Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
fifik
- Příspěvky: 147
- Registrován: 13. 02. 2003 07:52
- Bydliště: Bystřice Pod Lop.
Příspěvek
od fifik » 28. 05. 2003 06:43
Zdravím všechny, mám takový problém, zničeho nic mi začal svítit oilservis, nevím jestli je resetovaný, ale baterku jsem měl vytahlou asi měsíc. Tak nevím, co s tím?
-
Dolik007
- Příspěvky: 166
- Registrován: 18. 02. 2003 19:34
- Bydliště: Brno a okolí...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dolik007 » 28. 05. 2003 08:05
Rek bych, ze ti odesly baterky v pristrojovce. Jsou tam 2 dobíjecí baterky, ktery by mely vydrzet celou zivotnost auta ale asi nepocitaj s tim, ze nekdo vydela baterku
Takze koupit nekde novy NiCd nebo NiMh /nevim presne jaky tam jsou, spise ty NiCd/ a vymenit. I kdyz je potreba trochu letovani - v pristrojovce jsou "napevno"

-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Příspěvek
od athlon_137 » 28. 05. 2003 11:39
Sou tam NiCd, já sem si tam dal teplotně odolný. Pak na ně necháš nabodovat piny a jenom to přepájíš.

-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 28. 05. 2003 17:15
fifik píše:Zdravím všechny, mám takový problém, zničeho nic mi začal svítit oilservis, nevím jestli je resetovaný, ale baterku jsem měl vytahlou asi měsíc. Tak nevím, co s tím?
Nejdriv to zkus vyresetovat, nez budes davat novy baterky .....

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 28. 05. 2003 20:55
Někdy se ale při tom letování někde v těch budíkách něco pěkně pos...re

a pak blbnou totálně.

Takže opatrně a vzít na to trošku lepší pájku

.
-
Uli_d
- Příspěvky: 621
- Registrován: 13. 02. 2003 21:39
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Uli_d » 28. 05. 2003 21:02
Pokud nehodlas v nejblizsich dnech zase vyndavat baterku z auta tak to bude stacit vynulovat - ty akumulatory jsou tam presne pripad odpojeni baterky, ale asi holt nevydrzej mesic. Stejne jako je v pocitaci ta placata svina na udrzeni nastaveni biosu a datumu a casu. pri vypadnuti pojistek nebo transportu pocitace. Pokud budes mit pripojenou baterku v aute, tak to bude udrzovat vona a ty baterky by tam v podstate nemusely bejt nebo muzou bejt uplne vysrany.
-
fifik-
Příspěvek
od fifik- » 02. 06. 2003 06:53
Tak jsem to zkoušel vynulovat, spojil jsem 7 z 19, zapnul klíče ---a nic----, Svítí si to vesele dál. Tak mě poraďte co stím? Díky.
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 02. 06. 2003 19:17
fifik- píše:Tak jsem to zkoušel vynulovat, spojil jsem 7 z 19, zapnul klíče ---a nic----, Svítí si to vesele dál. Tak mě poraďte co stím? Díky.
Asi mas v pr..li ty baterky v pristrojovce. U nekterych E34 a E36 je treba nulovat pres odpor ( kolem 400 ohmu ), ale vsechny E30 mi vzdycky zhasly i na drat. Pokud teda nemeli spatny ty baterky ....

http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
fifik
- Příspěvky: 147
- Registrován: 13. 02. 2003 07:52
- Bydliště: Bystřice Pod Lop.
Příspěvek
od fifik » 04. 06. 2003 08:52
A kde se daj koupit, a kolik koštujou?
-
Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dan td » 04. 06. 2003 18:17
fifik píše:A kde se daj koupit, a kolik koštujou?
Kup normalni dobijeci tuzkovy, uz si nepamatuju, jestli ty mens nebo ty vetsi. Uvidis, az to rozvrtas. Ale i kdybys koupil ty druhy, vytahnes je na dratech nekam bokem...
http://www.e39.cz
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
-
Blumen_071
- member of yacht club Monaco
- Příspěvky: 2422
- Registrován: 11. 02. 2003 08:52
Příspěvek
od Blumen_071 » 04. 06. 2003 21:40
prvne nacvic ten reset pac ten te nemine...
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Příspěvek
od athlon_137 » 05. 06. 2003 06:47
Já sem měl jednu z těch baterek v prdeli (0V) a nešlo to vynulovat a bylo to furt kouslý. Až po výměně to bylo v pohodě. Tak zkus prvně vyměnit ty baterky. Kupoval sem prumyslovy (Saft VT AA KRMT 15/51) asi za 30,- za obě.

-
fifik
- Příspěvky: 147
- Registrován: 13. 02. 2003 07:52
- Bydliště: Bystřice Pod Lop.
Příspěvek
od fifik » 05. 06. 2003 12:54
Ještě pro přesnost, to jsou 1.2V nebo 1.5V
-
Uli_d
- Příspěvky: 621
- Registrován: 13. 02. 2003 21:39
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Uli_d » 05. 06. 2003 15:51
Tak vcera sem nuloval. Mam ten mensi konektor. Vzal sem drat, soupnul sem ho do 7 - (bacha na tom vicku to je zrcadlove - musis si to predstavit kdyz to je zavreny, pak je primo cislo nad prislusnou zdirkou) a druhym koncem sem se pres 30A pojistku dotknul sroubku couhajiciho z kastle. Spolupracovnik otocil klickem a za 5-8 vterin hlasil zhasnuti. Myslim, ale ze to funguje i tak ze nejdriv otocis a pak spojis, cekas a pak se des kouknout co si vsechno vypalil

-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Příspěvek
od athlon_137 » 05. 06. 2003 20:28
fifik píše:Ještě pro přesnost, to jsou 1.2V nebo 1.5V
NiCd nebo NiMH akumulátory sou 1,2V . 1,5V sou Alkalický - ty bych tam nedával.
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 05. 06. 2003 22:28
Jo jo
normální baterky nedávat . Blbnulo mi to taky tak sem ty budíky rozdělal a ten ňouma co to měl předemnou tam naletoval obyč. 1,5V a vychcali do celejch budíků

-
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 06. 06. 2003 00:53
V žádném případě to neletuj pistolovou trafopájkou

Pouze hrotovou,jinak zničíš MOSFETy a maš po palubce.
-
fifik
- Příspěvky: 147
- Registrován: 13. 02. 2003 07:52
- Bydliště: Bystřice Pod Lop.
Příspěvek
od fifik » 06. 06. 2003 06:52
Všem moc a moc díky.