problem s M10

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 11. 2004 20:31

Koukám, že těch trysek je tam asi 5.
2 hlavní, přechodová, obohacovací, volnoběžná.
Taky nějaký vzdušníky.
A zřejmě akcelerační pumpička s injektorem.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 11. 2004 20:36

Aha, tak sorry, trysky píšeš, že jsi čistil.

I tak, někdy stačí bordel v některým kanálku.

Nastřikuje ta akcelerační pumpička?

Ještě mi napadá, jestli to nebere falešnej vzduch - i třeba přímo do karburátoru (prohnutý víko apod.).

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 22. 11. 2004 20:46

no to nevim ted o víkendu jsem to pečlivě skoumal a ten motor nejde ani když tam vubec neni víko (myslim víko filtru) je to M10 z roku 75 alew nevim mkterej měsíc a knížku jak na to na starý pětky nemam mam akorát na E34 a 30..ale pokud bys mi jí pujčil tak bych si jí nechal ofotit...jinak sem zjistil že ten karburátor stejnak nejde a přijde mi že tam snad chybí jedna tryska:-( dole až u příruby jsou dva závity v jednom je tryska a druhej je prázdnej tak nevim jestli tam náhodou taky nemá bejt tryska????:-///

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 11. 2004 20:58

To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK

Knížku K E12 taky nemám.

ETK by mělo jít stáhnout odtud:

http://crass.on.ru/bmw/etk/

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 23. 11. 2004 21:20

Venca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK

Knížku K E12 taky nemám.

ETK by mělo jít stáhnout odtud:

http://crass.on.ru/bmw/etk/
no tak to stáhnout nejde:-( nebo alespon ne mě.......

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 24. 11. 2004 00:56

A nefičí ti falešnej luft na přírubě mezi karbem a sáním??
Jinak to fakt vidim na něco upchatýho vo vnůtri.
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 24. 11. 2004 20:46

no i to je možný až budu mít chvýly čas tak to přetěsnim ale furt mi neni jasný proč ten motor píská spíš si myslim že je to "nějaká" mechanická součástka....

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 24. 11. 2004 20:49

Venca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK

Knížku K E12 taky nemám.

ETK by mělo jít stáhnout odtud:

http://crass.on.ru/bmw/etk/
jestli ti to ETK funguje tak se prosím mrkni na ten karbec co tam mam já jestli má dole až u příruby 2 nebo 1 trysku...dík martin

Venca.

Příspěvek od Venca. » 24. 11. 2004 23:19

BMWAK píše:
Venca. píše:To, do čeho koukam, je katalog dílů ETK

Knížku K E12 taky nemám.

ETK by mělo jít stáhnout odtud:

http://crass.on.ru/bmw/etk/
jestli ti to ETK funguje tak se prosím mrkni na ten karbec co tam mam já jestli má dole až u příruby 2 nebo 1 trysku...dík martin
Jsou tu namalovaný různý typy.

Ten do 7/75 má dole hlavní trysku 162 (dole z boku naležato), přes ní je šroub (tryska je schovaná pod ním) a obohacovací ventil pod ní nastojato - ve dnu karburátoru.
Šroub bohatosti směsi je z opačný strany dole, úplně až v tý přírubě.
--
Ten od 7/75 do 80 má namalovaný trysky uvnitř v tělese a zvenku jsou jen šrouby a volnoběžná tryska.

--

Je to bohužel vždy vyobrazený jenom z jedný strany.

Neumím z toho vytáhnout obrázky, jinak bych je sem hodil.. :cry:

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 25. 11. 2004 02:28

Daniel Honska píše:Tyhle karburatory maj obrovskou nevyhodu.Skoro vubec se nedaj serizovat-katastrofa.Moc mu ten problem nezavidim.Zase nemusi to byt karburatorem.Co zapalovani atd....Zkousej a snad na to prides,taky ti moc neumim pomoct-skoda,rad bych
No to bych se hádal. Solex je proti třeba Pierburgům sranda a je mnohem jednodušší. Poslední karby měly některý trysky dokonce z fabriky zalitý plastem a nazdar. To že dávaj horší směs neznamená že nejdou seřídit.

2 BMWAK: Nemáš roztrhaný podtlaky? Jinak mě napadlo, že to občas fouká i hřídelkou co jsou na ní klapky. A klapka uvolněná/ohnutá není? Otevře se úplně?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 25. 11. 2004 21:11

jo jinak jak sem zjistil že to nejede tak sem sundal víko filtru a zespodu na něm byl olej:-(((a vubec nemam páru jak se tam mohl dostat :shock: no tak já na to v neděli mrknu a pak dam vědět..jo slyšel sem vo těch karbcích ci jsi psal že mají snad 15 trysek:-( to bych štelovat nechtěl....btw já nemam ten závit ničim zalitej je to stejnej závit jako ten vedle co je tam tryska ale trysku sem tám cpát nskoušel...no v neděly budu snad chytřejší. :?

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 29. 11. 2004 20:06

tak vám všem díky za rady ale vypadá to že mi tam šel falešnej vzduch z příruby karbuurátoru utěsnil sem to a motor se nechá vytočit až na 6500 místo puvodních 5000 tak to ještě někdy pujdu projet a snad to bude v pohodě...moc díky......

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 30. 11. 2004 21:00

tak sem ho zmetka byl projet.a vysledek je že už točí téměř6000 ale pořát kolem 3500 až do 4000 otáček něco píská...... :?

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 06. 12. 2004 20:27

no karbec sem vyndal převrousil přírubu aby byla rovná zrovna tak ten plast co je mezi těsněnim tak to tam někdy vrátim a uvidim jak to pujede... :?

Odpovědět