chlazeni - topeni - nejde odvzdusnit

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
enthonio

chlazeni - topeni - nejde odvzdusnit

Příspěvek od enthonio » 21. 11. 2004 15:15

clazeni-topeni-nejde odvzdusit

Návštěvník

Re: chlazeni - topeni - nejde odvzdusnit

Příspěvek od Návštěvník » 21. 11. 2004 15:25

enthonio píše:clazeni-topeni-nejde odvzdusit
pomozte mi nekdo neda se stim jeydit -je tam strasna kosa -e 30 - 2.0i

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 21. 11. 2004 15:56

Možná, kdybys to trochu rozvedl, tak ti někdo poradí, ale tohle vypadá, že to psal někdo ožralej :roll:
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
ferda
Příspěvky: 707
Registrován: 10. 12. 2003 16:23
Bydliště: Ostrava-Vratimov

Příspěvek od ferda » 21. 11. 2004 17:09

Vypadá, že nebyl ožralý, ale spíše zmrzlý.
E28 520 stále v garáži

koupím motor 325E 95KW nabídky do sz díky

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 21. 11. 2004 17:12

u termostatu je nahoře takový šroub a tím se to ovzdušňuje
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 21. 11. 2004 19:52

Nevím, jestli to s tím souvisí, ale chtěl jsem dnes vylepšít bod mrazu chladící kapaliny a když jsem dole u chladiče vypustil množství původní kapaliny, abych pak dolil novou do většího mrazu, tak mi auto začlo stávkovat a když dolívám kapalinu do nádobky, tak hladina neklesá a auto skoro vaří. Do dneška bylo vše O.K., takže na rozbitej termostat to nevidím ( i když :( ) Ale nemohlo by to bej taky tím, že jsem neodvzdušnil systém ?

Díky za rychlou radu.

BlackM....W

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2004 21:01

1. dufam ze si novu kapalinu nelial do horuceho rozpaleneho motoru.

2. Nechaj ho bezat na volnobeh, otvor topenie, vyrovnavaciu nadrzku napln po vrch a cakaj. Ked bude kapalina z nadobky ubudat, pomaly! dolievaj, a na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 EDIT - c. 8 :oops: , trochu uvolnit a cakaj, kym nepotecie spod tej skrutky suvisly! prud kapaliny. Ked bude suvisly, dolej nadobku po strednu znacku, zavri odvzdusnovak a chod sa jemne! prejst s otvorenym topenim, aby kvapalina precirkulovala. Potom prip dolej po znacku a pre istotu este odvzdusni.

3. Ak sa kapalina straca a motor furt pyta vodu, je motorcek alebo minimalne tesnenie pod hlavou v riti.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 21. 11. 2004 21:18, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 21. 11. 2004 21:14

Max-Max píše:... na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 ...
:shock: Ja tam vzdy mel sroub se sestihranem 8mm 8)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2004 21:17

Francis píše:
Max-Max píše:... na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 ...
:shock: Ja tam vzdy mel sroub se sestihranem 8mm 8)
Sorry, mas pravdu. :oops:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ládínek » 22. 11. 2004 01:38

Max-Max píše:1. dufam ze si novu kapalinu nelial do horuceho rozpaleneho motoru.

2. Nechaj ho bezat na volnobeh, otvor topenie, vyrovnavaciu nadrzku napln po vrch a cakaj. Ked bude kapalina z nadobky ubudat, pomaly! dolievaj, a na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 EDIT - c. 8 :oops: , trochu uvolnit a cakaj, kym nepotecie spod tej skrutky suvisly! prud kapaliny. Ked bude suvisly, dolej nadobku po strednu znacku, zavri odvzdusnovak a chod sa jemne! prejst s otvorenym topenim, aby kvapalina precirkulovala. Potom prip dolej po znacku a pre istotu este odvzdusni.

3. Ak sa kapalina straca a motor furt pyta vodu, je motorcek alebo minimalne tesnenie pod hlavou v riti.
Jen bych doplnil... Já ho odvzdušnuju vždy do kopce... vylítaj líp bubliny...
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

Uživatelský avatar
BlackM
Příspěvky: 234
Registrován: 10. 03. 2004 19:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BlackM » 22. 11. 2004 19:47

Vše je v poho, stačilo to odvzdušnit...

Už jsem se lek, že je v pr.. těsnění pod hlavou.

Odpovědět