Benzínové čerpadlo

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
MAGO
Příspěvky: 118
Registrován: 05. 07. 2010 21:26
Bydliště: Slowakei

Příspěvek od MAGO » 23. 10. 2012 13:21

Zdar,

Pokial je zaplavena hadica co ide ponad nadrz ku cerpadlu pod prahom, tak nepotrebujes podavacie ccerpadlo, moje si to dokazalo potiahnut aj bez podavacieho (chromak 325i) ale akonahle je v tej hadici vzduch - (dojde ti benal a pod...) tak cerpadlo pod prahom mi nedokazalo "vytiahnut" benzin z nadrze, mozno prave koli tomu ze tam bolo este v ceste to podavacie-, inak aj mna by to zaujimalo, ci to pojde len s jednym, vykonnym cerpadlom, chcel by som presedlat na Walbro pumpu 255l/h a odstranit zbytocne hadice aktivneho uhlia a blbosti okolo, proste nechat tam len okruh NADRZ-PUMPA-REGULATOR tlaku paliva (palivova lista) - NADRZ + odvetravanie... diki

M.
:-D

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 23. 10. 2012 18:41

Mě spíš jde o to aby to běželo pouze na to ponorné čerpadlo v nádrži...
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 10. 2012 19:14

jo, bez obav. Plastacke cerpadlo poznas dle toho, ze ma delsi telo motora, temer az po konec celeho toho ponorneho ramu. Akorat to bude hur chytat, pac tohle velky cerpadlo nema rado natlakovani pred startem jak dela chromacek, tak to bych zrusil a tocil trochu dyl, je li palivove vedeni bez dirky, zas tak dyl to nebude.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 23. 10. 2012 21:35

Já jsem měl ty čerpadla vedle sebe. Nejdříve jsem chtěl vyměnit jen ty motorky ale pak jsem si všiml že je každej jinak velkej a nedostal bych na ten chromáckej rám ten velký..
Taky má chromák tlustší trubku mezi těma čerpadlama...
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 23. 10. 2012 21:38

no mezi cerpadlama tlustsi trubku mit muze, tak to zredukuj na plastackej prumer.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Crazytony
Příspěvky: 1420
Registrován: 13. 05. 2006 20:01
Bydliště: Cheb+Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Crazytony » 24. 10. 2012 09:06

Zredukuju díky. Dám vědět jak to dopadlo :)
Nejkrásnější pohled na svět je z BMW
325ic

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Dotaz

Příspěvek od james1991 » 21. 12. 2012 22:43

Pánové, nejsem ještě pořádně zkušený v oblasti e30. Tak mám pár dotazů ohledně palivové pumpy na B18M40:

1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.

2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?


Díky moc

zumic
Příspěvky: 275
Registrován: 11. 03. 2010 16:35

Příspěvek od zumic » 21. 12. 2012 22:52

Pánové, můžu mít dotaz? Mám 318iS na LPG (sem student, takže mě nesuďte :D) a po přepnutí z LPG na benzín, po startu (studeným i teplým), zkrátka při jakýmkoliv spuštění čerpadla mi motor kolísá, chcípe a očividně ztrácí výkon...když se ale rozjedu a chvíli jedu, najednou se to jakoby otevře a všechno je OK. Moje otázka zní: Může to bejt čerpadlo? Projel sem spoustu fór a podobnejch diskusí ohledně jinejch aut a na pár fórech tohle zmiňovali jako možný východisko ze situace. Rozhod sem se ale věřit třícařům, takže kdokoliv by moh poradit, prosím. :) BTW doufám, že tu nějak nenarušuju pravidla fóra timhle příspěvkem. ;)

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 24. 12. 2012 11:00

Zase nikdo nic?

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 27. 12. 2012 23:49

V prvni rade se omlouvám ze narusuji cizí tema.

Muj problem:
Vymenoval sem nadr,jelikož tekla,rusil sem palivove cerpadlo pod prahem,dal nove palivove hadicky. Nadrz jsem daval ze sveho bouraneho isa,palivove cerpadlo je rok stare,na byvalem isu fungovalo bez problemu,tlaci 1,5litru za 35vterin,tlak drzi na 3barech. S autem jezdim,po 15-20km,po zahrati motor straci vykon v 6tis.ot. Po pokracovani v jizde to nejde vytocit nad 3tis.ot. Když mirne uberu,tak to jde. Ale vyjet kopec je problem. Od te vymeny je motor dost mrtvej vykonove. Vyndal sem cerpadlo,sitko ciste,cele vedení prekontrolovane,palivovej filtr jsem vyndal. Jedine co me napada jsou bud zanesene sitka ve vstrikach nebo odvetrani nadrze.

Dekuji za jakoukoliv radu,vice hlav,vic napadu.
Jedna se o 318is,prestavene z 316i,rok 1988.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 28. 12. 2012 00:21

osobne tipuju odvetrani, muzes zkusit pro jednoduchej test dat tam vicko na nadrz ktere neni utesneno a je -mit luftung-.

jeste bych jeste jednou zkontroloval zapojeni hadicek a zpatecky
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 28. 12. 2012 00:50

Mě když na M40 umíralo pal.čerpadlo tak se to přesně takhle chovalo.Tlak jsem neměřil,protože jsem tušil že jde o čerpadlo(bylo dost hlučný).Dalo se jiný a OK.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 28. 12. 2012 08:48

Nadrz netlakuje a ani nema podtlak. Bez vicka uz jsem to zkousel. Hadice uz jsem take zkousel,dohonce i meril,zda je vsude tlak a zda jsou pruchozi.
Ach jo.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 28. 12. 2012 09:44

A za jízdy jsi tlak měřil?
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 28. 12. 2012 13:25

Macek:za jizdy ne,nemam tak dlouhou hadici abych to natahnul do kabiny s budikem.

Dnes sem byl u konyho,vzal sem do nej starsi pumpu bosch a vymenil.

Jezdim,zatim bez problemu,uvidim po delsi jizde.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 29. 12. 2012 23:49

Dnes testovaci jizda a super.Tric ma opet silu a vykon. Takze to byla pumpa.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Příspěvek od james1991 » 29. 12. 2012 23:53

Zkusím to znova:


Pánové, nejsem ještě pořádně zkušený v oblasti e30. Tak mám pár dotazů ohledně palivové pumpy na B18M40:

1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.

2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?


Díky moc

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 30. 12. 2012 10:41

Cau,pokud mas pumpu u LZ kola,tak mas jen jednu. Je to valecek s vstupem na jedne strane a vystupem na druhe strane. Dva kontakty na pripojene plus a minus. To druhe male u toho,je pokud se nemylim zasobnik tlaku. Pokud mas cerpadlo hlucne,tak uz ma neco za sebou. Tak pocitat s vymenou. Druhoska! Ne,dekuji. Take sem ji dal a vydrzela rok,daval sem airtex.

Takze za me,dat bud odzkousene mene hlucne origo a nebo nove bosch.
Urcite vymen i gumové hadice na benzin,ta investice pre vyplati. Stare jsou pekne tvrde a zpuchrele.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

james1991
Příspěvky: 465
Registrován: 26. 12. 2011 15:32

Pumpa

Příspěvek od james1991 » 30. 12. 2012 10:43

Díky moc za odpovědi, tohle všechno sem chtěl slyšet!

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 30. 12. 2012 17:11

Slyset nevim,ale cist staci :-)
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Odpovědět