Já bych viděl náklady, někde okolo 15 000 za auto. Bezpapírák co jakš takž drží pohromadě je okolo 7000,- a zbytek se dá do nutných dílů, čož je jen motor a brzdy, zase bych do toho nešel tak brutálně, a např křivé kotouče, zrezlá kastle atp, by mne fakt nerozhodiliFrancis píše:Ondruv navrh by nevysel o moc levneji. Prave jsem zkouknul annonci: bezpapirova 320-325 je uz od 7000 (asi totalni vrak), slusnejsi 15-20.000 a vyse. K tomu obuti, par podvozkovych dilu a hodinovy hobby zavod pod 30.000 Kc nebude. Ne kazdy ma na zahrade nebo v okolnich ulicich v zasobe nekolik autPET77 píše:s ohledem na finance (30-40tkc) a mozny pocet lidi v tymu (5-6) bych to spis videl na 1 auto...
ale jinak je to dost lakave
Ted me tak napada, Mrcovi zbyde jedna 325e bez motoru, jeden skorokompletni skoropouzitelny 2.5 litr motor i s prevodovkou mam v garazi ...
Závody na okruhu - E30
Ondra ex.M-Fahrer
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Omyl. Auto tažené na laně MUSÍ mít platný TP a STK. Může mít jen poruchu, která neovlivní bezpečnost.ondra_m píše:Když to bude bez TP, tak to normálně můžem přitáhnout na okruh na laně, a to bude v klidu
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Navrhuju posezení a projednání u (třeba i kulatého) stolu. Ve čtvrtek nemám volno.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
S tím, že tažený auto musí mít TP & STK to nebude tak horký. Možná je to ve vyhlášce, ale záleží na policajtovi. Nás s Ondrou konkrétně propustili bez problémů a to to auto nemělo vůbec nic, bylo to v 11 v noci a skoro nesvítilo
No ale třeba jsme měli jenom štěstí.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
bé je správněFido píše:S tím, že tažený auto musí mít TP & STK to nebude tak horký. Možná je to ve vyhlášce, ale záleží na policajtovi. Nás s Ondrou konkrétně propustili bez problémů a to to auto nemělo vůbec nic, bylo to v 11 v noci a skoro nesvítiloNo ale třeba jsme měli jenom štěstí.
Další varianta je mít SPZ z jiného vozu se stejnou barvou a počtem dveří. Už pár let mi nekontrolovali VIN.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Počet dveří souhlasil, barva možná taky. Zapomněl jsem jako hlavní požadavek uvést: stejný výrobce a modelová řada.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Tož já sa už obóvám....
Jsem pro
i kdyby to mělo bejt po skupinkách na čass 30kama.(ne teda destruction derby).Jinak mám doma 323 karboš v
stavu, má to něco do sebe, ale i zasebou, laufy uhnily, to se svsří ...motor no...zatim jede, takže si hraju na osamělym parkovišti
....aaaa to se vyplatí...

Jsem pro
i kdyby to mělo bejt po skupinkách na čass 30kama.(ne teda destruction derby).Jinak mám doma 323 karboš v
....aaaa to se vyplatí...
dle meho nazoru usporadat takovy zavod by bylo hodne tezky a financne velice narocny...
...spis bych se priklanel k tomu, ze treba zmerit sosnu u kazdyho zvlast, treba jako tri merena kola a udelat z toho prumer... a pak to doplnit freeridem po dvou trech nebo ctyrech lidech....jako eliminace (ale tady uz nastupuje hrozba havarky) nebo dotahnout nakyho kameramana nebo vic a postavit je k naky hezky zatacce a nahravat jednotlivy prujezdy a kdyz tak nejhezci prujezd hodit na hlasovani...
...mam na mysli vyslovene powerslide a ne jen par vyvolenejch jako to bylo na poslednim videu...
...ale je to jenom napad...a myslim si ze nejlevnejsi...coz uvitaj hlavne ti kteri na to nemaj...
...spis bych se priklanel k tomu, ze treba zmerit sosnu u kazdyho zvlast, treba jako tri merena kola a udelat z toho prumer... a pak to doplnit freeridem po dvou trech nebo ctyrech lidech....jako eliminace (ale tady uz nastupuje hrozba havarky) nebo dotahnout nakyho kameramana nebo vic a postavit je k naky hezky zatacce a nahravat jednotlivy prujezdy a kdyz tak nejhezci prujezd hodit na hlasovani...
...mam na mysli vyslovene powerslide a ne jen par vyvolenejch jako to bylo na poslednim videu...
...ale je to jenom napad...a myslim si ze nejlevnejsi...coz uvitaj hlavne ti kteri na to nemaj...

- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Jeden se nestačí divit, co může vzejít z dobrého nápadu.allda píše:a co takhle si koupit trabanta a zajezdit si na really? hrabat umi, vyradit se taky na tom da a kdyz se nekde udela dira, tak se tam da zaplata![]()
Ondra_m navrhoval závod s BMW, abychom si užili trochu adrenalinu z dojíždění a předjíždění a ujíždění a tak.
Co s tím má společného "really" v Trabantech? To si taky můžem půjčit z vrakáčů cokoli, odvézt na větší parkoviště a tam vzájemným narážením zdemolovat. Jenže to asi nebyla Ondrova prvotní myšlenka.
Ještě k jiným návrhům: Vozy použité k této akci by se měly svými jízdními vlastnostmi co nejvíce blížit těm, se kterými jinak jezdíme. Nebo jste snad někdo slyšel o kuchaři, který trénuje "výrobu" steaku se sojovou plackou
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Návštěvník
Ja chci takyyyy
Pisu abych predbehl nejmenovanou socku a megatunera z tohoto fora
Chtel bych na ty zavody taky, jenze nemam na to prachy, takze kdo se chce svezt nebo se jen divat na me, tak kdyz prispeje na benal, vstupny a dalnicni nalepku, svezu ho/je... Ale max 90km/h pac to pak moc zere... Jo, a pro rejpaly... nejsem tu anonymni proto, ze bych se nekoho/neceho bal, spis kvuli faktu, ze me od vstupu do klubu odradil "nekdo" (urcite vite kdo, jen si to nechcete priznat, anebo se stydite, anebo jste fakt tak moc dobry kamosi, ze to na "nem" nevidite), kdo tu nedavno psal o tom, jakym sockoidnim autem se E30 stala, a pritom je sam nejvetsi socka, ktera se nestydi nechat si zaplatit benal kdyz se jde na nejaky sraz, a to jeste nemluvim o dalnicni nalepce...

Vas bedarovity tuner, co si lepi na karu spojlery lepici paskou a pro koho je wunderbaum v aute hypertuningem
Chtel bych na ty zavody taky, jenze nemam na to prachy, takze kdo se chce svezt nebo se jen divat na me, tak kdyz prispeje na benal, vstupny a dalnicni nalepku, svezu ho/je... Ale max 90km/h pac to pak moc zere... Jo, a pro rejpaly... nejsem tu anonymni proto, ze bych se nekoho/neceho bal, spis kvuli faktu, ze me od vstupu do klubu odradil "nekdo" (urcite vite kdo, jen si to nechcete priznat, anebo se stydite, anebo jste fakt tak moc dobry kamosi, ze to na "nem" nevidite), kdo tu nedavno psal o tom, jakym sockoidnim autem se E30 stala, a pritom je sam nejvetsi socka, ktera se nestydi nechat si zaplatit benal kdyz se jde na nejaky sraz, a to jeste nemluvim o dalnicni nalepce...
Vas bedarovity tuner, co si lepi na karu spojlery lepici paskou a pro koho je wunderbaum v aute hypertuningem
- Michal E21
- Příspěvky: 184
- Registrován: 25. 03. 2003 13:29
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
VIN
Mně v květnu hned 2x a poprvé to dokonce prověřovali na notebooku, teda na něčem co vážilo tak 20 kg a mělo tloušku 7 cm... Ale vypadalo to jako notebook...Francis píše: Další varianta je mít SPZ z jiného vozu se stejnou barvou a počtem dveří. Už pár let mi nekontrolovali VIN.
------------------------
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
E21 316, E21 323i, E28 524TD
<a>http://e30-2.wz.cz</a>
Já nepsal 323i, ale 323 a nebo to jako že se dělaly jen 323i?Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačka
A jakej je v tom rozdíl?
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
To chceš říct, že nevíš, jaký je rozdíl mezi vstřikováním a karburátorem ?!?!?Fil píše:A jakej je v tom rozdíl?Fido píše:2 Fil: jenom malá rýpavá technická: E21 323i není karbec ale mechanická stříkačkaJá tam vidím pod kapotou filtr vzduchu pod deklem jak sviňa, přišpendlenej na karburátoru, o kurevsky dost větším než třeba šádofka (samo že např.120ka).Nebo to jako že je ta 120ka má mechanickou stříkačku? Tomu nerozumím, tak kdyžs to nakuous tak mi to simtě vysvětli.
Nebo si ze mě děláš prdel?
V karburátoru vzniká směs vzduchu a paliva tak, že vzduch proudící difuzorem vytváří podtlak a přisává si palivo. Dost špatně se to reguluje.
Vstřikování vstřikuje čisté palivo přímo do sacího traktu, většinou pro každý válec zvlášť, tzv. vícebodové vstřikování (jednobodové vstřikování je jen u SE modelů = social edition
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition