problem s M10
no to nevim ted o víkendu jsem to pečlivě skoumal a ten motor nejde ani když tam vubec neni víko (myslim víko filtru) je to M10 z roku 75 alew nevim mkterej měsíc a knížku jak na to na starý pětky nemam mam akorát na E34 a 30..ale pokud bys mi jí pujčil tak bych si jí nechal ofotit...jinak sem zjistil že ten karburátor stejnak nejde a přijde mi že tam snad chybí jedna tryska:-( dole až u příruby jsou dva závity v jednom je tryska a druhej je prázdnej tak nevim jestli tam náhodou taky nemá bejt tryska????:-///
To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK
Knížku K E12 taky nemám.
ETK by mělo jít stáhnout odtud:
http://crass.on.ru/bmw/etk/
Knížku K E12 taky nemám.
ETK by mělo jít stáhnout odtud:
http://crass.on.ru/bmw/etk/
no tak to stáhnout nejde:-( nebo alespon ne mě.......Venca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK
Knížku K E12 taky nemám.
ETK by mělo jít stáhnout odtud:
http://crass.on.ru/bmw/etk/
jestli ti to ETK funguje tak se prosím mrkni na ten karbec co tam mam já jestli má dole až u příruby 2 nebo 1 trysku...dík martinVenca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK
Knížku K E12 taky nemám.
ETK by mělo jít stáhnout odtud:
http://crass.on.ru/bmw/etk/
Jsou tu namalovaný různý typy.BMWAK píše:jestli ti to ETK funguje tak se prosím mrkni na ten karbec co tam mam já jestli má dole až u příruby 2 nebo 1 trysku...dík martinVenca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK
Knížku K E12 taky nemám.
ETK by mělo jít stáhnout odtud:
http://crass.on.ru/bmw/etk/
Ten do 7/75 má dole hlavní trysku 162 (dole z boku naležato), přes ní je šroub (tryska je schovaná pod ním) a obohacovací ventil pod ní nastojato - ve dnu karburátoru.
Šroub bohatosti směsi je z opačný strany dole, úplně až v tý přírubě.
--
Ten od 7/75 do 80 má namalovaný trysky uvnitř v tělese a zvenku jsou jen šrouby a volnoběžná tryska.
--
Je to bohužel vždy vyobrazený jenom z jedný strany.
Neumím z toho vytáhnout obrázky, jinak bych je sem hodil..

No to bych se hádal. Solex je proti třeba Pierburgům sranda a je mnohem jednodušší. Poslední karby měly některý trysky dokonce z fabriky zalitý plastem a nazdar. To že dávaj horší směs neznamená že nejdou seřídit.Daniel Honska píše:Tyhle karburatory maj obrovskou nevyhodu.Skoro vubec se nedaj serizovat-katastrofa.Moc mu ten problem nezavidim.Zase nemusi to byt karburatorem.Co zapalovani atd....Zkousej a snad na to prides,taky ti moc neumim pomoct-skoda,rad bych
2 BMWAK: Nemáš roztrhaný podtlaky? Jinak mě napadlo, že to občas fouká i hřídelkou co jsou na ní klapky. A klapka uvolněná/ohnutá není? Otevře se úplně?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena

jo jinak jak sem zjistil že to nejede tak sem sundal víko filtru a zespodu na něm byl olej:-(((a vubec nemam páru jak se tam mohl dostat
no tak já na to v neděli mrknu a pak dam vědět..jo slyšel sem vo těch karbcích ci jsi psal že mají snad 15 trysek:-( to bych štelovat nechtěl....btw já nemam ten závit ničim zalitej je to stejnej závit jako ten vedle co je tam tryska ale trysku sem tám cpát nskoušel...no v neděly budu snad chytřejší. 

