
e85
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
e85
mate nekdo zkusenosti s pridavnou ridici jednotkou na e 85 v trice< idealne na motoru m 20. na netu to kazdej vychvaluje, remyslim nad tim, ale zas bych nerad vyhodil 4-5000 za nejakou picovinu, vim ze kdysi na escortovi to nejak extra nefungovalo, tam sem to proste jen lil misto bena, bez pridavny jednotky a pod, proste at si poradi a za studena nahovno chytal, skubal, za tepla ok, ale podle me to zabilo motor, umrel na nespaleny palivo v oleji-malo mazal a zacal klepat, budiz mu zeme lehka
ale ted sem v praci delal toyota rav4 a ten prave mel tu jednotku, ta nejakym zpusobem brala signal z lambdy-bohatost smesi a pres vstriky davala delsi dobu vstriku, cico, proste to slo do konektrou ke vstrikum, a jeste to melo snimac teploty chlad kapaliny, clovek co mju to patrilo byl ale loupak a prej nic nepozoruje-zadnej vliv na vykon, na spotrebu, nic, proste jen nakuje za 23 bietanol, na netu to vychvalujou, jak to ma o 10procent vic vikonu, stejnou spotrebu, jak to je ekologicky a ze pak auto splnuje euro 4 ktery se necha zapsat do TP, takze zas pak odpada posrana ekodan....

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

ok, trochu ti poodhalim rousku problemu. najdi si spalny teplo E85 a benalu a porovnej. z toho ti vyjde, kolik E85 se musi spalit, aby to jelo stejne jako na benal. to co dela ta pridavna jednotka je to, ze podvrhne motoru signal o bohatosti smesi, cimz jede motor na chudou smes, coz mu vubec nedela dobre (vysoky teploty spalovani, turbomužíci vědí svoje) a o emisich oxidu dusiku se ani nema smysl bavit, je pravda, ze min zere. pokud chces za krabicku s (kdyz se to pritahne za vlasy) jednim odporem vystrelit bura, tak se radsi stav, nekdy v patek to prochlastame. o tom, co vsechno to dokurvi skoda mluvit.
doufam, ze to nebudes brat jako pruzeni, jenom je rychlejsi vyblejt pravdu. ono je E85 dobry tak prave pro turbomuziky, kterejm umozni pri stechiometricky smesi nablejt do valcu vic paliva a tim lip chladit vstupujici vzduch. mozna je i jiny skupensky teplo vyparovani, ale to sem linej hledat. timto vzdavam hold vsem "turbomužíkům", jednou me to treba taky potka.
doufam, ze to nebudes brat jako pruzeni, jenom je rychlejsi vyblejt pravdu. ono je E85 dobry tak prave pro turbomuziky, kterejm umozni pri stechiometricky smesi nablejt do valcu vic paliva a tim lip chladit vstupujici vzduch. mozna je i jiny skupensky teplo vyparovani, ale to sem linej hledat. timto vzdavam hold vsem "turbomužíkům", jednou me to treba taky potka.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
tedka chvilku na to jezdim , na cistou e85 ...pozitivni je ze motor tak nejak se sklidnil na to palivo , jde lip do otacek a celkove se me to chovani na E85 libi ... nevyhoda je zvysena spotreba , nevím o kolik protoze ja tak nejak porad jezdim za 14-16 a tedka na e85 se to stabilne drzi okolo 16ti
kilometr me i pri zvysene spotrebe vychazi o korunu levneji takže zatím okey ... ale za studena to dela picoviny , tak od 1500-2000ot si to pocukne vynecha , ale za tepla vsechno okey 


Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
To zapsání Euro4 do TP je podle mě obrovská blbost. Pokud vím, LPG má taky nižší emise, ale papírově se to nemění.
V německu lze přes TÜV udělat z Euro0-1 dvojku namontováním katu. V kocourkově to nelze.
Bych chtěl vidět kdo na to má homologaci a schválený zkoušky od akreditované zkušebny, když ty sady jsou všechny z číny. To jak funguje STK by znamenalo, že by museli mít schválení pro každej jednotlivej typ auta/motorizace.
Oni už jen neví jakou lží lidi nalákat na úplnou blbost.
Edit: to bych si pak sehnal od toho papír a nechal si to zapsat i když to tam nikdy nebylo, a měl bych za pár korun vyřešenou ekodaň.
V německu lze přes TÜV udělat z Euro0-1 dvojku namontováním katu. V kocourkově to nelze.
Bych chtěl vidět kdo na to má homologaci a schválený zkoušky od akreditované zkušebny, když ty sady jsou všechny z číny. To jak funguje STK by znamenalo, že by museli mít schválení pro každej jednotlivej typ auta/motorizace.
Oni už jen neví jakou lží lidi nalákat na úplnou blbost.
Edit: to bych si pak sehnal od toho papír a nechal si to zapsat i když to tam nikdy nebylo, a měl bych za pár korun vyřešenou ekodaň.

Sleeper status advocate
Měl jsem nyní cca 5 neděl zapůjčen od Forda jako náhradní vůz nový Cmax 1,6 flexi fuel (120k, 5st. manuál) s najetými cca 1.300 km - leje se tam buď Natural 95 či E85 v libovolném poměru a ŘJ si to vše potřebné přenastavují. Najel jsem s ním cca 4.000 km. Zpočátku tam byl 100% Natural 95 - kombinovaná spotřeba tak 6,6 l/100km, vše bez problémů. Postupně jsem začal jezdit na E85 za 23,50 Kč/litr a spotřeba se zvyšovala. Subjektivně byla jízda bez problémů, možná pocitově to tak nejelo a muselo se více na to šlapat. Spotřeba při stejném režimu jízdy se ale postupně zvyšovala až na cca 10,0 l/100km. Po propočtech benzínová spotřeba při cca 36,- Kč/litr a etanolová spotřeba při 23,50 Kč/litr tak rozdíl byl v podstatě zanedbatelný. Mimochodem - vůz měl v pravé části předního nárazníku zásuvku (a v loketce propojovací kabel) na připojení do el. sítě na předehřev etanolu v zimních podmínkách. Dle instrukcí Fordu to ale stejně nepomáhá a doporučuje se jezdit na Natural.
Tolik mé zkušenosti s E85 ve voze určeném již z výroby na provoz s tímto palivem.
desp sen.
Tolik mé zkušenosti s E85 ve voze určeném již z výroby na provoz s tímto palivem.
desp sen.
-=www.desp.ic.cz=- BMW fun site
JJ Fordáckej Flexi fuel...to zas byla hovadina. Nicméně tenhle motor v 12/2012 končí výrobu pač nesplňuje novou emisní normu Euro V b.
Myslím, že s příchodem této nové emisní normy to s E85 docela zamává...
Myslím, že s příchodem této nové emisní normy to s E85 docela zamává...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
u motorů v tříce není potřeba žádnej konverzní kit - stačí trošku povolit pružinku na váze a mít funkční lambda sondu aby jednotka věděla co se děje a nebyla chudá směs
každopádně problémy typu zimního startování apod. stále zůstávají
každopádně problémy typu zimního startování apod. stále zůstávají
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- jardajuzik
- Příspěvky: 603
- Registrován: 06. 10. 2011 11:43
- Bydliště: Čistá city, u Litomyšle
jezdi nekdo s m52 na cisty e85??
Naposledy upravil(a) jardajuzik dne 05. 11. 2012 12:59, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 187
- Registrován: 07. 09. 2008 11:51
- Bydliště: Č.K.
ja to tam zkousel do m52 a v pohode, i to drobet lip jelo ale ta spotreba to bylo neco. jinak nevim viz druhy prispevek ale proctete si naky fora cetl sem na to vetsinou samou chvalu a s tim kitem ta spotreba pry neni zas takova.musim zajet u nas do jednoho servisu tam tu prestavbu delaji a sam servisak na e85 uz jezdi pry snad 4rok aspon to mi rikala jeho zena 

_____________________________________________________________
Favorit 135 -> E36 IS AC Schnitzer -> E36 323I MD components -> E30 318IS -> E34 525i -> E36 328I
smaltovane cedule na dotaz...
Favorit 135 -> E36 IS AC Schnitzer -> E36 323I MD components -> E30 318IS -> E34 525i -> E36 328I
smaltovane cedule na dotaz...