Benzínové čerpadlo
Zdar,
Pokial je zaplavena hadica co ide ponad nadrz ku cerpadlu pod prahom, tak nepotrebujes podavacie ccerpadlo, moje si to dokazalo potiahnut aj bez podavacieho (chromak 325i) ale akonahle je v tej hadici vzduch - (dojde ti benal a pod...) tak cerpadlo pod prahom mi nedokazalo "vytiahnut" benzin z nadrze, mozno prave koli tomu ze tam bolo este v ceste to podavacie-, inak aj mna by to zaujimalo, ci to pojde len s jednym, vykonnym cerpadlom, chcel by som presedlat na Walbro pumpu 255l/h a odstranit zbytocne hadice aktivneho uhlia a blbosti okolo, proste nechat tam len okruh NADRZ-PUMPA-REGULATOR tlaku paliva (palivova lista) - NADRZ + odvetravanie... diki
M.
Pokial je zaplavena hadica co ide ponad nadrz ku cerpadlu pod prahom, tak nepotrebujes podavacie ccerpadlo, moje si to dokazalo potiahnut aj bez podavacieho (chromak 325i) ale akonahle je v tej hadici vzduch - (dojde ti benal a pod...) tak cerpadlo pod prahom mi nedokazalo "vytiahnut" benzin z nadrze, mozno prave koli tomu ze tam bolo este v ceste to podavacie-, inak aj mna by to zaujimalo, ci to pojde len s jednym, vykonnym cerpadlom, chcel by som presedlat na Walbro pumpu 255l/h a odstranit zbytocne hadice aktivneho uhlia a blbosti okolo, proste nechat tam len okruh NADRZ-PUMPA-REGULATOR tlaku paliva (palivova lista) - NADRZ + odvetravanie... diki
M.

- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
jo, bez obav. Plastacke cerpadlo poznas dle toho, ze ma delsi telo motora, temer az po konec celeho toho ponorneho ramu. Akorat to bude hur chytat, pac tohle velky cerpadlo nema rado natlakovani pred startem jak dela chromacek, tak to bych zrusil a tocil trochu dyl, je li palivove vedeni bez dirky, zas tak dyl to nebude.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Dotaz
Pánové, nejsem ještě pořádně zkušený v oblasti e30. Tak mám pár dotazů ohledně palivové pumpy na B18M40:
1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.
2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?
Díky moc
1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.
2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?
Díky moc
Pánové, můžu mít dotaz? Mám 318iS na LPG (sem student, takže mě nesuďte
) a po přepnutí z LPG na benzín, po startu (studeným i teplým), zkrátka při jakýmkoliv spuštění čerpadla mi motor kolísá, chcípe a očividně ztrácí výkon...když se ale rozjedu a chvíli jedu, najednou se to jakoby otevře a všechno je OK. Moje otázka zní: Může to bejt čerpadlo? Projel sem spoustu fór a podobnejch diskusí ohledně jinejch aut a na pár fórech tohle zmiňovali jako možný východisko ze situace. Rozhod sem se ale věřit třícařům, takže kdokoliv by moh poradit, prosím.
BTW doufám, že tu nějak nenarušuju pravidla fóra timhle příspěvkem. 



V prvni rade se omlouvám ze narusuji cizí tema.
Muj problem:
Vymenoval sem nadr,jelikož tekla,rusil sem palivove cerpadlo pod prahem,dal nove palivove hadicky. Nadrz jsem daval ze sveho bouraneho isa,palivove cerpadlo je rok stare,na byvalem isu fungovalo bez problemu,tlaci 1,5litru za 35vterin,tlak drzi na 3barech. S autem jezdim,po 15-20km,po zahrati motor straci vykon v 6tis.ot. Po pokracovani v jizde to nejde vytocit nad 3tis.ot. Když mirne uberu,tak to jde. Ale vyjet kopec je problem. Od te vymeny je motor dost mrtvej vykonove. Vyndal sem cerpadlo,sitko ciste,cele vedení prekontrolovane,palivovej filtr jsem vyndal. Jedine co me napada jsou bud zanesene sitka ve vstrikach nebo odvetrani nadrze.
Dekuji za jakoukoliv radu,vice hlav,vic napadu.
Jedna se o 318is,prestavene z 316i,rok 1988.
Muj problem:
Vymenoval sem nadr,jelikož tekla,rusil sem palivove cerpadlo pod prahem,dal nove palivove hadicky. Nadrz jsem daval ze sveho bouraneho isa,palivove cerpadlo je rok stare,na byvalem isu fungovalo bez problemu,tlaci 1,5litru za 35vterin,tlak drzi na 3barech. S autem jezdim,po 15-20km,po zahrati motor straci vykon v 6tis.ot. Po pokracovani v jizde to nejde vytocit nad 3tis.ot. Když mirne uberu,tak to jde. Ale vyjet kopec je problem. Od te vymeny je motor dost mrtvej vykonove. Vyndal sem cerpadlo,sitko ciste,cele vedení prekontrolovane,palivovej filtr jsem vyndal. Jedine co me napada jsou bud zanesene sitka ve vstrikach nebo odvetrani nadrze.
Dekuji za jakoukoliv radu,vice hlav,vic napadu.
Jedna se o 318is,prestavene z 316i,rok 1988.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Mě když na M40 umíralo pal.čerpadlo tak se to přesně takhle chovalo.Tlak jsem neměřil,protože jsem tušil že jde o čerpadlo(bylo dost hlučný).Dalo se jiný a OK.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)
Zkusím to znova:
Pánové, nejsem ještě pořádně zkušený v oblasti e30. Tak mám pár dotazů ohledně palivové pumpy na B18M40:
1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.
2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?
Díky moc
Pánové, nejsem ještě pořádně zkušený v oblasti e30. Tak mám pár dotazů ohledně palivové pumpy na B18M40:
1.) Přemýšlím o koupi nového palivového čerpadla pod L práh, docela při běžicícm motoru bzučí, je původní, má najeto 170tis. a pro jistotu ji plánuju na jaře vyměnit. Co si myslíte o druhovýrobních palivových pumpách? Na aukru jsem našel různé značky jako Maxgear a Energy pohybující se koelm 1000,-Kč.
2.) Kolik je zde pump? Jenom sem si lehnul vedle prahu a mrknul pod ten L práh a zahlídl jsem plechový jakoby "zvoneček" či co to bylo (možná filtr,netuším) o průměru cca 4-5cm a nad ním jsem už jen nahmatal nejspíš tu palivovou pumpu (válec o průměru cca 6-7cm). Dotaz tedy zní, je tam pumpa jen u L prahu nebo je u prahu a ještě k tomu v nádrži?
Díky moc
Cau,pokud mas pumpu u LZ kola,tak mas jen jednu. Je to valecek s vstupem na jedne strane a vystupem na druhe strane. Dva kontakty na pripojene plus a minus. To druhe male u toho,je pokud se nemylim zasobnik tlaku. Pokud mas cerpadlo hlucne,tak uz ma neco za sebou. Tak pocitat s vymenou. Druhoska! Ne,dekuji. Take sem ji dal a vydrzela rok,daval sem airtex.
Takze za me,dat bud odzkousene mene hlucne origo a nebo nove bosch.
Urcite vymen i gumové hadice na benzin,ta investice pre vyplati. Stare jsou pekne tvrde a zpuchrele.
Takze za me,dat bud odzkousene mene hlucne origo a nebo nove bosch.
Urcite vymen i gumové hadice na benzin,ta investice pre vyplati. Stare jsou pekne tvrde a zpuchrele.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS