Výměna motoru - legálně?
Výměna motoru - legálně?
Nevíte někdo jestli je možné přepsat 1,8čku na 2,0? Legálně?
Případně kolik to stojí.
Případně kolik to stojí.
Re: Výměna motoru - legálně?
Určitě to nejde a jestli je nějakej zpusob tak to bude tak drahý, že to nemá smysl. Legalizovat jinej motor se stejnym poctem valcu a stejným vzhledem se da uz mnohem jednoduseji 

e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Muj nazor je takovy (tez i nejaka ta zkusenost), ze:
1, zastavbu M20B20 za M40(10)B18 lze, ale mozna te budou tlacit do zadni kotoucove napravy resp. do vseho co mela 320i v zakladu. Lze namitnout, ze ne vsechny 320i mely vzadu kotouce, ale kdo vi co si umanou.
2, tez si myslim, ze z 325i pujde udelat prestavba na cokoliv mensiho - ale to jaksi postrada smysl. Obracene uz tak vstricni nebudou. (napr. u mne skutecnost, ze mam legalne M50B25 je dana pouze tim, ze to puvodne byla 325e a tudiz mela vse stejne jako nejsilnejsi E30 (ne M3) a i tak to byl opruz na dlouhou dobu).
3, pokud do E30 zastavite neco modernejsiho / jineho nez se do E30 davalo tak muzete narazit na problem s drzaky - nejsou tovarni (svarene doma na kolene vam tezko uznaji za bezpecne i kdyz je to hodne diskutabilni), ale nerikam, ze je to pravidlo. Vse ostatni krome drzaku lze prohlasit za puvodni BMW dil a lze to uhadat.
4, na zelene bankovky bych dnes uz take prilis nesazel (nemyslim na STK, tam jim to muze byt jedno - mohou tvrdit, ze v dobe STK tam byl origo motor), protoze mit problem kvuli par "zelenym" a jedne shnile E30 zadnemu homologacnimu technikovi nestoji za to.
5, nelze prohlasit generalne jak na to, vse je reseno jako pripad od pripadu a take dost zalezi v jakem rozpolozeni se zrovna ten dulezity clovek nachazi. (mne poprve "vyhodil" se slovy jestli jsem normalni a po druhe se to dalo pomalu do pohybu).
1, zastavbu M20B20 za M40(10)B18 lze, ale mozna te budou tlacit do zadni kotoucove napravy resp. do vseho co mela 320i v zakladu. Lze namitnout, ze ne vsechny 320i mely vzadu kotouce, ale kdo vi co si umanou.
2, tez si myslim, ze z 325i pujde udelat prestavba na cokoliv mensiho - ale to jaksi postrada smysl. Obracene uz tak vstricni nebudou. (napr. u mne skutecnost, ze mam legalne M50B25 je dana pouze tim, ze to puvodne byla 325e a tudiz mela vse stejne jako nejsilnejsi E30 (ne M3) a i tak to byl opruz na dlouhou dobu).
3, pokud do E30 zastavite neco modernejsiho / jineho nez se do E30 davalo tak muzete narazit na problem s drzaky - nejsou tovarni (svarene doma na kolene vam tezko uznaji za bezpecne i kdyz je to hodne diskutabilni), ale nerikam, ze je to pravidlo. Vse ostatni krome drzaku lze prohlasit za puvodni BMW dil a lze to uhadat.
4, na zelene bankovky bych dnes uz take prilis nesazel (nemyslim na STK, tam jim to muze byt jedno - mohou tvrdit, ze v dobe STK tam byl origo motor), protoze mit problem kvuli par "zelenym" a jedne shnile E30 zadnemu homologacnimu technikovi nestoji za to.
5, nelze prohlasit generalne jak na to, vse je reseno jako pripad od pripadu a take dost zalezi v jakem rozpolozeni se zrovna ten dulezity clovek nachazi. (mne poprve "vyhodil" se slovy jestli jsem normalni a po druhe se to dalo pomalu do pohybu).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vasa píše:Muj nazor je takovy (tez i nejaka ta zkusenost), ze:
1.SOuhlas..nenapadlo mě že by někoho nenapadlo to mít bez koutoučové nápravy na zadku..samozřejmost!
2.Oprc a zavidím ti to!!!
3.Tak je to v podstatě i v německu použiješ origo držáky a jsi na půl cestě k výhře!!!
4.Bral jsem to z nadsázkou a co se týče STK tak je to vždy jiné a diskutabilní.
5.Tohle už jsou prostě věci které jsou oprc ale souhlasím
Závěr? Nechtělo se mi to rozepisovat jak to máš ty!!! Ale vesměs máš stejné zkušenosti!!! Jen já jsem se ještě nedokopal k legalizaci té M50v mé tříce!! Třeba u našeho vetrána je to uplně jiné



Já jsem ted přestavbu řešil taky a Stehlík mi řikal, že ve finále ani kotoučovku mít nemusím. Ale pokud jí tam máš, o to lépe. Já taky zastavoval do 6válcové kastle a tak jsem měl o práci míň.
Takže problém mít nebudeš. Stačí si dojít za Stehlíkem, at Ti napíše schválení od BMW, pak jsem dělal technickou, tu jsem dostal na měsíc a s tim protokolem od STK a papírem od Stehlíka jsem šel na magistrát, kde jsem to předal a čekal asi týden, než to ouřední šiml schválí.. no a pak už jen STK (já ještě řešil VIN)..
Takže problém mít nebudeš. Stačí si dojít za Stehlíkem, at Ti napíše schválení od BMW, pak jsem dělal technickou, tu jsem dostal na měsíc a s tim protokolem od STK a papírem od Stehlíka jsem šel na magistrát, kde jsem to předal a čekal asi týden, než to ouřední šiml schválí.. no a pak už jen STK (já ještě řešil VIN)..

E30 ´86 M20 Coupe M-Tech I "Chromtechnik"
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
E34 ´93 M50 Tour "Mobydick II"
E34 ´93 S38 AvusPower
E36 ´97 m43 Tour Dayly
jojo neni to problem. v ramci modelove rady si tam muzes dat co chces
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA