Výměna motoru - legálně?

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Jakub318i
člen E30.cz
Příspěvky: 476
Registrován: 12. 03. 2008 00:19
Bydliště: Brno

Výměna motoru - legálně?

Příspěvek od Jakub318i » 29. 09. 2008 16:45

Nevíte někdo jestli je možné přepsat 1,8čku na 2,0? Legálně?

Případně kolik to stojí.

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Re: Výměna motoru - legálně?

Příspěvek od Mikka.M5 » 29. 09. 2008 16:58

Určitě to nejde a jestli je nějakej zpusob tak to bude tak drahý, že to nemá smysl. Legalizovat jinej motor se stejnym poctem valcu a stejným vzhledem se da uz mnohem jednoduseji 8)
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 29. 09. 2008 21:55

ale jde!!! z 1,8 na 2,0 to půjde!!! Skřivánek tuhle variantu uričtě zařídí!!!
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
mikin88
Příspěvky: 1882
Registrován: 08. 08. 2008 11:55
Bydliště: Haná

Příspěvek od mikin88 » 30. 09. 2008 07:56

že se tak ptám kdybch dělal přestavbu např. z 2,0 na 3,5 na co se pak plati pojistka? Na 2,0 nebo 3,5?

Uživatelský avatar
[CZ]Airwolf[OC]
Příspěvky: 1073
Registrován: 29. 01. 2005 11:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od [CZ]Airwolf[OC] » 30. 09. 2008 08:20

mikin88 píše:že se tak ptám kdybch dělal přestavbu např. z 2,0 na 3,5 na co se pak plati pojistka? Na 2,0 nebo 3,5?
:roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :shock: :lol: :lol: :lol:

Na to, co mas v papirech.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno :)

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 30. 09. 2008 09:35

musis to resit pres BMW, nekde tu najdes i kontakt... Cena je kolem 5000 (vcetne prestavbovy tech.). A auto musi bejt celi 'ready'... Jinak da se udelat vsechno co vyjizdelo z fabriky, takze m30 ti asi nelegalizuji...alespon takhle bylo receno me na jare...
736 129 249

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 09. 2008 11:15

pořád jsme v dosti zkorumovaném státě tak že pokud máš dostatek zelenejch bankovek tak to jde!

jinak třiapůli ti asi opravdu nezlegalizujou to už je moc!!!ale ten dvoulitr by podle mě šel! :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 30. 09. 2008 11:32

dyť tu někdo ma 3,5 v třice legalně takže to jde
Obrázek

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 09. 2008 11:35

ARMAN píše:dyť tu někdo ma 3,5 v třice legalně takže to jde
to říkám když máš dostatek zelenejch bankovek tak to jde a ukaž mi na něj prstem budu rád! :wink:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 30. 09. 2008 16:08

Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 30. 09. 2008 18:40

Muj nazor je takovy (tez i nejaka ta zkusenost), ze:

1, zastavbu M20B20 za M40(10)B18 lze, ale mozna te budou tlacit do zadni kotoucove napravy resp. do vseho co mela 320i v zakladu. Lze namitnout, ze ne vsechny 320i mely vzadu kotouce, ale kdo vi co si umanou.

2, tez si myslim, ze z 325i pujde udelat prestavba na cokoliv mensiho - ale to jaksi postrada smysl. Obracene uz tak vstricni nebudou. (napr. u mne skutecnost, ze mam legalne M50B25 je dana pouze tim, ze to puvodne byla 325e a tudiz mela vse stejne jako nejsilnejsi E30 (ne M3) a i tak to byl opruz na dlouhou dobu).

3, pokud do E30 zastavite neco modernejsiho / jineho nez se do E30 davalo tak muzete narazit na problem s drzaky - nejsou tovarni (svarene doma na kolene vam tezko uznaji za bezpecne i kdyz je to hodne diskutabilni), ale nerikam, ze je to pravidlo. Vse ostatni krome drzaku lze prohlasit za puvodni BMW dil a lze to uhadat.

4, na zelene bankovky bych dnes uz take prilis nesazel (nemyslim na STK, tam jim to muze byt jedno - mohou tvrdit, ze v dobe STK tam byl origo motor), protoze mit problem kvuli par "zelenym" a jedne shnile E30 zadnemu homologacnimu technikovi nestoji za to.

5, nelze prohlasit generalne jak na to, vse je reseno jako pripad od pripadu a take dost zalezi v jakem rozpolozeni se zrovna ten dulezity clovek nachazi. (mne poprve "vyhodil" se slovy jestli jsem normalni a po druhe se to dalo pomalu do pohybu).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

georgewolfik
Příspěvky: 1890
Registrován: 05. 08. 2006 11:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od georgewolfik » 30. 09. 2008 20:14

Vasa píše:Muj nazor je takovy (tez i nejaka ta zkusenost), ze:

1.SOuhlas..nenapadlo mě že by někoho nenapadlo to mít bez koutoučové nápravy na zadku..samozřejmost!

2.Oprc a zavidím ti to!!!

3.Tak je to v podstatě i v německu použiješ origo držáky a jsi na půl cestě k výhře!!!

4.Bral jsem to z nadsázkou a co se týče STK tak je to vždy jiné a diskutabilní.

5.Tohle už jsou prostě věci které jsou oprc ale souhlasím

Závěr? Nechtělo se mi to rozepisovat jak to máš ty!!! Ale vesměs máš stejné zkušenosti!!! Jen já jsem se ještě nedokopal k legalizaci té M50v mé tříce!! Třeba u našeho vetrána je to uplně jiné :wink: A je také dobré si na začátku položit otázku stojí to vůbec za to? :lol: :lol:
Obrázek
http://www.youtube.com/watch?v=HdXYsiuD0zs comntář by BOOOBIKÁÁÁÁ
www.vlk-art.cz 776 390 176

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 30. 09. 2008 20:56

Taky by mě zajímalo jak třeba dostat do cabria legálně 3.5 a mít jí v papírech. Jen do budoucna kdybych někde vydělal peníze :-)
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

xixao69
člen E30.cz
Příspěvky: 57
Registrován: 08. 08. 2010 13:11

Příspěvek od xixao69 » 30. 08. 2013 07:35

Cau sory ze oteviram starej topic ale jestli dobre ctu tak ja mam v papirech zapsanou 1,6 mam auto ve 2,5 podvozku tzn. Kotoucovku v predu chlazenou a 51perzny vzadu je kotoucovka taky a chtel bych tam legalne 2,5 origo cose do e30 davala takze by s tim nemel bejt problem. Diky moc za vase rady

Uživatelský avatar
Wosa
člen E30.cz
Příspěvky: 930
Registrován: 12. 10. 2011 11:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Wosa » 30. 08. 2013 08:09

Já jsem ted přestavbu řešil taky a Stehlík mi řikal, že ve finále ani kotoučovku mít nemusím. Ale pokud jí tam máš, o to lépe. Já taky zastavoval do 6válcové kastle a tak jsem měl o práci míň.

Takže problém mít nebudeš. Stačí si dojít za Stehlíkem, at Ti napíše schválení od BMW, pak jsem dělal technickou, tu jsem dostal na měsíc a s tim protokolem od STK a papírem od Stehlíka jsem šel na magistrát, kde jsem to předal a čekal asi týden, než to ouřední šiml schválí.. no a pak už jen STK (já ještě řešil VIN).. :)
E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly

Uživatelský avatar
BobbySD
Příspěvky: 2200
Registrován: 25. 02. 2007 13:00
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BobbySD » 30. 08. 2013 10:18

jojo neni to problem. v ramci modelove rady si tam muzes dat co chces
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA

Odpovědět