V německu se dá EU2 na třícu normálně dodělat Stačí dokoupit regulátor, který při studeném motoru reguluje směs na chudší = méně emisí za studena, rychlejší zahřátí...hurá, máš EURO 2 Tady v té zemi je toto absolutně neřešitelný problém.
Pro zajímavost, německy je to Kaltlaufregler, česky bych to nazval regulátor studeného chodu.
Jinak takhle by měly jít přestavět všechny auta co mají řízený kat Ale ne tady
Ohledně eko vypalneho. Snad tu bude někdo znalý. Volal jsem kvůli tomu na dopravak v Hradci ale tam mi ani jeden z šesti zaměstnanců nebyl schopen odpovědět. ..
Eko daň se plati když vozidlo měni majitele?
Nebo když zmeni provozovatele majitel zůstává stejný.
V oběhu jsou taky dvě částky.
800kc prepis (ted otazka koho majitel ci provozovatel?)
50kc jen za zmenu udaju a vystavení maleho tp ( majitel ci provoz?)
Je mi známo ze veškeré prestupky pokuty a jine veci jdou za provozovatelem protoze majitel vozu muze byt treba nezletila osoba nebo leasing společnost. V případech kdy neni dohledan řidič.
Vzhledem k tomu že úředníci mi nebyli schopni dat mi odpověděd tazi se zde. Snad to nekdo vi:-)
Ja mam informaci ze eko a 800 jde pri zmene provozovatele.
Jiny zdroj zase tvrdi ze je to pri zmene majitele a zmena provot je 50kc
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Pokud vím, tak platí vždy majtel -> na něj se to auto přepisuje, on to zaplatí.
Ekoteroristická dan se platí jen jednou. Při dalším přepisu se už neplatí. Takže pokud už zaplacená byla nebo vyřešená přes invalidu (už ted nejde), tak už se opakovaně neplatí. Možná až zas posunou tu teroristickou hranici, tak je třeba možný, že si zas vymyslí znovu-zaplacení... diktát ekofašistů z Bruselu je nemilosrdný...
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
Řešil jsem to v únoru a Eko jsem musel zaplatit. U minulého majitele bylo vyřešeno přes invalidu a to se pak musí platit znovu, i když to tak bylo vyreseno už pred několika lety. Takže jsem vysolil 5000 za toura 2.4TD a držel jsem hubu protože mě všichni řikali že budu platit 10tis. Je tam jen nejaka vyjímka pokud to s tou vyřešenou ekodaní ( ZTP) bylo v polopřevodu nebo odhlášce před nějákým datem ted si nevzpomenu jakým. Pak u prvního člověka ktereho je auto dohlášeno ( přihlášeno) se výpalné neplatí
BMW pozitivní a netajim se tim
Ex.: Fiat Uno 1.4T, Citroen BX 1.9TD, e30 318i chrom, e34 524TD, e30 324TD tour, e36 328i tour, e39 530DA tour, e30 323i chrom
Akt.: e30 318i plast - renovace 87"
KIA Sportage 2.0TD 4x4
No jo jenže to jsi menil majitele i provozovatele na tebe...to porad neresi muj problém. ..eko uz sem taky musel platit. Ale vzdy jsem byl jak majitelem tak provozovatelem...
U báwa uz nechci zase vyhodit prachy za nic...
Takže modelova situace:
Majitel vozu bude stejny
Bude se menit provzovatel: eko a 800 ano / ne ?
http://www.eastwoodcarshow.cz - nezávislé recenze automobilů
ex.: ASTRA G, FORD PUMA, BMW E30
now: Rover 416 99´
work: Fiat Doblo, Škoda Fabia II
Ekodaň musíš zaplatit i když se mění pouze provozovatel (tady píše týpek v diskusi, že to má potvrzené z úřadu http://ekodan.eu/) a těch 50,- se platí jen pokud chceš vystavit duplikát za ztracený tp. Změna zapisovaná do registru je za 800
Mám v depozitu e30 318iS už skoro 6let. Teď se to chystám prodat a potřebuju vědět kolik se bude platit ekozlodějina, která jaksi v době odpočinku auta byla zavedena.
V techničáku mám v kolonce 16 (emise) uvedeno: "83.02B" a potom dole v poznámce: "vybaveno KAT-S2"
Takže jestli jsem to správně pochopil, tak když má e30 dodělanej Kaltlaufregler v německu a plní v říši normu EURO 2, tak v ČR si lze emise nechat změřit na Dekře a bude to zapsáno do TP?