pozice zapojeni,cislo barva dratu?
diiky
E36 328i R.I.P.
E30 328i coupe
E34 tds tahac :D
Toledo 1.9d daily car-R.I.P.
E36 325i coupe

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 01. 12. 2014 15:05

Ahojte, vramci zástavby M52B28 do trici som sa rozhodol pre 325iX posilovač bez medzipodlozky s 1043 Girling hlavným valcekom. Prosim poradte ktorý výstup z hlavneho valceka je na predne a ktorý na zadne brzdy? Som z toho uz debil. predok aj zadok budu cez T čka kedže tento vlacek ma len dva výstupy. Ake stym mate skusenosti?
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

Uživatelský avatar
Fuseon
Příspěvky: 422
Registrován: 25. 11. 2007 22:38
Bydliště: Považská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fuseon » 02. 12. 2014 20:01

A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Re: zástavba M52B28 do E30

Příspěvek od olee » 13. 12. 2014 22:40

zdarec,no origo E30 ma z brzdoveho valce vyvod na zadni kola na strane kde neni posilovac,ve smeru jizdy vepredu..
ale nemelo by to byt jedno?
motor uz mam v kastli veci okolo hotove,motor v chodu ale rad bych vedel co to presne znamena:signal rychlosti z budiku do rj.
elektriku mam zatim na cokoladku jen...
poradi nekdo kdo vi?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Re: zástavba M52B28 do E30

Příspěvek od M40TURBO » 14. 12. 2014 01:57

Řídící jednotka používá signal rychlosti aby věděla že auto jede(brždění motorem atd.). M52 bere tenhle signál z abs/asc už je to tu několikrát které piny v zásuvce musíš propojit. pokud nebudeš mít tenhle signál motor bude mít max otáčky kolem 5 tisíc

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Re: zástavba M52B28 do E30

Příspěvek od olee » 14. 12. 2014 12:53

zapojene mam podle obrazku ktere jsem dal emczin,jen nektere draty mi nesedi
tachosignal-kastle neni zadny drat,motor sedi ale nevim kam zapojit?
tlak oleje-kastle misto cerno hnedy mam zeleno hnedy-kontrolka funguje
benzin pumpa-kastle misto fialovo cerveny mam 2ks zeleno fialovy-cerpadlo nefacha,pokud ho nenakrmim externe.
nemel by nekdo jeste nejake schem podle ktereho by se to dalo zapojit?prekontrolovat..
kastle 1.8M40 cupe rv.86

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: zástavba M52B28 do E30

Příspěvek od Venca » 14. 12. 2014 14:21

olee píše:...
kastle 1.8M40 cupe rv.86
To se ovšem nevyrábělo, něco jsi napsal špatně...

.

olee
Příspěvky: 82
Registrován: 24. 04. 2010 10:14
Bydliště: jizni morava

Re: zástavba M52B28 do E30

Příspěvek od olee » 14. 12. 2014 14:59

moje chyba,je to presne 4.11. 1987
m40 83kw

Odpovědět