Nefunkčný otáčkomer
Nefunkčný otáčkomer
Zdravím vás. Poradte mi prosím, v čom može byť chyba keď mi nejde otáčkomer aj ked som vymenil cely pristrojový panel.
324td Ma čidlo otáčkomněru na setrváku spojky,skus ho nejdřív očistit,často bývá špinavý od prachu z lamely a nebo zamaštěný...pokud ti troc¨hu teče gufero,potom očisti kontakty všude jak na kulatá spojce motorové elektryky s kabinou a nebo jeho zapojení s motorovym svazkem,jelikoš ti poskočí ručička tak budík prou má.Michino píše:Je to 324 D r.v. 1989. Pri zapnuti klučika ručička iba cukne.
tel.606347543
bych si tipnul, ze ISo samostatne cidlo nema - impulsy dava do budiku RJ.Marosqo píše:na E30 318IS je kde cidlo na Otackomer ?Vypadol mi otakcomer, ekonomer, hodinky a vnutorne osvetleniePoistky su vsetky v poriadku
Pojistky 21 a 10 (obe 7,5A) jsou OK? Jeste mne napada, ze na dvou E30 byly studene kontakty primo v pojistkove skrini...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
zdarec, ja mam na e30 touring uplne stejnej problem, z niceho nic !!!na E30 318IS je kde cidlo na Otackomer ?Vypadol mi otakcomer, ekonomer, hodinky a vnutorne osvetlenie Poistky su vsetky v poriadku
a k tomu jakoby vypadla z radia antena nesviti tuner a nejde ladit... ale radio běží pod proudem... jo a jestemi nejde teplomer vody , ani se nepohne - bez proudu, jde jen tachometr a benzinomer... a kontrolky,
tak co to je? nejakej konektor za radiem???
Diky za rady..
Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
otáčkoměr a ekonoměr kaput
Já vyměňoval rozvody u ISa a jediný co jsem musel demontovat z elektrického příšlušenství byli dva snímače. Jeden u prvního kola na vačce a druhý na řemenici na klikovce. Jen jsem je vyšrouboval a zapojený dal na stranu a po výměně rozvodů je dal zpět. A od té doby mě nejde otáčkoměr a ekonoměr. 

E21 318 karburator Death Banger
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
E21 316 karburator Blue Storm
E30 318 is Black Horse
E21 320 tc BAUR White Shark
je to tak mesic co jsem to resil u E30 324TD teplota a otacky jdou pres SI obvod. povymene baterek to slape tak jak ma. pujc si pristrolovku z jake koliv E30 a prohod na nich tu nalou kostku co je zepredu je na ni
BMWxx
x xxx xxx
x.xx xxx
a melo by to ukazovat spravne hodnoty na budicich pokud ne tak to baterkama neni.
x=cisla
BMWxx
x xxx xxx
x.xx xxx
a melo by to ukazovat spravne hodnoty na budicich pokud ne tak to baterkama neni.
x=cisla
budiky
zdarec, tak polovina nedostatků byla způsobena špatnou pojistkou která na první pohled byla OK, ale pod lupou byla vidět prasklina na drátku - výměna a vše OK, no a po výměně baterek v přístrojovce začalo šlapat i to ostatní, takže dík za rady a třícám zdar !
Salute to bmw: http://www.youtube.com/watch?v=MYdOZitM67M
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power
Super Drift: http://www.youtube.com/watch?v=5aXnMt0yUFI
Alpina Klasik: http://www.youtube.com/watch?v=8ACPYKBNDLU
ex:E3O sedan 316i M10 plast => 325i Touring M50-power + 325i Touring M20-power