
problem s M10
problem s M10
mam celkem problem s motorem v mojí e12.je to 1,8 (karburátor) a v pohodě s nechá vytočit do 3000 otáček ale potom se tomu motoru nechce a něco v něm malinko píská.....nevíte někdo čim by to mohlo bejt???muže to být pumpou??? 

no to já nevim co je to za typ karburátoru jen vim že je to solex.... a to auto i motor je z roku 1975:-( tak s tim snad něco vyvedu..jinak to nemá ani bezkontaktový zapalování....Venca píše:Tenhle motor M10 1,8 karb. a zřejmě ještě ten starší typ karburátoru 2B4 má málokdo.
V Jak na to něco o obou typech je, ale to asi máš.
Já mám doma ležet 2BE s ŘJ a sáním, do poslední chvíle jezdil.
Bohužel mu nerozumím.

Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCHBMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
ale tohle je karbec a ještě B2 solex UrčitěVenca. píše:Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCHBMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
Život je jen náhoda .....
I někdo s karburátorovou E30 316 2BE u něj byl.Ivo píše:ale tohle je karbec a ještě B2 solex UrčitěVenca. píše:Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCHBMWAK píše:no to teda nevim co bych byl s E12 na diagnostice platnej...a docela si myslim že by to auto ani nenapíchly páč ten starej konektor asi mít nebudou.... ale ted sem tam dal jinou pumpu a trochu se to vylepšilo...tak uvidim.....
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
Je někdo jiný okolo, kdo tomu rozumí?
Vím, že kdysi jeden můj spolupracovník jezdil s E12 M10 k Ptáčkovi...
no tak k ptáčkovy bych si už nedal ani spravit kolo je to muj soused:-/Venca. píše:I někdo s karburátorovou E30 316 2BE u něj byl.Ivo píše:ale tohle je karbec a ještě B2 solex UrčitěVenca. píše: Řek bych, že odborník přes vstřikovací a zapalovací soustavy BOSCH
(Město Touškov - p. Dezort) by něco vědět mohl.
Je někdo jiný okolo, kdo tomu rozumí?
Vím, že kdysi jeden můj spolupracovník jezdil s E12 M10 k Ptáčkovi...
no jo ale ono už mu tam naštěstí nepatří skoro nic ted už jsou tam kluci co umí dělat a nefalšujou tak jako on....podle mě by toho chlapa měli zavřít je to docela magor (znam ho osobně)Venca. píše:BMWAK:
Aha, tak to sedí s tím, co mi tvrdí už asi 10 lidí z okolí Plzně
- ptáček = fušér.
Známej si tam dával totéž, co máš - E12 M10, zelenou metalízu.
BMWAK píše:tak už mě fakt nenapadá co s tim mam udělat.skontroloval jsem svíčky,rozdělovač,kabely,vačku,pumpu karburátor,vzduhovej filtr atd.... a pořát ten motor nejde.
máte ještě nějakej nápad co s tim mam udělat???

Město Touškov...
Já si taky snažím udělat si všechno možný, ale i preventivní prohlídka na diagnostice mi za to stála.
Máš nějakej manuál k tomu karburátoru?
V "Jak na to.." jsou jen popisy k 2B4 a 2BE.BMWAK píše:no nemam k tomu karburátoru aboslutně nic:-( no vono je štěstí že mam alespon papíry od toho auta:-)
Jestli máš E12 518 M10 1975, tam je karburátor PDSI do 7/75 a pak DIDTA, jak teď koukám do katalogu dílů.
Ty vypadají jinak.
Mě napadlo, jestli to není okruh 2. stupně, nebo něco takovýho.
Zkoušels do něj koukat, popř. čistit nějaký trysky?