Nevím, jestli jsem ho správně pochopil a taky nevím, zda to interpretuji přesně tak, jak mi to řekl, protože se v motoru zatím nevyznám, ale řekl mi zhruba tohle:
Špatně mazaný hydroštel cvaká. Příčina toho, že je hydroštel špatně mazaný, může být dvojí: Jednak ucpaná jakási kostička někde dole na bloku (snad regulátor tlaku oleje), nebo jakási kulička s pružinkou kdesi v hlavě, když se zasekne - je k ní prý velmi špatný přístup a poznat to jde snad jen defektoskopem, protože na ní není vůbec vidět.
Co vy na to jako odborníci? Souhlasíte s tím? Máte nějaké zkušenosti s tím, proč začnou hydroštely cvakat? Kde to nechat opravit dobře a levně? Na kolik přijde oprava cvakajících hydroštelů (tzn. výměna hydroštelů za nové + odstranění příčiny špatného mazání)?
A ještě jedna věc: je pravda, že na M40 se musí rozvody dělat po ujetí 45 tisíc km?
