Benzín
Jojo, pročistí..........peněženkuReno... píše:Já právě slyšel, že motor líp spaluje a že se tím pročistí.Max-Max píše:u e30 je to zbytocnost...
Tak mě zajímá víc názorů

Docela dobrej fakt je to, že KATový motory v E30tkách jsou konstruovány na NAT91, tak jak ten motor asi využije 100 oktanů?

No to je přece jasný..........nijak

Ondra ex.M-Fahrer
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
jak jsi prisel na 3 tisice km??And píše:takovy to procisteni palivovyho systemu treba u v-power je sice pravda ale vedle toho ze ti to zasere kat tak na to musis ujet aspon 3tisice km aby to fungovalo



520i E34 M50 pekne auto

cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg


cekatel na novejsi BMW nebo mercedes benzin+lpg
kdys to vezmu logicky, cim vetsi oktanovy cislo tim vetsi tepelna ucinost, tzn. lepsi horeni, vyssi teplota, vetsi expanze, vyssi tlak na pisty.
takze bch rek ze selskym rozumem vzato auto by melo jet lip, a moje testy to potvrzujou, jestli je ale to "jede to lip" ekvivalentni tem cca 6kc navic to je otakza.
na moji 327i sem mel kompresni pomer 10.3:1 a uz 98oktanu bylo dost znat, nejen na vykonu ale i na chodu motoru. 100 oktanu v M3 trha spojkovy lamely nacucky tak bacha na to
nicmene v necem jako je m10, nebo m40 to opravdu asi nema smysl.
takze bch rek ze selskym rozumem vzato auto by melo jet lip, a moje testy to potvrzujou, jestli je ale to "jede to lip" ekvivalentni tem cca 6kc navic to je otakza.
na moji 327i sem mel kompresni pomer 10.3:1 a uz 98oktanu bylo dost znat, nejen na vykonu ale i na chodu motoru. 100 oktanu v M3 trha spojkovy lamely nacucky tak bacha na to

nicmene v necem jako je m10, nebo m40 to opravdu asi nema smysl.
jednoduše
KATový motory 91ku
neKATový 95ku
diesly naftu
rozdíl u KAT Vs. neKAT je dán kompresí motoru
takže u mýho neKATovýho motoru by se třeba 98ka, nebo 100ka co prodávaj mohly trošku lépe projevit, i když je to minimální rozdíl rovnající se placebo efektu a vyhazovat za to prachy na brzdě se mi fakt nechce
KATový motory 91ku
neKATový 95ku
diesly naftu

rozdíl u KAT Vs. neKAT je dán kompresí motoru
takže u mýho neKATovýho motoru by se třeba 98ka, nebo 100ka co prodávaj mohly trošku lépe projevit, i když je to minimální rozdíl rovnající se placebo efektu a vyhazovat za to prachy na brzdě se mi fakt nechce

Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry