Benzín

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Benzín

Příspěvek od Reno... » 14. 11. 2004 23:25

Tak mě napadá, kolik z vás jezdí na 100 oktanů?
Vyplatí se takováhle investice?
Zatím jsem slyšel jen samou chválu.
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 11. 2004 23:32

u e30 je to zbytocnost, nemame tam totiz snimac klepotu a teda riadiaca jednotka nema na zaklade coho upravit zmes.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 14. 11. 2004 23:41

Max-Max píše:u e30 je to zbytocnost...
Já právě slyšel, že motor líp spaluje a že se tím pročistí.
Tak mě zajímá víc názorů
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 11. 2004 23:57

Reno... píše:
Max-Max píše:u e30 je to zbytocnost...
Já právě slyšel, že motor líp spaluje a že se tím pročistí.
Tak mě zajímá víc názorů
mozno ano, len je skoda tolko penazi za relativne zbytocne drahy benal

na dynamike jazdy je zmena skoro nebadatelna
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 15. 11. 2004 00:02

No 7kaček na litru je docela znát :?
Obrázek

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 11. 2004 00:51

takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
----------------------:)

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 15. 11. 2004 01:03

And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
Aha, a čím mi to ten KAT zasere? Rád se poučím. 8)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Peťas
Příspěvky: 644
Registrován: 14. 07. 2003 08:00

Příspěvek od Peťas » 15. 11. 2004 01:05

ondra_m píše:
And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
Aha, a čím mi to ten KAT zasere? Rád se poučím. 8)
Že by těma uvolněnýma usazeninama? :twisted: :twisted:

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 15. 11. 2004 01:06

Reno... píše:
Max-Max píše:u e30 je to zbytocnost...
Já právě slyšel, že motor líp spaluje a že se tím pročistí.
Tak mě zajímá víc názorů
Jojo, pročistí..........peněženku :-)

Docela dobrej fakt je to, že KATový motory v E30tkách jsou konstruovány na NAT91, tak jak ten motor asi využije 100 oktanů? 8)
No to je přece jasný..........nijak :-)
Ondra ex.M-Fahrer

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 11. 2004 01:54

And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
ANde, opat si zdokumentoval, ze ten pripis pod nickom tam nemas nahodou :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Night.chimera
Příspěvky: 2639
Registrován: 12. 08. 2004 17:30
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od Night.chimera » 15. 11. 2004 03:21

And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
jak jsi prisel na 3 tisice km?? :lol: jinak ja tankuju 95 a je mi to jedno ja mam M10 ta sezere i special :lol: :wink:
520i E34 M50 pekne autoObrázek Obrázek
cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 15. 11. 2004 03:49

Max-Max píše:ANde, opat si zdokumentoval, ze ten pripis pod nickom tam nemas nahodou :wink:
Hehe, Maxi, udelej fundovanou prednasku o V-Poweru :wink:

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 15. 11. 2004 10:13

Tankuju jen V-power 95. Zdá se mi, že motor jde trochu líp (neřikám, že auto jede nějak rychlej). Možná je to subjektivní pocit, možná ne :wink:
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
voTon
Příspěvky: 1028
Registrován: 27. 02. 2003 21:20
Bydliště: Ceske Budejovice

Příspěvek od voTon » 15. 11. 2004 12:24

kdys to vezmu logicky, cim vetsi oktanovy cislo tim vetsi tepelna ucinost, tzn. lepsi horeni, vyssi teplota, vetsi expanze, vyssi tlak na pisty.
takze bch rek ze selskym rozumem vzato auto by melo jet lip, a moje testy to potvrzujou, jestli je ale to "jede to lip" ekvivalentni tem cca 6kc navic to je otakza.
na moji 327i sem mel kompresni pomer 10.3:1 a uz 98oktanu bylo dost znat, nejen na vykonu ale i na chodu motoru. 100 oktanu v M3 trha spojkovy lamely nacucky tak bacha na to :lol:

nicmene v necem jako je m10, nebo m40 to opravdu asi nema smysl.
DIAGNOSTIKA, DILY, SERVIS v Ceskych Budejovicich
HTTP://WWW.VOTON.CZ
e36 323Ti

Uživatelský avatar
Fx
Příspěvky: 6344
Registrován: 26. 11. 2003 14:32
Bydliště: Pohádková říše

Příspěvek od Fx » 15. 11. 2004 12:26

Ja mam s V-Powerem 95 zkusenosti z Micry... zrala s tim benalem o litr min, takze nakonec vlastne uspora...
E39 535i sedan

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 15. 11. 2004 13:09

no tim ze to vezme ssebou ten bordel a usazeniny. a na 3kkm sem neprisel ja. opravte me pokud se mylim 8)
----------------------:)

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 15. 11. 2004 18:11

ondra_m píše:Docela dobrej fakt je to, že KATový motory v E30tkách jsou konstruovány na NAT91, tak jak ten motor asi využije 100 oktanů? 8)
No to je přece jasný..........nijak :-)
Takže říkáš,že nejideálnější benzín pro E30ku je natural 91.Já měl pocit že mám na víčku BA95 ??? :?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15. 11. 2004 21:14

And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo
A když mám místo katu rezonátor?
Mě jde o to pročištění a taky jestli by to míň nežralo...

Uživatelský avatar
Reno...
Příspěvky: 1077
Registrován: 28. 09. 2004 19:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Reno... » 15. 11. 2004 21:17

to jsem psal já, já slyšel že je rozdíl znát tak po třech plných nádržích, ale na ty 3000km nenajedu ani náhodou :lol: :lol: :lol:
Obrázek

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 15. 11. 2004 21:28

jednoduše
KATový motory 91ku
neKATový 95ku
diesly naftu :)

rozdíl u KAT Vs. neKAT je dán kompresí motoru

takže u mýho neKATovýho motoru by se třeba 98ka, nebo 100ka co prodávaj mohly trošku lépe projevit, i když je to minimální rozdíl rovnající se placebo efektu a vyhazovat za to prachy na brzdě se mi fakt nechce :)
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Odpovědět