chlazeni - topeni - nejde odvzdusnit
Re: chlazeni - topeni - nejde odvzdusnit
pomozte mi nekdo neda se stim jeydit -je tam strasna kosa -e 30 - 2.0ienthonio píše:clazeni-topeni-nejde odvzdusit
Nevím, jestli to s tím souvisí, ale chtěl jsem dnes vylepšít bod mrazu chladící kapaliny a když jsem dole u chladiče vypustil množství původní kapaliny, abych pak dolil novou do většího mrazu, tak mi auto začlo stávkovat a když dolívám kapalinu do nádobky, tak hladina neklesá a auto skoro vaří. Do dneška bylo vše O.K., takže na rozbitej termostat to nevidím ( i když
) Ale nemohlo by to bej taky tím, že jsem neodvzdušnil systém ?
Díky za rychlou radu.
BlackM....W

Díky za rychlou radu.
BlackM....W
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
1. dufam ze si novu kapalinu nelial do horuceho rozpaleneho motoru.
2. Nechaj ho bezat na volnobeh, otvor topenie, vyrovnavaciu nadrzku napln po vrch a cakaj. Ked bude kapalina z nadobky ubudat, pomaly! dolievaj, a na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 EDIT - c. 8
, trochu uvolnit a cakaj, kym nepotecie spod tej skrutky suvisly! prud kapaliny. Ked bude suvisly, dolej nadobku po strednu znacku, zavri odvzdusnovak a chod sa jemne! prejst s otvorenym topenim, aby kvapalina precirkulovala. Potom prip dolej po znacku a pre istotu este odvzdusni.
3. Ak sa kapalina straca a motor furt pyta vodu, je motorcek alebo minimalne tesnenie pod hlavou v riti.
2. Nechaj ho bezat na volnobeh, otvor topenie, vyrovnavaciu nadrzku napln po vrch a cakaj. Ked bude kapalina z nadobky ubudat, pomaly! dolievaj, a na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 EDIT - c. 8

3. Ak sa kapalina straca a motor furt pyta vodu, je motorcek alebo minimalne tesnenie pod hlavou v riti.
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 21. 11. 2004 21:18, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Max-Max píše:... na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 ...


328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Ládínek
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1101
- Registrován: 11. 05. 2004 13:03
- Bydliště: Slapy - Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jen bych doplnil... Já ho odvzdušnuju vždy do kopce... vylítaj líp bubliny...Max-Max píše:1. dufam ze si novu kapalinu nelial do horuceho rozpaleneho motoru.
2. Nechaj ho bezat na volnobeh, otvor topenie, vyrovnavaciu nadrzku napln po vrch a cakaj. Ked bude kapalina z nadobky ubudat, pomaly! dolievaj, a na termostate je skrutka s hlavickou c. 10 EDIT - c. 8, trochu uvolnit a cakaj, kym nepotecie spod tej skrutky suvisly! prud kapaliny. Ked bude suvisly, dolej nadobku po strednu znacku, zavri odvzdusnovak a chod sa jemne! prejst s otvorenym topenim, aby kvapalina precirkulovala. Potom prip dolej po znacku a pre istotu este odvzdusni.
3. Ak sa kapalina straca a motor furt pyta vodu, je motorcek alebo minimalne tesnenie pod hlavou v riti.
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring

325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
