zástavba M52B28 do E30

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 06. 01. 2013 16:55

Tak to je zvláštní, jako nemám to ze svoji hlavy, až to uvidí Stany nebo M40turbo určitě ti poradí líp ale co sem pochopil já tak ta řemenice má bud jiný počet zubů nebo zub vynechaný v jiném místě, tak či tak ti to nebude pálit kdy má. Teda za předpokladu že máš M50 řemenici a M52 elektriku.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

linz
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 01. 2007 20:02
Bydliště: okr.Litomerice

m52 b28

Příspěvek od linz » 08. 01. 2013 12:03

tak jsem tam dal jinou řemenici která je z m52 (prej) měla stejnej počet zubu a stejně vynechanou mezeru no a taky nic ani si to neprdne.KOMU MÁM ZAVOLAT KDO BY MY TO DAL DOHROMADY SAMOZŘEJMĚ ŽE DOSTANE ZAPLACENO.dik
bordel,čubinec,nekázeň

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 09. 01. 2013 04:55

jinak vynechany zub maji bezvanos motory. Zkontroluj ukostření cívek a při startu změř napajení cívek
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 13. 01. 2013 02:26

Zdravim pani akurat pred dvoma dnami som zastaval motor do e30 vsetko je super ako ma byt... napojili sme dneska s bmwdrifterom elektriku a nastali prve problemi a nejako som vycerpal svoje vedomosti a dufam ze tu bude mat niekto nejaku dobru radu.. vsetko je dobre zapojene auto najprv nehadzalo iskru ale to uz som vyriesil.. toci a snazi sa nakopnut ale nenakopne... ked som mu dal trosku cistica na brzdy chytil ale hned skapal ked ho nemal... ked mu dam plny plyn vyleti do otacok ale bez plynu skape.. ked som rozobtal palivovu rampu tak trisky striwkali a sviecky hadzu iskru... jedine co ma este napadlo ze je zle je palivove cerpadli ze nema dostatocny tlak a preto nema dostatok paliva... ma niekto nejaku uzitocnu radu kde robim chybu? Alebo strrtol sa uz niekto s takym dacim?

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 13. 01. 2013 08:20

zkusil bych kontrolu na netesnost,mel sem na 2,8 blbe nasazenou hadici do sani a delalo toblbosti
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 13. 01. 2013 10:17

na pumpu bych to nesvadel, kazda seriova z e30 by to mela davat uplne stejne, regulatory tlaku bejvaj nastaveny na 2,5bar myslim u vsech tech motorizaci
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 13. 01. 2013 13:05

Ale tak nemoze byt ze pumpa tlaci slabo ze uz je k.o.?

Uživatelský avatar
Arnold
Příspěvky: 299
Registrován: 08. 08. 2012 17:29
Bydliště: Michalovce, SK

Příspěvek od Arnold » 13. 01. 2013 13:13

Pozri aj palivove vedenie ci nieje niekde upchane, palivovy filter ci nieje prilis zaneseny.. Najprv hladaj lacne chyby a az potom cerpadlo a podobne drahe veci.

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 13. 01. 2013 13:21

nebo to taky brutálně přísává falešnej vzduch za váhou vzduchu ...
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 13. 01. 2013 13:49

MattyX píše:nebo to taky brutálně přísává falešnej vzduch za váhou vzduchu ...
Nema kde vsetky hadice som kukal vsetko zapojene a s z podsania tiez nie vsetko dobre dotiahnute

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 13. 01. 2013 19:41

Vymenil som dneska cerpadlo za cerpadlo s e36 lepsie cuca aj lepsi zvuk ma ale stale nic nastartuje a skape pridam plyn ide pustim plyn skapee dam cistic do sania nastartuje nema cistic skape stale to iste

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 13. 01. 2013 20:01

Nejsou naopak přívod/zpětka benzínu?
Obrázek
Sleeper status advocate

linz
Příspěvky: 70
Registrován: 26. 01. 2007 20:02
Bydliště: okr.Litomerice

m52 b28

Příspěvek od linz » 13. 01. 2013 22:23

tak ještě se vrátím k tomu mému problému musím poděkovat snejkovy z bmw klubu nevím jestly je i tady po telefonu my poradil když mám EWS 2 tak musim ještě dát z hlavního modulu EWS z pinu12 kabel na pin36 do řj.že to bez něj prej nepoběží a taky že jo hned to chytlo.moc díky SNEJKU!!! a pak jsem měl problém ještě že to netočilo víc jak 5tís.otaček a chyba byla v zapojení mot zásuvky na mé motorové elektrice mám signál rychlosti na pinu č.9 a to jsem našel na e30.de
bordel,čubinec,nekázeň

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 13. 01. 2013 23:59

Fusion píše:Nejsou naopak přívod/zpětka benzínu?
Skusal som to prehadzovat a nic... urcite to mam dobre napojene..

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 14. 01. 2013 00:45

nemáš skřipnutou hadici od zpátečky benzínu? Pak maš v systemu moc velky tlak a jde tam hodně benzinu
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 14. 01. 2013 00:52

Hadicka ke uplne ok obidve som kukal...skor ma napadlo ci nemam identicku chybu s ews ako tu kolega co pisal stym pinom 12 s hlavneho ews do.pinu 36 v rj lebo kukal som pin 12 na module a nic tam nemam..:D ziadny kabel...

Robi tk to ze nakopne na 1-2 sec a potom skape

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 14. 01. 2013 08:48

- ventil volnoběhu zkontrolovat a pročistit
- zkusit nastartivat bez váhy a/nebo bez čidla pozice klapky
- zkusit zmáčnou a držet brzdu při startu
- vyměnit hlavní relé a relé benz. pumpy, kup nový nejlíp
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 14. 01. 2013 08:50

EWS byl to podle mě nenechalo nastartovat vůbec, pokud tam není nějakej zbytek benzínu. Když nešáhneš na plynovej pedál tak to chvilku jede?
Obrázek
Sleeper status advocate

belowzero
Příspěvky: 307
Registrován: 18. 06. 2008 20:36
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od belowzero » 14. 01. 2013 09:09

Relatka su nove menil som vsetky bez plynu ked startujem natoci a hned skape do 2sekund..
Skusal som aj bez vahy aj bez klapky aj bez teplotneho cidla aj bez regulatoru volnobehu skusim zajtra este vymenit regulator

Uživatelský avatar
Kubajz von Odry
člen E30.cz
Příspěvky: 3689
Registrován: 25. 05. 2004 13:22
Bydliště: Odry

Příspěvek od Kubajz von Odry » 14. 01. 2013 10:41

- zkusit zmáčnou a držet brzdu při startu

- tohle ovlivňuje co? to sylším prvně
Obrázek

Odpovědět