problem s M10

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

problem s M10

Příspěvek od BMWAK » 13. 11. 2004 19:36

mam celkem problem s motorem v mojí e12.je to 1,8 (karburátor) a v pohodě s nechá vytočit do 3000 otáček ale potom se tomu motoru nechce a něco v něm malinko píská.....nevíte někdo čim by to mohlo bejt???muže to být pumpou??? :(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 11. 2004 12:00

Tenhle motor M10 1,8 karb. a zřejmě ještě ten starší typ karburátoru 2B4 má málokdo.

V Jak na to něco o obou typech je, ale to asi máš.

Já mám doma ležet 2BE s ŘJ a sáním, do poslední chvíle jezdil.
Bohužel mu nerozumím.

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 16. 11. 2004 13:16

Venca píše:Tenhle motor M10 1,8 karb. a zřejmě ještě ten starší typ karburátoru 2B4 má málokdo.

V Jak na to něco o obou typech je, ale to asi máš.

Já mám doma ležet 2BE s ŘJ a sáním, do poslední chvíle jezdil.
Bohužel mu nerozumím.
no to já nevim co je to za typ karburátoru jen vim že je to solex.... a to auto i motor je z roku 1975:-( tak s tim snad něco vyvedu..jinak to nemá ani bezkontaktový zapalování.... :roll:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 16. 11. 2004 13:26

Pokud nejsi profík sám, jdi za profíkem.

Já jel na diagnostiku spíš preventivně a nelituju toho.

A je to blízko...

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 17. 11. 2004 20:28

no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 17. 11. 2004 20:34

Benzínovej filtr, trysky, všechno čistý? :wink:
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 17. 11. 2004 20:34

no já bych to viděl na vačku alle takhle se těžko radí
Život je jen náhoda .....

Venca.

Příspěvek od Venca. » 17. 11. 2004 20:40

BMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCH
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.

Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 4284
Registrován: 20. 02. 2003 08:05
Bydliště: Kousek od Ml Boule
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo » 17. 11. 2004 20:44

Venca. píše:
BMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCH
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
ale tohle je karbec a ještě B2 solex Určitě
Život je jen náhoda .....

Uživatelský avatar
Stepan
Příspěvky: 950
Registrován: 14. 02. 2003 05:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stepan » 17. 11. 2004 20:57

Nebo tam někdo nabastlil karbec ze škodovky. S těma to nechtělo do otáček, ale zas to prej míň žralo :?
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena :twisted:

Venca.

Příspěvek od Venca. » 17. 11. 2004 21:01

Ivo píše:
Venca. píše:
BMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCH
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
ale tohle je karbec a ještě B2 solex Určitě
I někdo s karburátorovou E30 316 2BE u něj byl.

Je někdo jiný okolo, kdo tomu rozumí?

Vím, že kdysi jeden můj spolupracovník jezdil s E12 M10 k Ptáčkovi...

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 18. 11. 2004 22:26

Venca. píše:
Ivo píše:
Venca. píše: Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCH
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
ale tohle je karbec a ještě B2 solex Určitě
I někdo s karburátorovou E30 316 2BE u něj byl.

Je někdo jiný okolo, kdo tomu rozumí?

Vím, že kdysi jeden můj spolupracovník jezdil s E12 M10 k Ptáčkovi...
no tak k ptáčkovy bych si už nedal ani spravit kolo je to muj soused:-/

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 18. 11. 2004 22:28

Stepan píše:Nebo tam někdo nabastlil karbec ze škodovky. S těma to nechtělo do otáček, ale zas to prej míň žralo :?
ne ne je to baworáckej karbec...to auto normálně jezdilo a mělo výkon ale pak stálo no a už se mu nechce......

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 18. 11. 2004 22:32

tak jsem o víkendu dal jinou pumpu a už to nepíská ale stejně mi prijde že to jde pomalu do otáček ale uvidim až to projedu...jinak zatim moc děkuju za rady...ps karbec a trysky sem čistil a filtr taky....

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 11. 2004 22:57

BMWAK:

Aha, tak to sedí s tím, co mi tvrdí už asi 10 lidí z okolí Plzně
- ptáček = fušér.

Známej si tam dával totéž, co máš - E12 M10, zelenou metalízu.

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 20. 11. 2004 00:47

Venca. píše:BMWAK:

Aha, tak to sedí s tím, co mi tvrdí už asi 10 lidí z okolí Plzně
- ptáček = fušér.

Známej si tam dával totéž, co máš - E12 M10, zelenou metalízu.
no jo ale ono už mu tam naštěstí nepatří skoro nic ted už jsou tam kluci co umí dělat a nefalšujou tak jako on....podle mě by toho chlapa měli zavřít je to docela magor (znam ho osobně)

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 21. 11. 2004 19:46

tak už mě fakt nenapadá co s tim mam udělat.skontroloval jsem svíčky,rozdělovač,kabely,vačku,pumpu karburátor,vzduhovej filtr atd.... a pořát ten motor nejde.
máte ještě nějakej nápad co s tim mam udělat??? :?

Venca.

Příspěvek od Venca. » 21. 11. 2004 20:05

BMWAK píše:tak už mě fakt nenapadá co s tim mam udělat.skontroloval jsem svíčky,rozdělovač,kabely,vačku,pumpu karburátor,vzduhovej filtr atd.... a pořát ten motor nejde.
máte ještě nějakej nápad co s tim mam udělat??? :?
:lol:
Město Touškov...

Já si taky snažím udělat si všechno možný, ale i preventivní prohlídka na diagnostice mi za to stála.

Máš nějakej manuál k tomu karburátoru?

Uživatelský avatar
BMWAK
Příspěvky: 2561
Registrován: 10. 10. 2004 19:10
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od BMWAK » 22. 11. 2004 20:01

no nemam k tomu karburátoru aboslutně nic:-( no vono je štěstí že mam alespon papíry od toho auta:-)

Venca.

Příspěvek od Venca. » 22. 11. 2004 20:20

BMWAK píše:no nemam k tomu karburátoru aboslutně nic:-( no vono je štěstí že mam alespon papíry od toho auta:-)
V "Jak na to.." jsou jen popisy k 2B4 a 2BE.

Jestli máš E12 518 M10 1975, tam je karburátor PDSI do 7/75 a pak DIDTA, jak teď koukám do katalogu dílů.
Ty vypadají jinak.

Mě napadlo, jestli to není okruh 2. stupně, nebo něco takovýho.

Zkoušels do něj koukat, popř. čistit nějaký trysky?

Odpovědět