e85

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Odpovědět
Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

e85

Příspěvek od maca » 14. 10. 2012 15:36

mate nekdo zkusenosti s pridavnou ridici jednotkou na e 85 v trice< idealne na motoru m 20. na netu to kazdej vychvaluje, remyslim nad tim, ale zas bych nerad vyhodil 4-5000 za nejakou picovinu, vim ze kdysi na escortovi to nejak extra nefungovalo, tam sem to proste jen lil misto bena, bez pridavny jednotky a pod, proste at si poradi a za studena nahovno chytal, skubal, za tepla ok, ale podle me to zabilo motor, umrel na nespaleny palivo v oleji-malo mazal a zacal klepat, budiz mu zeme lehka :lol: ale ted sem v praci delal toyota rav4 a ten prave mel tu jednotku, ta nejakym zpusobem brala signal z lambdy-bohatost smesi a pres vstriky davala delsi dobu vstriku, cico, proste to slo do konektrou ke vstrikum, a jeste to melo snimac teploty chlad kapaliny, clovek co mju to patrilo byl ale loupak a prej nic nepozoruje-zadnej vliv na vykon, na spotrebu, nic, proste jen nakuje za 23 bietanol, na netu to vychvalujou, jak to ma o 10procent vic vikonu, stejnou spotrebu, jak to je ekologicky a ze pak auto splnuje euro 4 ktery se necha zapsat do TP, takze zas pak odpada posrana ekodan....
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

Příspěvek od pragdejf » 14. 10. 2012 18:39

ok, trochu ti poodhalim rousku problemu. najdi si spalny teplo E85 a benalu a porovnej. z toho ti vyjde, kolik E85 se musi spalit, aby to jelo stejne jako na benal. to co dela ta pridavna jednotka je to, ze podvrhne motoru signal o bohatosti smesi, cimz jede motor na chudou smes, coz mu vubec nedela dobre (vysoky teploty spalovani, turbomužíci vědí svoje) a o emisich oxidu dusiku se ani nema smysl bavit, je pravda, ze min zere. pokud chces za krabicku s (kdyz se to pritahne za vlasy) jednim odporem vystrelit bura, tak se radsi stav, nekdy v patek to prochlastame. o tom, co vsechno to dokurvi skoda mluvit.

doufam, ze to nebudes brat jako pruzeni, jenom je rychlejsi vyblejt pravdu. ono je E85 dobry tak prave pro turbomuziky, kterejm umozni pri stechiometricky smesi nablejt do valcu vic paliva a tim lip chladit vstupujici vzduch. mozna je i jiny skupensky teplo vyparovani, ale to sem linej hledat. timto vzdavam hold vsem "turbomužíkům", jednou me to treba taky potka.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Uživatelský avatar
Finky iS
Příspěvky: 699
Registrován: 29. 08. 2010 19:32
Bydliště: Praha/Jesenice a okolí

Příspěvek od Finky iS » 14. 10. 2012 21:25

Dobre a pravdive podana odpoved.
E 30 1.8iS a E 30 1.8iS

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 14. 10. 2012 21:40

tedka chvilku na to jezdim , na cistou e85 ...pozitivni je ze motor tak nejak se sklidnil na to palivo , jde lip do otacek a celkove se me to chovani na E85 libi ... nevyhoda je zvysena spotreba , nevím o kolik protoze ja tak nejak porad jezdim za 14-16 a tedka na e85 se to stabilne drzi okolo 16ti :) kilometr me i pri zvysene spotrebe vychazi o korunu levneji takže zatím okey ... ale za studena to dela picoviny , tak od 1500-2000ot si to pocukne vynecha , ale za tepla vsechno okey :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Fusion
Sponzor Prodejce $$
Příspěvky: 904
Registrován: 14. 11. 2004 23:11
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fusion » 14. 10. 2012 23:14

To zapsání Euro4 do TP je podle mě obrovská blbost. Pokud vím, LPG má taky nižší emise, ale papírově se to nemění.
V německu lze přes TÜV udělat z Euro0-1 dvojku namontováním katu. V kocourkově to nelze.

Bych chtěl vidět kdo na to má homologaci a schválený zkoušky od akreditované zkušebny, když ty sady jsou všechny z číny. To jak funguje STK by znamenalo, že by museli mít schválení pro každej jednotlivej typ auta/motorizace.

Oni už jen neví jakou lží lidi nalákat na úplnou blbost.

Edit: to bych si pak sehnal od toho papír a nechal si to zapsat i když to tam nikdy nebylo, a měl bych za pár korun vyřešenou ekodaň.
Obrázek
Sleeper status advocate

Uživatelský avatar
desp
člen E30.cz
Příspěvky: 308
Registrován: 08. 10. 2003 18:19
Bydliště: Praha

Příspěvek od desp » 15. 10. 2012 07:08

Měl jsem nyní cca 5 neděl zapůjčen od Forda jako náhradní vůz nový Cmax 1,6 flexi fuel (120k, 5st. manuál) s najetými cca 1.300 km - leje se tam buď Natural 95 či E85 v libovolném poměru a ŘJ si to vše potřebné přenastavují. Najel jsem s ním cca 4.000 km. Zpočátku tam byl 100% Natural 95 - kombinovaná spotřeba tak 6,6 l/100km, vše bez problémů. Postupně jsem začal jezdit na E85 za 23,50 Kč/litr a spotřeba se zvyšovala. Subjektivně byla jízda bez problémů, možná pocitově to tak nejelo a muselo se více na to šlapat. Spotřeba při stejném režimu jízdy se ale postupně zvyšovala až na cca 10,0 l/100km. Po propočtech benzínová spotřeba při cca 36,- Kč/litr a etanolová spotřeba při 23,50 Kč/litr tak rozdíl byl v podstatě zanedbatelný. Mimochodem - vůz měl v pravé části předního nárazníku zásuvku (a v loketce propojovací kabel) na připojení do el. sítě na předehřev etanolu v zimních podmínkách. Dle instrukcí Fordu to ale stejně nepomáhá a doporučuje se jezdit na Natural.
Tolik mé zkušenosti s E85 ve voze určeném již z výroby na provoz s tímto palivem.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 15. 10. 2012 08:38

JJ Fordáckej Flexi fuel...to zas byla hovadina. Nicméně tenhle motor v 12/2012 končí výrobu pač nesplňuje novou emisní normu Euro V b.

Myslím, že s příchodem této nové emisní normy to s E85 docela zamává...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

FEEDY
Příspěvky: 49
Registrován: 01. 10. 2012 19:17
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od FEEDY » 05. 11. 2012 11:00

a máte s těma "konverzníma kytama" (jak to dneska nazývaj)nějáký zkušenosti??? jestli je to opravdu naprostá tupost do toho investovat? :?

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 05. 11. 2012 11:36

u motorů v tříce není potřeba žádnej konverzní kit - stačí trošku povolit pružinku na váze a mít funkční lambda sondu aby jednotka věděla co se děje a nebyla chudá směs

každopádně problémy typu zimního startování apod. stále zůstávají
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
jardajuzik
Příspěvky: 603
Registrován: 06. 10. 2011 11:43
Bydliště: Čistá city, u Litomyšle

Příspěvek od jardajuzik » 05. 11. 2012 12:13

jezdi nekdo s m52 na cisty e85??
Naposledy upravil(a) jardajuzik dne 05. 11. 2012 12:59, celkem upraveno 1 x.

Jirzik
Příspěvky: 555
Registrován: 21. 01. 2010 19:58
Bydliště: Praha a u Kolína

Příspěvek od Jirzik » 05. 11. 2012 12:28

Fusion píše:To zapsání Euro4 do TP je podle mě obrovská blbost. Pokud vím, LPG má taky nižší emise, ale papírově se to nemění.
já kupoval auto s lpg a mělo přepsanou normu z e1 na e2... a místo ba95 má ba98+LPG

TeskMaster
Příspěvky: 187
Registrován: 07. 09. 2008 11:51
Bydliště: Č.K.

Příspěvek od TeskMaster » 13. 12. 2012 09:33

ja to tam zkousel do m52 a v pohode, i to drobet lip jelo ale ta spotreba to bylo neco. jinak nevim viz druhy prispevek ale proctete si naky fora cetl sem na to vetsinou samou chvalu a s tim kitem ta spotreba pry neni zas takova.musim zajet u nas do jednoho servisu tam tu prestavbu delaji a sam servisak na e85 uz jezdi pry snad 4rok aspon to mi rikala jeho zena :-)
_____________________________________________________________
Favorit 135 -> E36 IS AC Schnitzer -> E36 323I MD components -> E30 318IS -> E34 525i -> E36 328I
smaltovane cedule na dotaz...

Odpovědět