S14 a chudobna zmes
S14 a chudobna zmes
Takze konecne mi kamarat v Brne vybavil nastelovanie vahy vzduchu presne tak ako ma byt. Dozvedel som sa ze som jazdil na dost chudobnu zmes. Chcem sa spytat na vas nazor ako sa to moye prejavit u S14 motora resp. vo vseobecnosti. Viem ye som mohol uskodit piestom a ventilom, ale nastastie sa tak nestalo. Zaujima ma hlavne vykon a spotreba {zmeny} pretoze auto je este u kamosa.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Chapem. A opacny extrem? Co hrozi vtedy?ondra_m píše:Chudá směs = příliš vysoká spalovací teplota... A pak se to moc zahřeje a něco nevydrží... (písty, svíčky, ventily)...Max-Max píše:chudobna zmes moze poskodit ventily a piety? Ako? Sa mi nechce verit.
Neberte to ako chytractvo, aj mna to zaujima.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Vysoká spotřeba, kouřivost, usazeniny...Max-Max píše:Chapem. A opacny extrem? Co hrozi vtedy?ondra_m píše:Chudá směs = příliš vysoká spalovací teplota... A pak se to moc zahřeje a něco nevydrží... (písty, svíčky, ventily)...Max-Max píše:chudobna zmes moze poskodit ventily a piety? Ako? Sa mi nechce verit.
Neberte to ako chytractvo, aj mna to zaujima.
Je na to takovej graf, podle kterýho je vidět co je optimální, někdo někdy spočítal, jakej poměr vzduch/benzín je optimální...
Ondra ex.M-Fahrer
Re: S14 a chudobna zmes
Kdo ti to, prosím tě, v tom Brně dělal? Udělal by to za nějakou rozumnou cenu? Kontakt? Dík...crevko píše:Takze konecne mi kamarat v Brne vybavil nastelovanie vahy vzduchu presne tak ako ma byt. Dozvedel som sa ze som jazdil na dost chudobnu zmes. Chcem sa spytat na vas nazor ako sa to moye prejavit u S14 motora resp. vo vseobecnosti. Viem ye som mohol uskodit piestom a ventilom, ale nastastie sa tak nestalo. Zaujima ma hlavne vykon a spotreba {zmeny} pretoze auto je este u kamosa.
S14 a vaha vzduchu
Ja som na cenu nepozeral, aj keby to stalo 5000Kc tak by som si to nechal spravit. Proste na S14 motore nesmies nikdy pozerat na cenu. Na tom sa proste nesetri. Pomer vzduch-benzin sa da stelovat tym srobikom (imbusakom) co je pravdepodobne zapecateny, ja som ho mal cervenej farby a je zhora. Ak vsak s tym nebolo krutene tak to tak nechajte. Mne stym pokrutili pred tromi rokmi ked som potreboval po kupe auta prejst cez STK a znizit emisie. Samozrejme keby som vtedy vedel aky to ma vplyv nikdy by som k tomu nikoho nepustil. Na Slovensku to bohuzial nevedia nikde (ani v BMW) nastelovat tak mi to kamos vybavil v Renocare. Takisto na S14 motore na Slovensku nevedia nastelovat zosynchronizovanie vsetkych styroch skrtiacych klapiek. To tiez este musim dat niekde urobit. Treba to vraj po cca 120000km. Palo
Re: S14 a vaha vzduchu
to už je nový, originál z výroby je modrý...crevkop píše: Pomer vzduch-benzin sa da stelovat tym srobikom (imbusakom) co je pravdepodobne zapecateny, ja som ho mal cervenej farby a je zhora.
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Re: S14 a vaha vzduchu
No jasně, na S14, ale já mám M20 a za ty prachy bych radši zkusil 10 jiných vah... Vím, čím se to šteluje, jenže už do toho někdo rýpal a hýbal i s tím jezdcem, co je pod víčkem. No a já teď jezdím po různých mašinách a zkouším štelovat. Takže kdyby byl v ČR (a nejlíp v Brně) někdo, kdo by mi ji strojově nakalibroval (a nejlíp za slušný peníz), asi bych se nebránil...crevkop píše:Ja som na cenu nepozeral, aj keby to stalo 5000Kc tak by som si to nechal spravit. Proste na S14 motore nesmies nikdy pozerat na cenu. Na tom sa proste nesetri. Pomer vzduch-benzin sa da stelovat tym srobikom (imbusakom) co je pravdepodobne zapecateny, ja som ho mal cervenej farby a je zhora. Ak vsak s tym nebolo krutene tak to tak nechajte. Mne stym pokrutili pred tromi rokmi ked som potreboval po kupe auta prejst cez STK a znizit emisie. Samozrejme keby som vtedy vedel aky to ma vplyv nikdy by som k tomu nikoho nepustil. Na Slovensku to bohuzial nevedia nikde (ani v BMW) nastelovat tak mi to kamos vybavil v Renocare. Takisto na S14 motore na Slovensku nevedia nastelovat zosynchronizovanie vsetkych styroch skrtiacych klapiek. To tiez este musim dat niekde urobit. Treba to vraj po cca 120000km. Palo

