324TD Touring

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

324TD Touring

Příspěvek od Montyjack » 17. 11. 2004 13:04

Řešim dva problémy.Jeden je že mi zatéká do kufru a to docela brutálně.Já si myslym že to bude but kolem pátých dveří nebo odtékacím kanálkem šibru.
A druhej problém je že budu vyndavat hlavu motoru protože "fouká do vody"snad to bude jen těsnění.Má najeto 280tis.Když ne tak ji budu posílat do slanyho na zavaření.Problém je vtom že jsem tu hlavu nikdy navyndaval.Mam si naněco dát pozor?Budu potřebovat něco spešl?

Uživatelský avatar
Fru Fru
Příspěvky: 463
Registrován: 12. 04. 2004 16:48
Bydliště: Most

Příspěvek od Fru Fru » 17. 11. 2004 14:33

Vylozene nic na co by se dalo nejak upozornit tam neni,alespon co vim,ale co jsem se s temihle TDcky setkal a delal tak te nechci predem strasit,ale ty hlavy vazne dost praskaji.Tak drzim palce,at je to jen tesneni. :)
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!

tel.-723667447

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 17. 11. 2004 15:15

Koukal jsem do knížky "Jak nato" a tam na víměnu řemene budu potřebovat 3 přípravky na zajištění.1-klyku 2-šerpadlo a 3-vačku.Costim když to nemam?Až sundam tu hlavu,bude vydět ta prasklyna?poznamto?

Uživatelský avatar
Fru Fru
Příspěvky: 463
Registrován: 12. 04. 2004 16:48
Bydliště: Most

Příspěvek od Fru Fru » 17. 11. 2004 16:45

Jsou to je zajistovaci koliky,aby se ti to pri montazi nepohlo.Kdyz budes sikovnej,tak nez sunda rozvody,nastav si je jak maji byt a jen je zkontroluj.Misto tech pripravku se daji pouzir vrtaky o prumeru 5 a 6 mm,nebo urizni kousek kulatiny tohoto prumeru.tu prasklinu bys mel videt po ocisteni,ale neni to pravidlo.Muze byt jen okem tezko viditelna a nebo na miste,kde ji neuvidis.Ale tam kde je opravuji,je nejdriv zkouseji natlakovat,tak na to prijdou.Doporucuji ti ji treba jen o 0,3mmstahnout,aby byla perfektne rovna.
"cédo,sabáč,plná béča"-k tomu E30 325
-nic jinýho mě nebaví víc!

tel.-723667447

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 17. 11. 2004 23:24

Tak jsem stim deska trochu pohnul.Zjistil jsem že potřebuju zajištovací trny.Do čerpadla mi stačí 10sítka vrták ale do klyky potřebuju trn 11 a nadruhym konci 8mm a na vačku si musim nechat udělat pravítko.
Jinak pohoda akorát jsem zvedavej jak povolym ten vstřik stim kabelem,když tam nedostanu ten ořech.
Nevíš náhodou jak povolym ten šroub co drží řemenicy co je na klyce?
Má levej nebo pravej závyt?Rovnou totiž vyměnim řemen.

Luboš
Příspěvky: 694
Registrován: 24. 10. 2003 12:16
Bydliště: Řečany n/L okr.Pardubice

Příspěvek od Luboš » 18. 11. 2004 07:11

Na ten šroub na řemenici je nejlepší použít pneumatickou utahovačku, protože při povolování tohohle šroubu jsou důležité rázy. Obyčejným klíčem budeš mít velký problém. Závit je tam myslím pravý, ale to zjistíš podle toho jak se ta řemenice točí.

mizuh
Příspěvky: 624
Registrován: 03. 06. 2003 10:07
Bydliště: Praha 10

Re: 324TD Touring

Příspěvek od mizuh » 18. 11. 2004 08:30

bruno píše:Řešim dva problémy.Jeden je že mi zatéká do kufru a to docela brutálně.Já si myslym že to bude but kolem pátých dveří nebo odtékacím kanálkem šibru.
Taky jsem nedávno zjistil že mám v kufru ( v levý kapse na straně ) vodu. Pořád ne a ne přijít na to odkud se bere až jsem přišel na to že mi teče čerpadlo ostřikovačů na zadní sklo.

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 18. 11. 2004 21:25

Daniel Honska píše:Doporucuji ti ji treba jen o 0,3mmstahnout,aby byla perfektne rovna.
Nema se nahodou u briketozroutu radeji orovnat i blok ?

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 20. 11. 2004 21:34

Tak jsem v prdely,pánové.Všechno v phodě až na dě věci.Nejde povolyt šroub klyky,ani boha.Skoušel jsem to pneumatickou pistolí,trhákem a dlouhou trupkou.Nic nepomohlo.Tak jsem si říkal že zatim sundam hlavu a pak to pořešim.To ale nebyl dobrej nápad.Žvejknul se mi totiž jeden torx na hlavě a ted nejde sundat.Skrátka jsem vprdely.
Nějáké dorbé nápady mi napište.

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 22. 11. 2004 20:33

Tak jsem to vyndal.Ta hlava je docela dost poraskaná,vadí to?Je popraskaná mezy ventylama a u komurky.Co stim?Jo ještě jsem si všimnul že písty mají takový prasklynky.jestly to někdo chcete vydět tak to mam nafoceny.Dělal to už někdo?Jak jste to řešily?Poradte pleas. :cry:

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 22. 11. 2004 21:01

Není to jenom špína? :-)
Nebo foto. Ale obecně prasklina = špatně....
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 22. 11. 2004 21:22

Já bych se docela rád podíval. Mám taky TD, tak ať vím co mě může potkat. Dík

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 22. 11. 2004 22:18

Tak máte to tam.Omluvam se že to je velyké ale fotim s velkym rozlišenin kvuly detailu. :wink: Koukněte nato a dejte vědět co si otom myslíte.Taky jsem si myslel že to je jen bordel ale bohužel neni.Lyl jsem dotoho naftu abych testnul jestly propouští ale vypadalo že jsou dobry.

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 22. 11. 2004 22:32

To hmm, tak to je jasný, píst v prdeli a hlava taky.
Hlava možná opravit a píst jinej...

Skoro to vypadá, že to násálo "něco" nějakou tuhou částici a o tu to tam rozkleplo. A pak zase vyfouklo...
že je to to praský nahoře i dole na stejnejch místech...
A nebo kláda za studena a prostě to nevydrželo teplený namáhání....
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 22. 11. 2004 22:44

Hodil bych ty fotky sem ale nevym jak.Pěkny co.Ukazovoval jsem to mému kolegovi v práci a on mi říkal že se to muže stát tim že se ten motor přehřál a tim jak do něj natekla voda tak prasknul.Ty ostatní taky praskly ale ne tak hodně.Koupyl jsem to už stim špatnym motorem.

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 23. 11. 2004 07:34

Tak tady jsou fota

Obrázek
Obrázek

Uživatelský avatar
Čenda
Příspěvky: 750
Registrován: 22. 02. 2003 08:25
Bydliště: Zahrádčice

Příspěvek od Čenda » 23. 11. 2004 07:42

Pěkný praskliny, až se mi začne něco dít v motoru, tak to snad ani nebudu rozebírat. :oops:

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 23. 11. 2004 09:29

To tam nechces dat zpatky, ze ne?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Montyjack
Příspěvky: 859
Registrován: 21. 05. 2004 19:21
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Montyjack » 23. 11. 2004 20:24

Mam docela pakárnu co? :cry: Ted řešim co stim.Doufal jsem že najdu jen malou prasklyndu a ted tohle.Ty ventyly jsou všude takovy a tenhle píst je nejhorší.Budu muset sehnat písty a hlavu aby to mělo smysl.Nechtěl jsem dělat generálku motoru ale asi mě to nemine.Jo,jen tak pro zajímavost ten motor má 280 000 Km najeto (Poctivejch).
Jen se nebojte kouknout jestly se v expansní nádržce dělají bublynky. :lol:

Odpovědět